Geld & Recht alle pijlers

producten die tegenvallen

26-02-2020 07:22 217 berichten
Welke dingen hebben jullie aangeschaft die tegenvielen?

TO begint:

Ik heb laatst een deostick gekocht van Rituals in de geur Rituals of Dao (mijn favoriet in body-cream).
Ik heb er een tientje voor betaald (duur voor een deo voor mijn doen) maar hij valt erg tegen.
De geur is nauwelijks waarneembaar en de werking is ook niet goed. Na een dag dragen ruikt mijn shirtje onder de oksels niet naar Dao maar onfris.
Jammer.

Jullie ook dergelijke ervaringen? Ik bedoel niet alleen toiletspullen maar alles van gereedschap tot keukenmachines en een nagelschaartje.
anoniem_310255 wijzigde dit bericht op 26-02-2020 07:27
10.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
26-02-2020 08:10
Ik heb nog nooit een normale deo gehad die langer dan 3 uur werkt.
Ook niet die crème van rexona?
retrostar schreef:
26-02-2020 10:25
Ik vraag me af of zo'n verkoopster echt ziet wat je koopt en zich dan ook nog gaat afvragen waar je het voor nodig hebt.
"Is het een cadeautje?" is bij Rituals een standaardvraag bij het afrekenen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb altijd pech met die bezems waarbij je de steel in de kop moet draaien. Dan pakt het schroefdraad niet waardoor ik na twee vegen met enkel nog een kale stok in m'n handen sta.

Nu zijn er natuurlijk oplossingen als ductape en spijkers, maar toch!
Alle reacties Link kopieren
Een fietslamp van AXA die niet tegen regen kan. En waarvan het knopje ook nog vrij snel stuk ging waardoor de lamp niet meer uitgaat.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Ik heb vorige week een aquarelset gekocht, goed merk, goed aan de prijs ook. Ook penselen en speciaal papier.
Ik zit thuis met psychische problematiek en dacht dat het een ontspannende bezigheid zou kunnen zijn waarbij concentratie misschien geen probleem zou zijn.

Was alleen even vergeten dat ik bijhoorlijk trillende handjes heb van de medicatie dus in plaats van ontspanning bracht het een hoop frustratie haha. Misschien als ik bijna tegen de volgende dosis aan zit dat het dan wel lukt.

Niet echt een miskoop dus, maar nu wel even voor mij, maar het ding ligt prima in de kast totdat die vibrato vingers oprotten ;)
Alle reacties Link kopieren
Globe83 schreef:
26-02-2020 10:22
Sja moeilijke kwestie. Ik zou het niet op prijs stellen nml. Als ik de geur lekker vind maakt het me niks uit wie of hoe. Heb het een keer gehad met brillen bekijken. Was lekker op mn gemak aan het kijken vr een nieuwe bril. Paar keer wat op en af zetten en bleef bij eentje hangen en kijken. Komt de verkoopster naar me toe gerend om me even heeeeeel duidelijk (ook hard door de winkel) te maken dat dit de mannenbrillen waren. Boeien als die me staat/lekker is/leuk staat/goed ruikt oid maakt het mij niks uit.
Nee, precies. Ik draag wel vaker mannengeuren. Het enige criterium is dat ik het lekker vind ruiken. Ik zou het dus juist weer gek vinden als een verkoper me dan vertelt dat ik beter iets anders uit kan kiezen omdat dit een mannengeur is.

Ontopic: laatst drie hele dagen plezier gehad van zo'n handig douchrekje voor in de hoek van de douche. Gewoon een plakding met zuignappen van de Action. Na drie dagen flikkerde het hele ding ('s nachts natuurlijk) met een hoop kabaal naar beneden. Kapot gevallen ook, dus weggegooid.
Jufjoke schreef:
26-02-2020 15:23
Nee, precies. Ik draag wel vaker mannengeuren. Het enige criterium is dat ik het lekker vind ruiken. Ik zou het dus juist weer gek vinden als een verkoper me dan vertelt dat ik beter iets anders uit kan kiezen omdat dit een mannengeur is.

Ontopic: laatst drie hele dagen plezier gehad van zo'n handig douchrekje voor in de hoek van de douche. Gewoon een plakding met zuignappen van de Action. Na drie dagen flikkerde het hele ding ('s nachts natuurlijk) met een hoop kabaal naar beneden. Kapot gevallen ook, dus weggegooid.

Dat heb ik een keer gehad met een badborstel aan een haakje. Die viel ook midden in de nacht met een hoop kabaal op de douchetegels. Schrok me wezenloos.
Alle reacties Link kopieren
Een toiletborstelhouder die gaat roesten op mijn mooie tegels... Water in een badkamer, een borstel die nat wordt. Is het zo stom dat ik verwacht dat het daar tegen kan...
MrsDuck schreef:
26-02-2020 15:29
Een toiletborstelhouder die gaat roesten op mijn mooie tegels... Water in een badkamer, een borstel die nat wordt. Is het zo stom dat ik verwacht dat het daar tegen kan...

Nee dat zou ik ook verwachten....
MrsDuck schreef:
26-02-2020 15:29
Een toiletborstelhouder die gaat roesten op mijn mooie tegels... Water in een badkamer, een borstel die nat wordt. Is het zo stom dat ik verwacht dat het daar tegen kan...
Idd! Maar uiteindelijk nog nooit een rvs(look) houder gezien die niet ging roesten :bonk: Super irritant! Ik ga dus voor elke keer een nieuwe ....
Globe83 schreef:
26-02-2020 15:31
Idd! Maar uiteindelijk nog nooit een rvs(look) houder gezien die niet ging roesten :bonk: Super irritant! Ik ga dus voor elke keer een nieuwe ....

Ik heb gewoon een lelijke witte van plastic :biggrin: . Gegarandeerd roestvrij.
Alle reacties Link kopieren
Nipple stickers van Victoria’s Secret.

Ik had een prachtige bruidsmeisjesjurk met een open rug. Omdat ik mooie pronte borsten heb vond ik een BH niet nodig, maar wilde ook niet met pronte zichtbare tepels in een koude kerk zitten. Dit leek me een prima oplossing.

Nou die stickers maakten dat m’n tepels alleen maar groter leken, maar dan plat. Heb ze dus niet gebruikt en de hele tijd in de kerk het bruidsmeisjesboeket voor m’n borsten gehouden. Wat een stomme dingen zeg (die stickers dan).
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
herfstappeltaart schreef:
26-02-2020 15:35
Ik heb gewoon een lelijke witte van plastic :biggrin: . Gegarandeerd roestvrij.
Kan ook ja!

Ik ben alleen niet van het wit (valt teveel op in de ruimte) en ik wil een dichte. Wil absoluut de borstel niet zien. Dus om de zoveel maanden haal ik bij de Le Action een nieuwe haha!
TVT
Globe83 schreef:
26-02-2020 15:38
Kan ook ja!

Ik ben alleen niet van het wit (valt teveel op in de ruimte) en ik wil een dichte. Wil absoluut de borstel niet zien. Dus om de zoveel maanden haal ik bij de Le Action een nieuwe haha!

Hahaha , nee ik wil ook de borstel niet zien. De mijne is aan 1 kant open en die kant draai ik naar de muur.
herfstappeltaart schreef:
26-02-2020 15:39
Hahaha , nee ik wil ook de borstel niet zien. De mijne is aan 1 kant open en die kant draai ik naar de muur.

Ahhh die ja! Ook een prima oplossing toch. Blijven gewoon ranzige dingen maar als er geen is O_O
Alle reacties Link kopieren
Een omafiets van de Praxis. Gekocht omdat mijn tweedehands merkfiets gestolen was terwijl ik werkloos was.
Werkelijk alles gaat kapot. Direct al slappe band (maar gek genoeg geen lek te vinden). Daarna standaard kapot, bel kapot, zadel eraf, trapper kapot, ketting slap, voorlicht kapot. Alleen de buitenbanden zijn prima.
vintagejurk schreef:
26-02-2020 15:50
Een omafiets van de Praxis. Gekocht omdat mijn tweedehands merkfiets gestolen was terwijl ik werkloos was.
Werkelijk alles gaat kapot. Direct al slappe band (maar gek genoeg geen lek te vinden). Daarna standaard kapot, bel kapot, zadel eraf, trapper kapot, ketting slap, voorlicht kapot. Alleen de buitenbanden zijn prima.
Dure buitenbanden zijn het dan.
Veel van de HEMA. Onesie stiknaad los, ondergoed na 1 x drageneen gat er in, hemdjes na dragen vormloos.

Hoef hier de HEMA maar in te lopen en er hangen waarschuwingen met terugroepacties.

Leuk al die meuk voor in huis qua assortiment, maar het is duur en door het verschuiven naar interieur is de kwaliteit van het katoen gewijzigd.

Laatst zocht ik een klein cadeautje voor baby, maar door de vele terugroepacties toch maar iets bij een kinderwinkel gekocht.
Polsjef schreef:
26-02-2020 16:02
Veel van de HEMA. Onesie stiknaad los, ondergoed na 1 x drageneen gat er in, hemdjes na dragen vormloos.
Dat heb ik ook met producten/kleding van de Hema. Jaren geleden hadden ze goede kwaliteit en was alles van de Hema goed, maar dat is echt veranderd.
Alle reacties Link kopieren
Oriander schreef:
26-02-2020 16:13
Dat heb ik ook met producten/kleding van de Hema. Jaren geleden hadden ze goede kwaliteit en was alles van de Hema goed, maar dat is echt veranderd.
Yep daar is een heel topic over. Dat de gaten tegenwoordig spontaan in het textiel van de Hema vallen.
.
Alle reacties Link kopieren
Jufjoke schreef:
26-02-2020 15:23


Ontopic: laatst drie hele dagen plezier gehad van zo'n handig douchrekje voor in de hoek van de douche. Gewoon een plakding met zuignappen van de Action. Na drie dagen flikkerde het hele ding ('s nachts natuurlijk) met een hoop kabaal naar beneden. Kapot gevallen ook, dus weggegooid.
Dat had ik met de Ikea zuignappen. En met alle andere ook. Hangt nu dus aan haak met extra sterke plakstrip en ik slaap lekker door :)
.
Alle reacties Link kopieren
Op FB zag ik regelmatig advertenties voor armbanden, volgens de verkoper “exclusieve” sieraden die zijn samengesteld uit de meest pure edelstenen, handgemaakt bla bla.
Het ging helaas om een dropshipping bedrijf en ik kreeg het pakketje rechtstreeks uit China.
Is voor een paar euro besteld en aan mij doorverkocht voor 30 euro. De originele prijs zou 60 euro zijn geweest.
Gisteren zag ik ook nog eens dat de armband giftig kan zijn.

https://www.ad.nl/economie/consumentenb ... google.nl/

Ik zag meteen na de koop de slechte reviews van het bedrijf maar de klantenservice ontkende alles en zouden andere leverancier hebben.
Op de enveloppe was echter duidelijk te zien waar het pakketje vandaan komt.
Heel domme actie van mij.
Er is echt veel misleiding via FB, had het ook gezien met een foundation die zogenaamd 50 euro zou hebben gekost en werd aangeboden voor 30 euro. Blijkt hij bij bol maar 10 euro te kosten.
Meestal zoek ik het wel uit maar in een vlaag van verstandsverbijstering dus die armband gekocht.
Alle reacties Link kopieren
Thermoskannen met zo'n glazen binnenkant gingen hier ook nooit lang mee. Potje thee gezet, schaaltje chocolaatjes, boekje erbij en KLABAM. Toen had ik een lekkende miniglasbak op tafel staan.

Nu heb ik er al anderhalf jaar eentje met een ijzeren/aluminium binnenkant en die heeft nog geen boem gedaan. :P
@wojak: dat heb ik ook een keer met theeglazen gehad, daar sprong zo de bodem af...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven