Geld & Recht alle pijlers

Vrekkentopic deel IX

24-07-2014 20:24 1548 berichten
Alle reacties Link kopieren
De een vrekt uit noodzaak, de ander om verspilling tegen te gaan en weer een ander gewoon voor de lol.

Wat jouw reden ook is, hier kun je tips met elkaar delen.

Hier vind je de oudere delen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Deel VI

Deel VII

Deel VIII

Vrekwaardig eten
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Dus het maakt eigenlijk niet uit waar je de producten haalt?

Volgens mij is het al anderhalf, misschien zelfs wel langer een Albert Heijn.
Nee Summerville, het maakt niet uit. Het gaat om de producten, niet om welke supermarkt. Ik heb mijn producten bij twee verschillende AH's gehaald, en ik heb mijn geld terug gekregen.

Ik zag dat de actie van Chio al over was, omdat de coupons op waren. Dus daar moet je ook even op letten.
15% korting (max 20,-) bij groupon aankopen, t/m 26 febr.

Kortingscode: bonus2015

Er zitten bijvoorbeeld leuke uitjes tussen, misschien even vooruitdenken voor een verjaardag ofzo.
quote:himalaya schreef op 23 februari 2015 @ 14:36:

15% korting (max 20,-) bij groupon aankopen, t/m 26 febr.

Kortingscode: bonus2015

Er zitten bijvoorbeeld leuke uitjes tussen, misschien even vooruitdenken voor een verjaardag ofzo.Dit keer ook landelijk of alleen regionaal?
Bedankt living. Straks shoppen.
quote:Flashy schreef op 23 februari 2015 @ 15:08:

[...]

Dit keer ook landelijk of alleen regionaal?Er staat op de startpagina van Groupon dat het geldt voor elke deal.
quote:himalaya schreef op 23 februari 2015 @ 15:41:

[...]

Er staat op de startpagina van Groupon dat het geldt voor elke deal.Nice!
Als je nog GEEN chio hebt gedaan mag je deze doen: https://scoupy.com/nl/acties#/geld-teru ... ders/39583.
quote:Flashy schreef op 23 februari 2015 @ 16:05:

Als je nog GEEN chio hebt gedaan mag je deze doen: https://scoupy.com/nl/acties#/geld-teru ... /39583.Let op deze zijn niet meer beschikbaar dus krijgt er geen geld voor terug, staat ook onderaan de coupon.
Zie dat dat ook geld voor de risotto, beschuit, tijdschriften em. coca cola, alleen de toetjes kunnen nog zo te zien.
Heb die 15% korting bij groupon net ingezet op een bon om bij webshop findall (vitamines &mineralen) voor E15 voor de prijs van E30 euro te bestellen (Gratis verzenden). Leuk, dubbele korting

weet nog niet of ik scoupy aandurf.. levert het veel gedoe/spam op?
GTA Prince Granen koekjes

https://www.kortingisleuk.nl/prince
quote:gordijn87 schreef op 23 februari 2015 @ 16:14:

[...]

Let op deze zijn niet meer beschikbaar dus krijgt er geen geld voor terug, staat ook onderaan de coupon.Die nieuwe chio is toch nog gewoon beschikbaar? staat niks bij op de site.
quote:Qian schreef op 24 februari 2015 @ 10:23:

Heb die 15% korting bij groupon net ingezet op een bon om bij webshop findall (vitamines &mineralen) voor E15 voor de prijs van E30 euro te bestellen (Gratis verzenden). Leuk, dubbele korting

weet nog niet of ik scoupy aandurf.. levert het veel gedoe/spam op?

Keigoed en geen spam.

Krijg het geld in no time terug!
Prrrr, mauw miawwwww.
quote:Flashy schreef op 24 februari 2015 @ 12:42:

[...]

Die nieuwe chio is toch nog gewoon beschikbaar? staat niks bij op de site.

Volgens mij is ie gewoon geschikbaar (chio raiders)

Maar Chio kettle niet meer.
Prrrr, mauw miawwwww.
quote:Jane-Ice schreef op 24 februari 2015 @ 12:45:

[...]

Keigoed en geen spam.

Krijg het geld in no time terug!Geinstalleerd, en net chips, beschuit en Grazia gekocht. Indienen ging inderdaad supersnel. Benieuwd of het werkt!
had het geld van scoupy met 1 dag op mijn rekening. Bij korting is leuk trouwens ook.
quote:gordijn87 schreef op 23 februari 2015 @ 16:16:

Zie dat dat ook geld voor de risotto, beschuit, tijdschriften em. coca cola, alleen de toetjes kunnen nog zo te zien.

Ze zijn nog wel beschikbaar, maar jij hebt die producten al ingediend, dan komt er bij jou op de app te staan dat ze niet meer beschikbaar zijn (aangezien je elk product maar één keer gratis mag halen). De toetjes heb jij nog niet gekocht en daarom zijn die bij jou nog wel beschikbaar.

Dat zegt niets over of ze voor nieuwe deelnemers wel of niet beschikbaar zijn.
quote:Flashy schreef op 24 februari 2015 @ 12:42:

[...]

Die nieuwe chio is toch nog gewoon beschikbaar? staat niks bij op de site.Jawel nog gewoon beschikbaar. Maar als je de eerste chio gekocht hebt en ingediend voor geld terug dan staat er op de app dat de nieuwe niet beschikbaar is, omdat die alleen beschikbaar is voor mensen die de eerste niet hebben gekocht. En de app houdt bij wat je al ingediend hebt en bij die producten komt dan geen coupons beschikbaar te staan, maar dat geldt dus specifiek per persoon, dat gaat niet over de beschikbaarheid van de actie in het algemeen.
Mijn poezen doen een moord voor de felix twists
quote:_blabla_ schreef op 25 februari 2015 @ 13:16:

[...]

Ze zijn nog wel beschikbaar, maar jij hebt die producten al ingediend, dan komt er bij jou op de app te staan dat ze niet meer beschikbaar zijn (aangezien je elk product maar één keer gratis mag halen). De toetjes heb jij nog niet gekocht en daarom zijn die bij jou nog wel beschikbaar.

Dat zegt niets over of ze voor nieuwe deelnemers wel of niet beschikbaar zijn.Ah dat verklaart het, sorry voor de verwarring.
Ik heb ook gebruik gemaakt van de scoupy GTA's. Echt ideaal die app! Het geld stond vandaag op mijn rekening (maandag ingestuurd).

Nu trouwens bij Kruidvat: Gratis Ariel 3-in-1 pods bij 2 actieproducten. Bijv. 2 keer maandverband van 1,79..koop je in 2 keer afrekenen 4 verpakkingen, dan ben je ¤7,16 kwijt én heb je dus 2 keer die ariel pods twv. 6,99 per stuk, dus 13,98! Koop je meer maandverband..dat gebruik je toch wel op, tel uit je winst!
Vandaag leuk bespaard! 4 verpakkingen maandverband a 1,79 gekocht bij Kruidvat. Aan de kassa zeiden ze dat het alleen gold voor voordeelverpakkingen. Dit stond ook in de folder. Echter op internet stonden de 'normale' verpakkingen ook bij de actie. Cassiere scande het en jawel hoor, ook de gratis Ariel pods bij een 'normale' verpakking. Dus bij 4 verpakkingen nu dus 2 verpakkingen Ariel pods. Super!

Verder via http://lidl-likes.nl/ een bon (onderaan de site) voor 50% korting op vaatwastabletten. Die van de lidl zijn het beste getest door de consumentenbond, goedkoper dan de finish vaatwastabletten die ik normaal gebruik en nu dus 50% korting.

Wij kunnen dus flink wassen thuis nu
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-02-2015 15:58
Reden: spam
% gewijzigd
Iemand nog tips? het is nogal rustig hier :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven