Geld & Recht alle pijlers

producten die tegenvallen

26-02-2020 07:22 217 berichten
Welke dingen hebben jullie aangeschaft die tegenvielen?

TO begint:

Ik heb laatst een deostick gekocht van Rituals in de geur Rituals of Dao (mijn favoriet in body-cream).
Ik heb er een tientje voor betaald (duur voor een deo voor mijn doen) maar hij valt erg tegen.
De geur is nauwelijks waarneembaar en de werking is ook niet goed. Na een dag dragen ruikt mijn shirtje onder de oksels niet naar Dao maar onfris.
Jammer.

Jullie ook dergelijke ervaringen? Ik bedoel niet alleen toiletspullen maar alles van gereedschap tot keukenmachines en een nagelschaartje.
anoniem_310255 wijzigde dit bericht op 26-02-2020 07:27
10.30% gewijzigd
Globe83 schreef:
26-02-2020 08:16
Zoveeeeeeel dingen. Maar wat me nu te binnen schiet:

Rituals: Doucheolie (moet echt enorm veel gebruiken wil je je hele lichaam wassen. De interieurklos (geen idee hoe zo'n ding heet) , je druppelt er een geurtje op maar werkt gewoon echt niet. De scrubhandschoen, geeft 1 en al pluisjes af en gaat niet makkelijk over je hand om 'aan te doen' .Terwijl ook ik een Rituals fan ben van vooral de bodymist.
Waarschijnlijk gebruik je de olie verkeerd. Het is de bedoeling nml dat je t opbrengt voordat je de douche instapt. Dus eerst insmeren en dan afspoelen. Als je de uitgebreide optie wil dan smeer je je in, dan maak je je handen nat en wrijf je nogmaals en dan pas afspoelen.
De interieurklos doet het t beste in kleine ruimtes omdat in een grote ruimte de geur gewoon te snel vervliegt, voor in je kast zijn ze bv heel fijn.
Droom19 schreef:
26-02-2020 10:02
Had een keer een mini parfum van Rituals gekocht.
Kom bij de kassa, reken 10, - af, vraagt de medewerkster of het een cadeautje is.
Ik zeg “nee het is een cadeautje voor mijzelf!!”
Bleek dat het een mannengeurtje te zijn......
Stond er niet bij in de winkel, had ze wel even kunnen zeggen vind ik.
Had je toch voor een man kunnen kopen? Of bedoel je dat je dr thuis pas achter kwam?
Alle reacties Link kopieren
Droom19 schreef:
26-02-2020 10:02
Had een keer een mini parfum van Rituals gekocht.
Kom bij de kassa, reken 10, - af, vraagt de medewerkster of het een cadeautje is.
Ik zeg “nee het is een cadeautje voor mijzelf!!”
Bleek dat het een mannengeurtje te zijn......
Stond er niet bij in de winkel, had ze wel even kunnen zeggen vind ik.
Wat maakt dat nou uit, als je het maar lekker vindt.
.
stellar schreef:
26-02-2020 10:07
Waarschijnlijk gebruik je de olie verkeerd. Het is de bedoeling nml dat je t opbrengt voordat je de douche instapt. Dus eerst insmeren en dan afspoelen. Als je de uitgebreide optie wil dan smeer je je in, dan maak je je handen nat en wrijf je nogmaals en dan pas afspoelen.
De interieurklos doet het t beste in kleine ruimtes omdat in een grote ruimte de geur gewoon te snel vervliegt, voor in je kast zijn ze bv heel fijn.
Nu vind ik het nog grotere miskopen!!!! HAHAHAH!
Nog niet misschien dat ik zo'n duur geurding voor in een kast koop of mezelf helemaal ga lopen insmeren voor ik ga douchen haha! Maar ieder zn ding ;)
Alle reacties Link kopieren
Globe83 schreef:
26-02-2020 10:08
Had je toch voor een man kunnen kopen? Of bedoel je dat je dr thuis pas achter kwam?
ik denk dat ze bedoeld dat ze had gewild dat de verkoopster tegen haar had gezegd: mevrouw, als dat een cadeautje voor uw zelf is, misschien iets anders uitzoeken, want dit is een mannen geur.
Wollenbol schreef:
26-02-2020 10:18
ik denk dat ze bedoeld dat ze had gewild dat de verkoopster tegen haar had gezegd: mevrouw, als dat een cadeautje voor uw zelf is, misschien iets anders uitzoeken, want dit is een mannen geur.
Sja moeilijke kwestie. Ik zou het niet op prijs stellen nml. Als ik de geur lekker vind maakt het me niks uit wie of hoe. Heb het een keer gehad met brillen bekijken. Was lekker op mn gemak aan het kijken vr een nieuwe bril. Paar keer wat op en af zetten en bleef bij eentje hangen en kijken. Komt de verkoopster naar me toe gerend om me even heeeeeel duidelijk (ook hard door de winkel) te maken dat dit de mannenbrillen waren. Boeien als die me staat/lekker is/leuk staat/goed ruikt oid maakt het mij niks uit.
Alle reacties Link kopieren
Wollenbol schreef:
26-02-2020 10:18
ik denk dat ze bedoeld dat ze had gewild dat de verkoopster tegen haar had gezegd: mevrouw, als dat een cadeautje voor uw zelf is, misschien iets anders uitzoeken, want dit is een mannen geur.
Ik vraag me af of zo'n verkoopster echt ziet wat je koopt en zich dan ook nog gaat afvragen waar je het voor nodig hebt.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik bedoel áls ze het ziet en er iets van zegt is het aardig dat ze dat doet maar zoiets is niet te verwachten bij het huidige werktempo..
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik heb meerdere malen een groentenrasp gekocht; zowel een slider als een molentje (een trommeltje met een slinger eraan) en vroeger werkten die wel maar tegenwoordig kan je er zelfs geen wortel meer meer snijden.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik heb ook in de retail gewerkt, en ik bemoeide me echt niet met wie wat koopt hoor. Zeker niet als het om geuren gaat, dat is zo persoonlijk en veel vrouwen zijn dol op mannengeuren. Daarbij zijn er veel mannen die vrouwendingen voor eigen gebruik kopen. En dan heb je nog gewoon de vrouwen die de douchegel van man die op is even opnieuw halen.

Een collega van mij (man) kocht eens in de luncpauze snel zonder te passen een wielerbroek, omdat we met werk aan een wielrentocht mee zouden doen de volgende dag. Bleek hij een damesmodel gekocht had! Dan zit alles net op de verkeerde plek. Wat hebben we gelachen! Hij was ook erg verbolgen dat de verkoopster niets had gezegd. Maar weet zij veel, misschien haal je het voor iemand anders, zeker omdat hij niet gepast had leek me dat best logisch.
Alle reacties Link kopieren
Eens met rumfora, ik vind sommige mannengeurtjes echt verrukkelijk en ik draag ze ook gerust zelf. Obsession of Joop bijvoorbeeld.
Alle reacties Link kopieren
eens met iedereen hier, ik vind ook niet dat de verkoopster dat had moeten zeggen, ik verklaar alleen wat ik denk dat droom19 bedoelde.
ik was vorige week op een demonstratie van kleding en interieurproducten en die demonstratrice zei van een aantal artikelen die officieel tot de mannen collectie behoren, die meer door vrouwen voor zichzelf worden aangekocht dan door/voor mannen
Quincy2 schreef:
26-02-2020 07:54
Tweezijdige tape waar zoveel kilo aan zou blijven hangen. Een kleine droge handdoek valt al naar beneden met het haakje.
Sowieso alle plakhaakjes vallen naar beneden. Ik heb al verschillende geprobeerd.

Deze zijn ideaal.
Wij hadden peperdure plakhaken bij de bouwmarkt gekocht, en allemaal plof bij 1 grote handdoek.
Easy lock werkt met grote zuignappen.
Alles blijft er netjes aan hangen in onze veelgebruikte badkamer (vocht, stoom).

https://www.xenos.nl/search?q=easy+lock
Wat ons enorm tegenviel de afgelopen week was de alcoholvrije wijn van de Dekamarkt.

Het lijkt erop dat ze alleen de smaak en geur van alcohol hebben nagebootst: de kruidige smaak van rode wijn was in geen velden of wegen te bekennen.
Alle reacties Link kopieren
Fürelise schreef:
26-02-2020 11:02
Deze zijn ideaal.
Wij hadden peperdure plakhaken bij de bouwmarkt gekocht, en allemaal plof bij 1 grote handdoek.
Easy lock werkt met grote zuignappen.
Alles blijft er netjes aan hangen in onze veelgebruikte badkamer (vocht, stoom).

https://www.xenos.nl/search?q=easy+lock
wij hebben jaren zoiets gebruikt maar dan van ikea. die zuigen ook vacuum. bleven meestal wel een tijd hangen, maar allemaal (stuk of 8 van die nappen in totaal) uiteindelijk op 4 jaar tijd wel meerdere keren opnieuw moeten ophangen.
Alle reacties Link kopieren
Feetjeviva schreef:
26-02-2020 07:46
Bij mij werkt deze juist heel goed. Heb jij natuurlijk blond haar of geverfd? Ik geverfd , misschien dat het daarom goed werkt.
Natuurlijk blond haar
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
26-02-2020 10:08
Wat maakt dat nou uit, als je het maar lekker vindt.
Ja, je hebt het toch geroken voor je het kocht?
Ken meerdere vrouwen die mannenluchtjes dragen.
Alle reacties Link kopieren
Een dure jurk (King Louie) waarvan de stof al snel lelijk wordt. Je kan geen schoudertas erop dragen of ermee fietsen, want de stof slijt zienderogen. Zonde.

En de meeste nieuwe smaakjes chips/chocolade zijn niet de moeite waard. Zelfs van Tony.
Alle reacties Link kopieren
Fürelise schreef:
26-02-2020 11:07
Wat ons enorm tegenviel de afgelopen week was de alcoholvrije wijn van de Dekamarkt.

Het lijkt erop dat ze alleen de smaak en geur van alcohol hebben nagebootst: de kruidige smaak van rode wijn was in geen velden of wegen te bekennen.

Hoewel ik een alcoholvrij pilsje tegenwoordig best wel goed kan drinken... vind ik de alcoholvrije wijnen nog altijd niet te hachelen!
De laatste die ik probeerde (vraag me niet naar de naam) smaakte naar te sterke limonade met een muffe nasmaak.
Het ging na 1 glas de gootsteen in. Zo vies (en nog flink aan de prijs).
Broek van G-star. Na een paar keer dragen van strakke jeans naar hobbezak. Toen ik in een winkel aan het sneupen was voor nieuwe broeken wilde de verkoper mij een gstar laten zien. Toen ik aangaf nooit weer zo'n merkbroek te willen ivm het complete vormloze spul werd ik gewezen op de garantie. Het merk geeft goede garantie. Ik had de broek ruim een half jaar maar mocht een nieuwe uitzoeken. Goede service. Helaas loopt ook dit model uit, maar niet zo extreem.
Alle reacties Link kopieren
vingino kinderjeans. in de uitverkoop gekocht. na 2 keer dragen een gat erin, op een gekke plaats waar ik nog nooit een gat heb gezien bij mijn kind in een andere broek. voortaan maar weer wibra jeans dat zijn echt hele goeie broeken
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
De nieuwste mascara van de bodyshop. Binnen 2 minuten zie ik er uit als een panda!

Nog nooit zulke slechte mascara gehad en hij was niet eens goedkoop.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
daenerys79 schreef:
26-02-2020 12:53
vingino kinderjeans. in de uitverkoop gekocht. na 2 keer dragen een gat erin, op een gekke plaats waar ik nog nooit een gat heb gezien bij mijn kind in een andere broek. voortaan maar weer wibra jeans dat zijn echt hele goeie broeken
Wibra broeken zijn inderdaad heel erg goed. Enige die onze wilde buitnespelende zoon niet kapot krijgt!
Tvp

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven