Geld & Recht alle pijlers

Viva vrekkenclub

30-12-2009 09:35 3005 berichten
Zijn er meer mensen die het moeilijk vinden om geld uit te geven?

Ik vind het erg leuk om te besparen, zuinig te zijn etc. maar heb niet bepaald een geldprobleem. Daarom pas ik niet echt bij topics waar mensen zuinig zijn om uit het rood, of rond te komen.

Ik spaar gewoon graag. Zeker omdat ik geen pensioen heb en straks toch ergens van moet leven.

Wie wil er mee doen met de Viva vrekkenclub en wat doen jullie om geld te besparen?

En moeten we nog iets met een tabel?

Bijvoorbeeld een lijst met hoeveel geld we niet hebben uitgegeven, wat we anders wel hadden gedaan?
We zijn bijna aan de 3000 postings.

Ik heb een nieuw topic geopend, maar ben niet echt creabea met teksten. Heeft iemand nog aanvullingen, meld die dan, dan zet ik ze er gratis bij in de openingspost.

:-)
Alle reacties Link kopieren
quote:Mieshka schreef op 06 oktober 2010 @ 14:22:

Wij wisselen ook af met vlees en vegetarisch. Ik kan heel goed zonder vlees en zou met gemak vegetarier kunnen zijn, maar mijn vriend wil echt af en toe wel vlees (maar hoeft niet perse elke dag). Wij eten ook ongeveer 3-4x per week vegetarisch. Soms eet ik vaker vegetarisch door voor mezelf een vegetarische burger o.i.d. in de pan te leggen en voor hem vlees. Vlees vind ik makkelijk te missen of te vervangen in bijvoorbeeld pasta, nasi of bami. Ik vind trouwens vegetarische vleesvervangers niet perse goedkoper dan vlees, vaak zelfs iets duurder.Dat komt omdat groenteburgers niet met 30 in een kooitje opgroeien
Ik zal ook de engeltjes even mailen.
quote:Ruza schreef op 06 oktober 2010 @ 14:35:

[...]

Dat komt omdat groenteburgers niet met 30 in een kooitje opgroeien

Wow, wat hebben we dan veel geschreven zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven