Geld & Recht alle pijlers

producten die tegenvallen

26-02-2020 07:22 217 berichten
Welke dingen hebben jullie aangeschaft die tegenvielen?

TO begint:

Ik heb laatst een deostick gekocht van Rituals in de geur Rituals of Dao (mijn favoriet in body-cream).
Ik heb er een tientje voor betaald (duur voor een deo voor mijn doen) maar hij valt erg tegen.
De geur is nauwelijks waarneembaar en de werking is ook niet goed. Na een dag dragen ruikt mijn shirtje onder de oksels niet naar Dao maar onfris.
Jammer.

Jullie ook dergelijke ervaringen? Ik bedoel niet alleen toiletspullen maar alles van gereedschap tot keukenmachines en een nagelschaartje.
anoniem_310255 wijzigde dit bericht op 26-02-2020 07:27
10.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@Herfstappeltaart: Als je pas begint met epileren is het goed om eerst je huid te scrubben en pas te epileren als je een tijdje in warm water geweest bent. Dan staan je poriën wat open en komen de haartjes beter los.

Edit: Ik heb al een paar jaar de Braun Silk epil 7. Heeft ook een fijne smalle kop waarmee ik mijn oksels makkelijk doe, dat doe ik ook onder water in bad.
oudblond wijzigde dit bericht op 11-03-2020 19:19
26.57% gewijzigd
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
11-03-2020 19:16
@Herfstappeltaart: Als je pas begint met epileren is het goed om eerst je huid te scrubben en pas te epileren als je een tijdje in warm water geweest bent. Dan staan je poriën wat open en komen de haartjes beter los.

Dankje voor de tip. Ik zal het toch nog eens een kans geven want dat scheren moet echt elke dag in de zomer :-?
Alle reacties Link kopieren
En de huid wat strak trekken terwijl je epileert.
(sorry voor de off topic ;-D )
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
mama-fiets. fietst voor geen méter. letterlijk en figuurlijk.
Oudblond schreef:
11-03-2020 19:20
En de huid wat strak trekken terwijl je epileert.
(sorry voor de off topic ;-D )

Ik ben de TO dus het mag :devil: :biggrin:

Bedankt!
Alcoholvrije bieren. USB-snoertjes van de Action.
doornroosje9 schreef:
11-03-2020 18:04
Tweezerman!
Dank je! Ik dacht eerst dat 'Tweezerman!' een mild soort incrowd belediging was, maar heb het even opgezocht... ;>)
VGM1980 schreef:
11-03-2020 19:21
mama-fiets. fietst voor geen méter. letterlijk en figuurlijk.
Maar dan ga je toch terug naar de winkel?(als hij letterlijk niet fietst) Het mama gedeelte is alleen maar meer ruimte/lagere instap en stuurslot/dubbele standaard.....
Alle reacties Link kopieren
Alle theater-, concert- en museumkaartjes die ik kocht voor tijdens mijn vakantie die NU begint. Ze vallen vet tegen want geannuleerd.
(Alle begrip voor, maar jammer).
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Globe83 schreef:
12-03-2020 16:29
Maar dan ga je toch terug naar de winkel?(als hij letterlijk niet fietst) Het mama gedeelte is alleen maar meer ruimte/lagere instap en stuurslot/dubbele standaard.....

Ik ben nogal eigenwijs en denk dan dat ik gewoon moet wennen, dat ie vanzelf wél lekker gaat fietsen.
Nu 3 jaar later fietst ie toch nog steeds niet fijn. :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
- Reeses peanut butter cups.
Ik proef bijna alleen maar het zout van de pindakaas en de chocolade heeft nauwelijks smaak.

- Kip Kerstboompjes van AH (gourmet).

- OB tampons.
Ik ben al geen tampon-fan. Maar was vorig jaar in elke hittegolf ongesteld en wilde toch wel gaan zwemmen. Ik had gehoopt dat de nieuwe soort makkelijker glijdt op de lichtere dagen. Maar dat viel tegen.

- O'Keeffe's Working Hands.
Handen blijven lang erg vet aanvoelen. Ook alles wat je aanraakt.
Over Tweezerman gesproken. Ik had een nagelschaartje van dat merk. Was nog best duur ook, maar wat een onding. Nu weer gewoon een knippertje van de hema
VGM1980 schreef:
12-03-2020 17:13
Ik ben nogal eigenwijs en denk dan dat ik gewoon moet wennen, dat ie vanzelf wél lekker gaat fietsen.
Nu 3 jaar later fietst ie toch nog steeds niet fijn. :mrgreen:
Daarom heb ik zoveeeeeel proefritjes gedaan. Een fiets zit ook niet zomaar lekker. Misschien dat het veranderen van zadel je al een heel eind "op weg" helpt.
hondenmens schreef:
12-03-2020 17:17
- Reeses peanut butter cups.
Ik proef bijna alleen maar het zout van de pindakaas en de chocolade heeft nauwelijks smaak.
Ja vond ik ook smakeloos. En had me er zo op verheugd :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Dubbeljus schreef:
11-03-2020 18:56
Miskoop: electrische melkopschuimer. Ik heb verschillende merken gehad en terug gestuurd. Het is het allemaal net niet.
Severin melkopschuimer. Geweldig ding. Maakt mooi stevig schuim, van gewone halfvolle melk. Geen veertjes die kapot kunnen gaan of vies worden. Kan gewoon in de vaatwasser, ideaal!
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
26-02-2020 08:10
Ik heb nog nooit een normale deo gehad die langer dan 3 uur werkt.
Ik wel, die van therme.
..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven