Geld & Recht alle pijlers

Wat heb je jezelf gegund?

27-10-2019 08:31 3040 berichten
In navolging van het topic wat je jezelf ontzegd hebt: wat heb je jezelf gegund?
Irregular_Choice schreef:
20-01-2021 20:17
Ik heb zelf altijd yankee candle of goose creek. Ik heb hier bijna elke dag wel iets aan van geurkaarsen, waxmelts of iets anders wat geur afgeeft :) zelf vind ik mijn elektrische brander heel fijn. Die is van yankee candle, de scenterpiece. Daarin zet je een potje wax wat smelt en geur af geeft. Zonder vlam, gewoon op stroom en met een timer voor 3-6-9 uur. Ideaal!

https://www.uscandles.nl/yankee-candle/melt-cups/
Goede tip! Ik heb gelijk besteld! Ben heel benieuwd, Dankjewel!
Tickel schreef:
17-01-2021 21:55
Dat wordt een moeilijke voor je. De meeste hebben een effen binnenkant die matched bij de printkant zoals de ESSENZA Verdi Okergeel
Mijn Pip studio dekbed heeft een print aan de binnenzijde, maar daar moet je wel van houden. En ik weet niet of het nog zo is!
Julus schreef:
20-01-2021 20:23
Ik heb het kleine model geurstokjes van Rituals ( die smalle, hoge) en die staan al een tijdje en de geur blijft heel lang sterk.

https://www.rituals.com/nl-nl/the-ritua ... ds&start=1
Thanks voor de tip!
Alle reacties Link kopieren
Eviva1983 schreef:
21-01-2021 19:51
Goede tip! Ik heb gelijk besteld! Ben heel benieuwd, Dankjewel!
Graag gedaan! Ben benieuwd wat je er van vind :) je kan eventueel ook van die waxmelts of votives (kleine kaarsjes van yankee candle) in zo’n leeg bakje doen als je die hebt. Ik had 1 bakje die geen geur meer af gaf na een aantal keer gebruiken. Heb toen de wax eruit gehaald en iets anders erin gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb deze besteld. Tijd terug ook al besteld bij zalando lounge, maar toen werd mijn bestelling ineens geannuleerd. Hopelijk nu niet :)

Afbeelding
Irregular_Choice schreef:
21-01-2021 22:17
Graag gedaan! Ben benieuwd wat je er van vind :) je kan eventueel ook van die waxmelts of votives (kleine kaarsjes van yankee candle) in zo’n leeg bakje doen als je die hebt. Ik had 1 bakje die geen geur meer af gaf na een aantal keer gebruiken. Heb toen de wax eruit gehaald en iets anders erin gedaan.
Klinkt goed! Als deze bestelling bevalt wil ik die wax melts ook proberen :)
Ik heb nu 2 "small jars" gekocht. En geurstokjes van een ander merk op die website. Zo gezellig, kaarsjes.

Gave ring heb je besteld :love:
Alle reacties Link kopieren
Eviva1983 schreef:
20-01-2021 20:05
Rituals heeft heerlijke geurstokjes en geurkaarsen.
Maar best prijzig die grote.

Weet iemand lekkere geurkaarsen (grote ) en/ of geurstokjes (voor op toilet) die lang blijven ruiken?
Neem dan de Private Collection! Heerlijk.

Ik heb een elektrische voetenwarmer gekocht. Lijkt me goddelijk.
Alle reacties Link kopieren
Japanse maia chocolade voor mn vriend omdat hij zo'n fijne steun is tijdens mn zwangerschap (extreem misselijk) en voor mezelf een jurk
Afbeelding

Nu nog snag tights en laarsjes... Maar welke?
Alle reacties Link kopieren
Drackie schreef:
21-01-2021 18:21
Een Maine Coon kitten! :heart: Over een maandje komt hij bij ons wonen.
Oooohhh :cat:
Alle reacties Link kopieren
Mooie jurk!
Alle reacties Link kopieren
Ja mooie he, meteen verliefd :) leuk topic trouwens, komen veel goede tips voorbij ook!
beetjegek schreef:
22-01-2021 07:01
Neem dan de Private Collection! Heerlijk.

Ik heb een elektrische voetenwarmer gekocht. Lijkt me goddelijk.
Jaaaaaa.
Ik had deze geroken bij iemand, zooo lekker! Maar wel beetje prijzig voor geurstokjes.

https://www.rituals.com/nl-nl/precious- ... lsrc=aw.ds
Nou mijn bed is er hoor en hij is echt prachtig. Ik heb de eerste nacht voor geen meter geslapen op mijn nieuwe matras, niets lag lekker maar nu vannacht lag ik al beter. De kat moet er helaas nog erg aan wennen, die is nu al twee nachten aan het spoken, wat niets voor hem is in de winter. Maar goed, het staat heel mooi tegen de gele muur.

Heb mezelf net getrakteerd op dit dekbedovertrek, toch de eerste die ik zag. Ben er echt een beetje verliefd op. Als ik het niet mooi vind staan geef ik hem aan mijn moeder, die vind hem ook geweldig. :heart:
https://www.wehkamp.nl/ambiante-katoene ... duct_image

Deze staat ook nog op mijn lijstje.
https://www.smulderstextiel.nl/snoozing ... art/98346/
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw bed/matras is altijd wennen! Hopelijk ga je steeds beter slapen :) en fijn dat het zo mooi staat tegen de muur! Ik vind beide overtrekken erg mooi ook. Die eerste gaat er vast ook prima bij passen als ik het zo kan inschatten.

Wij moeten eigenlijk ook een nieuw bed en matras. Vorig jaar een nieuw matras gekocht met topper, maar man en ik slapen er nog steeds niet fijn op helaas. Nu dus al een jaar :( pijnlijke heupen, regelmatig wakker, kan er niet fijn op draaien. Topper er op, topper er weer af. Het is allemaal niks helaas. We willen nu op zoek naar een boxspring, maar dan willen we meteen de slaapkamer aanpakken als het toch leeg is. Vloerbedekking ipv laminaat, schilderen, andere kast. Maar ja, dat moet even opgeschoven worden want eerst wordt de badkamer nog verbouwd.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mezelf net getrakteerd op 2 paar Toms! Ik heb al 5 paar boven staan, maar die dingen lopen zo ontzettend lekker!! Ik heb eigenlijk de hele zomer niks anders aan, dus heb nu wat neutralere kleuren en print gekozen. Wat ik in huis heb is nogal uitgesproken qua kleurtjes en prints haha!
Ik heb ze ontdekt op onze huwelijksreis in Amerika. Echt overal zag ik mensen lopen met deze schoenen. Ik dacht, die moet ik hebben! Zien er comfortabel uit en wordt vast een trent haha! Uiteindelijk bij iemand achterop het merk kunnen lezen. In Los Angeles een winkel gezocht die ze verkocht en daar mijn eerste paar rode Toms gekocht :heart: meteen aan gehouden en geen pijnlijke voeten meer. Heerlijk! Nu in de sale en nog extra korting, altijd fijn :)

Afbeelding

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Om aan te haken op de bedden hierboven:

Ik heb mezelf 1.5 jaar geleden een auping boxspring gegund. 1.80x200 cm, duurste matras en topper (omdat die het lekkerste lag) en een dekbed van 2.60x2.20 erbij. Nog elke dag blij mee maar kostte ook flink wat!
Irregular_Choice schreef:
23-01-2021 08:33
Een nieuw bed/matras is altijd wennen! Hopelijk ga je steeds beter slapen :) en fijn dat het zo mooi staat tegen de muur! Ik vind beide overtrekken erg mooi ook. Die eerste gaat er vast ook prima bij passen als ik het zo kan inschatten.

Wij moeten eigenlijk ook een nieuw bed en matras. Vorig jaar een nieuw matras gekocht met topper, maar man en ik slapen er nog steeds niet fijn op helaas. Nu dus al een jaar :( pijnlijke heupen, regelmatig wakker, kan er niet fijn op draaien. Topper er op, topper er weer af. Het is allemaal niks helaas. We willen nu op zoek naar een boxspring, maar dan willen we meteen de slaapkamer aanpakken als het toch leeg is. Vloerbedekking ipv laminaat, schilderen, andere kast. Maar ja, dat moet even opgeschoven worden want eerst wordt de badkamer nog verbouwd.
Wat vervelend zeg. Niet slapen is altijd ellendig. Een nieuwe matras kopen is altijd heel eng vind ik. Je weet nooit of het thuis ook bevalt en zo niet dan zit je er maar mooi mee. Daarom wilde ik er per se een met 120 dagen proefslapen. Ik ken mezelf en ik ben echt een hele lastige slaper dus dat moest wel van mezelf.
Ik schrok echt die eerste nacht, het lag voor geen meter. Vannacht gelukkig al beter. Ik lig nu op de zachtere kant, kan hem ook nog omdraaien naar de nog hardere kant.
Hopelijk is de kat er ook snel aan gewend en gaan we gauw weer doorslapen.

Ja vond hem erg mooi, die gele bloemen zullen vast mooi staan op het blauw en de muur. Ben nu al enthousiast.
Een boxspring kopen is best een aanschaf, ook daar kan je een miskoop doen qua matrassen. Het blijft lastig altijd. Mijn broer heeft ook een boxspring en die ligt heerlijk elke nacht. Is er een van Beter Bed.
Alle reacties Link kopieren
Madrid87 schreef:
23-01-2021 08:46
Wat vervelend zeg. Niet slapen is altijd ellendig. Een nieuwe matras kopen is altijd heel eng vind ik. Je weet nooit of het thuis ook bevalt en zo niet dan zit je er maar mooi mee. Daarom wilde ik er per se een met 120 dagen proefslapen. Ik ken mezelf en ik ben echt een hele lastige slaper dus dat moest wel van mezelf.
Ik schrok echt die eerste nacht, het lag voor geen meter. Vannacht gelukkig al beter. Ik lig nu op de zachtere kant, kan hem ook nog omdraaien naar de nog hardere kant.
Hopelijk is de kat er ook snel aan gewend en gaan we gauw weer doorslapen.

Ja vond hem erg mooi, die gele bloemen zullen vast mooi staan op het blauw en de muur. Ben nu al enthousiast.
Een boxspring kopen is best een aanschaf, ook daar kan je een miskoop doen qua matrassen. Het blijft lastig altijd. Mijn broer heeft ook een boxspring en die ligt heerlijk elke nacht. Is er een van Beter Bed.
Ik had ook wel 90 dagen proefslapen, maar vond na die 90 dagen niet dat ik al echt een goed beeld kon vormen. Ene nacht lag het wel oké, andere nacht wat minder. En er speelden nog wat meer dingen (zoals Corona) waardoor je wat onrustiger kan slapen. Had wel verwacht dat het beter zou worden nog, maar helaas.
Alle reacties Link kopieren
@Irregular choice, hoe is de zool? Die lijkt zo dun. Ik vind ze erg leuk maar krijg ondanks mijn jonge leeftijd al snel last van mijn onderrug dus heb echt goede zolen nodig.

Zo'n leuk topic dit, wordt er helemaal vrolijk van, en doe inspiratie op. Het voelt als iets kleins normaals in deze gekke tijden. :heart:
-
Alle reacties Link kopieren
Eviva1983 schreef:
22-01-2021 19:34
Jaaaaaa.
Ik had deze geroken bij iemand, zooo lekker! Maar wel beetje prijzig voor geurstokjes.

https://www.rituals.com/nl-nl/precious- ... lsrc=aw.ds
Klein flesje is ook voldoende hoor🙂 ik heb er twee.
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
23-01-2021 09:32
Klein flesje is ook voldoende hoor🙂 ik heb er twee.
ik heb meestal zo'n grote fles beneden op het toilet staan. En die ruik ik voornamelijk als ik de stokjes heb omgedraaid in de fles. Het is niet heel erg sterk, valt me tegen. Nu kreeg ik laatst zo'n klein geur flesje van rituals (rode serie), die heb ik boven op het toilet gezet. En die ruikt ontzettend goed! ik heb de stokjes niet hoeven draaien, hij staat er nu al een maand of 2 en hij ruikt nog steeds erg goed! heel apart.
The past may be in tatters
But today is all that matters
Alle reacties Link kopieren
Phloxx schreef:
23-01-2021 09:13
@Irregular choice, hoe is de zool? Die lijkt zo dun. Ik vind ze erg leuk maar krijg ondanks mijn jonge leeftijd al snel last van mijn onderrug dus heb echt goede zolen nodig.

Zo'n leuk topic dit, wordt er helemaal vrolijk van, en doe inspiratie op. Het voelt als iets kleins normaals in deze gekke tijden. :heart:
De zool is inderdaad niet heel dik, maar binnenin zit een goed voetbed vind ik. Ligt een beetje aan welke je hebt, die roze hebben een leren voetbed binnenin en die andere een ortholite voetbed met vering en demping. Ik heb beide ook in andere Toms en vind ze prima lopen allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een noise machine (hoe heet dat in het NLs?) besteld, zodat ik hopelijk wat minder last heb van mijn onderburen. Van een werkend stel (hemelse buren -- je merkte amper dat ze er waren ondanks dunne muren) naar een paar studenten en die maken lawaai op onmogelijke tijden. Erg irritant en de huurbaas doet er niks aan. Ik zou zo graag weer wat beter willen slapen, dus misschien helpt het.
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
Ik heb het op dit moment erg moeilijk mezelf iets te gunnen. Ik kijk naar de plaatjes, weet dat ik goddelijk erop zal lopen en vaak en er heel blij mee zal zijn, maar toch...
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
23-01-2021 10:51
Ik heb het op dit moment erg moeilijk mezelf iets te gunnen. Ik kijk naar de plaatjes, weet dat ik goddelijk erop zal lopen en vaak en er heel blij mee zal zijn, maar toch...
Gezien je vrijwel wekelijks een nieuwe aankoop post zal dat vast niet lang duren ;)
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven