Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic VII

11-07-2012 10:25 3022 berichten
Alle reacties Link kopieren

Alweer deel VII waarin we tips over besparen met elkaar delen!

Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Deel VI

Vrekwaardig eten

Baby vrekking

En op Overige is een weggeeftopic!
Korting Etosluiers newborn en mini t/m 31-12

(kwam voorbij in weggeeftopic)
Vanavond vlaggetjesweekvoorverkoop bij C&A veel korting en alleen vanavond extra korting-op-korting. Geldt ook in de webshop tussen 17.00 en 00.00.

Had ik het nog zo tegen mezelf gezegd, ben ik alsnog vergeten via Euroclix mijn zorgverzekering af te sluiten. *Huil*
de Soep in zak van Unox is bij Jumbo meer dan een dubbeltje (iets van 13 c) goedkoper dan bij AH.

Behalve als ze in de bonus zijn natuurlijk.
it's a big club and you ain't in it
quote:silverzephyr schreef op 12 december 2012 @ 11:11:

Vanavond vlaggetjesweekvoorverkoop bij C&A veel korting en alleen vanavond extra korting-op-korting. Geldt ook in de webshop tussen 17.00 en 00.00.

Inderdaad, vanavond nog eens 25% extra korting:

http://www.c-and-a.com/nl ... 1357900799&cid_up_nl=1416
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Dus de hele avond is er koopavond als ik het goed begrijp? Kaar eens even langs dan
quote:Atelier_madame schreef op 12 december 2012 @ 12:33:

Dus de hele avond is er koopavond als ik het goed begrijp? Kaar eens even langs dan Hmmm... dat lijkt me eigenlijk sterk. Zou het dan alleen in de webshop gelden van 17.00-0.00 uur? En dat morgen de echte vlaggetjesweek begint in de winkels?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Volgens de Facebook pagina geldt hij ook savonds!
quote:himalaya schreef op 12 december 2012 @ 12:36:

[...]

Hmmm... dat lijkt me eigenlijk sterk. Zou het dan alleen in de webshop gelden van 17.00-0.00 uur? En dat morgen de echte vlaggetjesweek begint in de winkels?In de mail die ik van C&A heb gehad staat dat het van 17.00 tot 21.00 in de winkels is, en dus tot 0.00 online.
Er is inderdaad koopavond, winkels zijn tot 21.00 open.
Zijn er hier nog mensen die weten of de euroweken bij de C1000 er nog zijn? Of is dit inmiddels alweer afgelopen?
Die zijn over ruby vorige week was de laatste.

Ik zit in de startpostie om Nasr de c en a te gaan. Haha heb voor een feestje zaterdag een leuk jurkje nodig. Heb d'r al twee in de last hangen maar die zijn het toch net niet. Vrek als ik ben breng ik die wel terug met bon natuurlijk :p
Haha, misschien ga ik straks ook nog even naar C&A. En ik heb vandaag een lading kleding voor mijn neefje gescoord op marktplaats
Thanks voor de stickers tip van de Hema, net snel naar toe gefietst en ze hadden nog net 1 velletje liggen! Blij!
Ok, jammer!!quote:Atelier_madame schreef op 12 december 2012 @ 16:37:

Die zijn over ruby vorige week was de laatste.

Ik zit in de startpostie om Nasr de c en a te gaan. Haha heb voor een feestje zaterdag een leuk jurkje nodig. Heb d'r al twee in de last hangen maar die zijn het toch net niet. Vrek als ik ben breng ik die wel terug met bon natuurlijk :p
Ik heb nivea douche op mijn kruidvat kaart gezet en mag er nu max 4 kopen met 50% korting. Maar nu heeft kruidvat in de folder alles van nivea alles 2+2 gratis. Iemand enig idee hoe en of dit te combineren valt?
Volgens mij staat er bij dat je kaartactie niet geldig is in combinatie met andere acties. Dat kun je zien door bij geactiveerde acties op de actie van nivea douche te klikken. Dan opent er een venster waar de voorwaarden in staan.
Bij de Etos 40% korting op John Frieda produkten en Elmex tandapasta 1+1 gratis, evenals Etos eigen merk reinigingsprodukten...
Bij kruidvat krijg je een bioscoop kaartje (ma di wo do) bij een of twee actieproducten. Goedkoopste is de loreal gezichtslotion die is 4,50 en je krijgt dan al een laartje. Normaal gebruik ik die van huiswerk voor 2,50 maar nu dus gratie bioskaartje voor 2 euro in feite.
Oh en de rimmel mascara is 1+1 gratis
quote:Ruby-Ann schreef op 12 december 2012 @ 17:09:

Thanks voor de stickers tip van de Hema, net snel naar toe gefietst en ze hadden nog net 1 velletje liggen! Blij!Oeps, ik moet er nog naartoe. Hoop dat ze ze nog hebben.
Dames, er is zeker niet iemand van jullie die in Nederlands bekendste mediastad woont en die Hoogvlietbonnenzegels spaart?

Ik wilde de het strijkwater voor mijn zus sparen, maar blijk te weinig te gaan om een vel vol te krijgen :( (wat op zich goed is- mijn spaarzaamheid)
Bedankt voor de tip van de Nivea actie bij Kruidvat. Ik was toevallig bij Trekpleister en daar was een 2+1 gratis van Nivea, dus 3 tubes handcreme meegenomen, maar ik heb manlief nu op pad gestuurd om de tubes terug te brengen en 4 tubes bij het Kruidvat te halen.

Overigens heb ik gisteren online nog wat besteld bij C & À, een vriendin van me was naar de winkel gegaan en toen bleek dat sommige dingen online goedkoper waren dan in de winkel heb ik wat dingen online besteld. Wel jammer dat het zo hard ging, had oa een paar leuke jurkjes van K3 in winkelmandje gedaan, maar bij het afrekenen bleek de maat al op te zijn.
http://www.pearle.nl/nl_NL/acties/coupons

Voor mensen die er aan denken om lenzen te gaan gebruiken.
quote:Ruby-Ann schreef op 12 december 2012 @ 16:35:

Zijn er hier nog mensen die weten of de euroweken bij de C1000 er nog zijn? Of is dit inmiddels alweer afgelopen?Hmmm ik dacht dat we nog een 3e week euroknallers hadden. Maar dat blijkt niet echt zo, alleen fruit en groenten zie ik voor 1 euro. En wat broodjes voor 1 euro. Geen echte euroknallers meer in de folder van week 50.
Een leuk prijzenpakket binnen gekregen met een horloge, boek en cd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven