Geld & Recht alle pijlers

Vrekkentopic deel IX

24-07-2014 20:24 1548 berichten
Alle reacties Link kopieren
De een vrekt uit noodzaak, de ander om verspilling tegen te gaan en weer een ander gewoon voor de lol.

Wat jouw reden ook is, hier kun je tips met elkaar delen.

Hier vind je de oudere delen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Deel VI

Deel VII

Deel VIII

Vrekwaardig eten
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Een app met coupons, vergelijkbaar met scoupy, alleen krijg je in de meeste gevallen maar de helft terug.

https://www.couponclubapp.nl/
Vandaag heb ik 6 flessen schwarzkopf essence ultime shampoo gekocht voor 3 euro bij de kruidvat. Ze waren 1 euro per stuk en er geldt nu een actie voor 1+1 gratis. Zo heb ik deze week voor 3 euro 3 rexona men deo's gescoord, ze waren afgeprijsd naar 1,5 en 2+1 gratis. Zo scoor ik vaak leuke dingen bij de kruidvat.
quote:pluusje123 schreef op 26 februari 2015 @ 13:50:

Vandaag leuk bespaard! 4 verpakkingen maandverband a 1,79 gekocht bij Kruidvat. Aan de kassa zeiden ze dat het alleen gold voor voordeelverpakkingen. Dit stond ook in de folder. Echter op internet stonden de 'normale' verpakkingen ook bij de actie. Cassiere scande het en jawel hoor, ook de gratis Ariel pods bij een 'normale' verpakking. Dus bij 4 verpakkingen nu dus 2 verpakkingen Ariel pods. Super!

Verder via http://lidl-likes.nl/ een bon (onderaan de site) voor 50% korting op vaatwastabletten. Die van de lidl zijn het beste getest door de consumentenbond, goedkoper dan de finish vaatwastabletten die ik normaal gebruik en nu dus 50% korting.

Wij kunnen dus flink wassen thuis nu Leuk ik had woensdag tijdens de VIP avond voor 3,24 4 ambi pur blokken en 2x Ariël pods. Heb vandaag ook de vaatwastabletten bij Lidl gekocht, ik kan ook weer lekker wassen 😉
Voor degene die een Hoogvliet in de buurt hebben, je kunt nu sparen voor persil wasmiddel. Op de achterkant van je kassabon staan zegels en bij 12 zegels heb je een volle kaart. Ik heb nu al 8 kaarten in twee weken gespaard en heb nog een week.

Tips om meer zegels te krijgen:

Bij de zelfscan kassa krijg je een langere bon.

Reken bij de zelfscan twee keer af, ik verdeel mijn boodschappen altijd.

Koop kooppunten en neem deze de volgende keer op, zo krijg je ook een langere bon.

Bij aanbiedingen en statiegeld flessen wordt je bon ook langer.

Ik let er zelf wel op dat ik niet extra geld uitgeef. Ik loop twee keer per dag naar de winkel om 1 of twee producten te kopen. En bovendien heb ik geluk dat wij 3 hoogvliets hebben zo maak ik gelijk een rondje, goed voor de portemonnee en heb gelijk me beweging gehad.
Kan iemands uitleggen hoe scouts werkt? Ik heb een app gevonden met een oranje eekhoorn, maar als ik hem wil installeren vragen ze om mijn bankgegevens en staat er bij dat er alleen geld wordt afgeschreven als ik een aankoop doe... Kan iemand het mij uitleggen?
@dennen

Bedoel je de app scoupy?
Koop bij een willekeurige supermarkt bij jou in de buurt een verpakking Sensodyne Mondwater. Je krijgt voor deze actie het aankoopbedrag van de aangekochte verpakking terug op je rekening.

https://www.kortingisleuk.nl/sensodynenl
Prrrr, mauw miawwwww.
Gratis proefpakketje van Libresse

https://www.try-now.nl/libresse-maandve ... ollpressgo
Prrrr, mauw miawwwww.
quote:Rebecvk schreef op 01 maart 2015 @ 11:45:

@dennen

Bedoel je de app scoupy?Ja inderdaad... Sorry, best lastig dat automatische woordenboek....
Gratis Peeze koffiecapsules Vraag gratis een proefsetje met Peeze koffiecapsules voor Nespresso-apparaten aan. Deze biologische cups mogen na gebruik bij het GFT-afval (groene container) en geven dus geen afval. De actie is ook gewoon voor particulieren, vul bij bedrijfsnaam gewoon je eigen naam in.

https://peeze.nl/koffiecapsules-aanvragen/
Prrrr, mauw miawwwww.
quote:Jane-Ice schreef op 02 maart 2015 @ 06:33:

Gratis Peeze koffiecapsules Vraag gratis een proefsetje met Peeze koffiecapsules voor Nespresso-apparaten aan. Deze biologische cups mogen na gebruik bij het GFT-afval (groene container) en geven dus geen afval. De actie is ook gewoon voor particulieren, vul bij bedrijfsnaam gewoon je eigen naam in.

https://peeze.nl/koffiecapsules-aanvragen/Helaas gestopt.
quote:dennen schreef op 01 maart 2015 @ 10:47:

Kan iemands uitleggen hoe scouts werkt? Ik heb een app gevonden met een oranje eekhoorn, maar als ik hem wil installeren vragen ze om mijn bankgegevens en staat er bij dat er alleen geld wordt afgeschreven als ik een aankoop doe... Kan iemand het mij uitleggen?Bedoel je als je het voor het eerst opent? Bij mij wordt dat bij bijna elke app gevraagd. Dan kan je klikken op 'toestaan', want uiteindelijk wordt er geen geld afgeschreven.
Bij mij wil Scoupy vandaag geen foto maken.. herkent iemand dat? of ligt het aan mijn tel?

had ik net risottorijst gekocht...
Scoupy: probeer een andere browser. Bij mij ging het niet met Internet Explorer en wel met Google Chrome.
dubbel
quote:Qian schreef op 02 maart 2015 @ 18:43:

Bij mij wil Scoupy vandaag geen foto maken.. herkent iemand dat? of ligt het aan mijn tel?

had ik net risottorijst gekocht...En gewoon een foto maken en die dan uploaden in de app?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Als je je inschrijft voor de nieuwsbrief van de Hema krijg je rond je verjaardag een bon voor 2 gratis tompoucen, de bon is 2 maanden geldig.
quote:Fame schreef op 02 maart 2015 @ 18:57:

[...]

En gewoon een foto maken en die dan uploaden in de app?Er zit helaas geen uploadfunctie in de app. (voor zover ik zie)
quote:himalaya schreef op 02 maart 2015 @ 19:01:

Als je je inschrijft voor de nieuwsbrief van de Hema krijg je rond je verjaardag een bon voor 2 gratis tompoucen, de bon is 2 maanden geldig.O, dan ben ik morgen jarig
quote:gianna schreef op 02 maart 2015 @ 18:56:

Scoupy: probeer een andere browser. Bij mij ging het niet met Internet Explorer en wel met Google Chrome.

O, slim! ik had er niet aan gedacht dat het ook via de computer kan. Beetje omweg (foto maken op telefoon, naar mezelf verst

uren, inloggen op de site), maar dat zal vast lukken.
quote:Qian schreef op 02 maart 2015 @ 18:43:

had ik net risottorijst gekocht...Foto maken lukt bij mij gewoon, die stap ervoor streepjescode scannen om te controleren of je het goede product hebt doet het bij mij niet, maar die sla ik gewoon over, aangezien dat geen verplichte stap is.
quote:Qian schreef op 02 maart 2015 @ 20:10:

[...]

O, slim! ik had er niet aan gedacht dat het ook via de computer kan. Beetje omweg (foto maken op telefoon, naar mezelf verst

uren, inloggen op de site), maar dat zal vast lukken.Je kan op je telefoon ook browser kiezen hé. Heb je daar al chrome geprobeerd?
quote:Qian schreef op 02 maart 2015 @ 20:08:

[...]

O, dan ben ik morgen jarig Bijvoorbeeld. Eet smakelijk!
quote:himalaya schreef op 02 maart 2015 @ 19:01:

Als je je inschrijft voor de nieuwsbrief van de Hema krijg je rond je verjaardag een bon voor 2 gratis tompoucen, de bon is 2 maanden geldig.Hoe weten zij dan wanneer je jarig bent? Ik hoefde alleen mijn mailadres in te voeren!

Het is op de computer gelukt, mijn telefoon gunde me geen tompoucen! :p
Ik heb ook reuze snel mijn geld terug van de scoupy zeven euro in de pocket en gratis producten. ..ben blij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven