Geld & Recht alle pijlers

Wat heb je jezelf gegund?

27-10-2019 08:31 3040 berichten
In navolging van het topic wat je jezelf ontzegd hebt: wat heb je jezelf gegund?
Ik ga mezelf iets gunnen morgen, simpelweg omdat ik helemaal verliefd ben, op slag.

Dit dekbedhoes dus.

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Prachtige hoes Cateautje!

@ FV, daarnaast is geld uitgeven aan " noodzakelijke "huishoudelijke spullen als een droger/wasmachine name it sowieso nooit leuk.
Dat geld geef ik dan liever uit aan een weekend/midweek weg :proud:
Mijzelf getracteerd op een Garmin Etrex GPS. Ik hou van wandelen en hier kan ik mooi mijn wandelgegevens bij houden. Kan heerlijk op de bonnefooi gaan lopen en dan mbv de gps weer de weg terug vinden en.....geocachen! Dit weekend gelijk 7 geocaches gevonden!

Ik wil meer bewegen, ik heb een kantoorbaan en zit veel, hoop dat ik het nu met de gps ook ga doen!
Alle reacties Link kopieren
Love2hike schreef:
26-01-2020 19:16
Mijzelf getracteerd op een Garmin Etrex GPS. Ik hou van wandelen en hier kan ik mooi mijn wandelgegevens bij houden. Kan heerlijk op de bonnefooi gaan lopen en dan mbv de gps weer de weg terug vinden en.....geocachen! Dit weekend gelijk 7 geocaches gevonden!

Ik wil meer bewegen, ik heb een kantoorbaan en zit veel, hoop dat ik het nu met de gps ook ga doen!
Gaaf! Geocachen lijkt me ook zo leuk,alleen als groentje weet ik niet hoe en wat en waar te beginnen.
Zijn er een soort van groepjes waar je je bij aan kan sluiten om het te leren dat je weet?
Cateautje schreef:
26-01-2020 16:46
Ik ga mezelf iets gunnen morgen, simpelweg omdat ik helemaal verliefd ben, op slag.

Dit dekbedhoes dus.

Afbeelding
Oh deze is mooi. Daar zal je vast heerlijk onder slapen.
Cateautje schreef:
26-01-2020 16:46
Ik ga mezelf iets gunnen morgen, simpelweg omdat ik helemaal verliefd ben, op slag.

Dit dekbedhoes dus.

Afbeelding
:flirting:

MOOI!!! Wat zul je er lekker onder slapen!
Suzy wat een fijne aankopen en oh zo belangrijk om goed voor je rug te zorgen.

Qua bureaustoel kan ik je de ergonomische en compleet verstelbare van Ikea aanraden. Is zo’n beetje de duurste die ze daar hebben (rond de €225,- dacht ik) maar veeel goedkoper dan elders en erg goed.
Ik ben er al 2 jaar heel blij mee iig en doet niet onder voor de duurdere ergonomische bureaustoelen op kantoor.

Benieuwd naar je laarsjes, heb je plaatje?
fashionvictim schreef:
26-01-2020 10:38
Ik heb mezelf een nieuwe droger gegund. Mijn oude had kuren die best te repareren waren en dat heb ik de afgelopen maanden dan ook een paar maal gedaan. Maar toen hij vrijdagavond weer een keer een foutcode gaf was ik er ineens klaar mee en heb direct een droger besteld die zaterdagochtend ook al bezorgd werd. Ik vind het altijd heel erg moeilijk om grote bedragen uit te geven aan iets anders dan mijn kinderen maar ik ben nu toch blij dat ik het gedaan heb.
Goed dat je nu een nieuwe hebt! Mag ik vragen welke je hebt gekozen, onze droger begaf het dit weekend en kan wss niet meer gemaakt worden dus ik moet ook een nieuwe uitzoeken.
Alle reacties Link kopieren
LadyLola schreef:
26-01-2020 20:05
Gaaf! Geocachen lijkt me ook zo leuk,alleen als groentje weet ik niet hoe en wat en waar te beginnen.
Zijn er een soort van groepjes waar je je bij aan kan sluiten om het te leren dat je weet?
Je kan een app downloaden. Daar kan je gratis caches op zoeken (het wijst zich eigenlijk van zelf). Als je het echt leuk vind dan kan je ook de betaalde versie nemen (is niet duur) en dan kan je meer bijhouden.

Ik vind het heerlijke dagbesteding. Lekker wandelen en buiten zijn.. + tijd voor elkaar...
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Een Premium abonnement op de app Meditation Moments. Ik heb nog nooit betaald voor een app maar de gratis versie van deze app vond ik al zo fijn dat ik nu voor het eerst overstag ben gegaan.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
LadyLola schreef:
26-01-2020 20:05
Gaaf! Geocachen lijkt me ook zo leuk,alleen als groentje weet ik niet hoe en wat en waar te beginnen.
Zijn er een soort van groepjes waar je je bij aan kan sluiten om het te leren dat je weet?
https://geocachen.nl/

Hier vind je meer uitleg. Maar persoonlijk vind ik het wel leuker om het samen te doen dan alleen.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Ladylola,
anderen zijn mij al voor zie ik! je kan veel info vinden op het geocachingwebsite die hier al genoemd is. Je kan het eerst met je mobiel doen om het eens uit te proberen. In het begin weet je nog niet waar je naar moet zoeken. Als je het vaker heb gedaan, weet je waar je naar moet kijken en wat de verstopmethodes zijn. Soms heel simpel, soms heel ingenieus!

Op de pagina van de cache staat of de cache een nano (heel klein), een micro (vaak een fotoroldoosje) of wat groter is en er staat ook vaak een hint bij (bijv. hoog Sammy kijk omhoog, in dat geval is de cache ergens hoog verstopt, weet je dat je niet op de grond hoeft te kijken)

En dan heb je nog verschillende soorten:
- een gewone. Hier krijg je de eindcoordinaten al
- een mysteries, waarbij je eerst een puzzel moet oplossen
- multi's, je krijgt de eerste coordinaten, daar moet je een puzzel oplossen, om vervolgens de volgende coordinaten te krijgen
en zo heb je er nog een aantal.

Je kan op het geocacheforum ook altijd vragen of je eens een keer met iemand mee mag lopen.

Probeer het eens zou ik zeggen!
Alle reacties Link kopieren
Dank voor alle tips ik ga er naar kijken!
Alle reacties Link kopieren
2 tickets voor Youseum voor dochter en mezelf, ze wil al heel lang graag een keer daarheen.
En een aantal cd's, ik heb de smaak van good old cd's draaien weer te pakken, en nu zijn ze spotgoedkoop in vergelijking met toen de cd net uitkwam.
Alle reacties Link kopieren
Hobbelster schreef:
26-01-2020 20:34
Suzy wat een fijne aankopen en oh zo belangrijk om goed voor je rug te zorgen.

Qua bureaustoel kan ik je de ergonomische en compleet verstelbare van Ikea aanraden. Is zo’n beetje de duurste die ze daar hebben (rond de €225,- dacht ik) maar veeel goedkoper dan elders en erg goed.
Ik ben er al 2 jaar heel blij mee iig en doet niet onder voor de duurdere ergonomische bureaustoelen op kantoor.

Benieuwd naar je laarsjes, heb je plaatje?
Dank voor je tip en nee, kan geen plaatjes plakken (digibeet ben ik, nooit aangevraagd hier O_o ).
Ik was dinsdag bij de kringloop wat dingen brengen en dan kijk ik altijd even rond en ja hoor: stond een leren bureaustoel!
Toeval bestaat weer eens niet?
Wat een mazzel, alsof die er precies voor mij stond!

Een mooie ook nog, qua ontwerp en mét alle functies, alles instelbaar, armleuningen en hoofdsteun enz, en toch absoluut geen bakbeest!
Heel donkerblauw, bijna zwart, dus misstaat ook nog eens niet in mijn interieur.
Die is gisteren bezorgd, alles bij elkaar € 47,50 :proud: :proud: :proud:

Ben gaan googlen op ergonomische regels afstelling stoel en tafel en via marktplaats een voetensteun gekocht, want als ik alles op de juiste manier afstel komen mijn voeten niet op de grond.

Dus ook dat is geregeld :)

(en de rest moet ik toch echt zelf doen, he, ik loop nu iig iedere dag minstens een half uur tot een uur in de buitenlucht en ook de koudschuim "yogamat" is binnen waar ik mijn oefeningen op kan doen).
Ik had het idee dat ik aan het dweilen was met de kraan open: pijnvrij opstaan en gedurende de dag door verkeerde dingen steeds schade/last krijg en daarna vanalles moet doen en oefenen om dat weer recht te zetten/ te beperken. Zal hopelijk schelen nu met alle maatregelen!)
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Oh, en ik heb mezelf ook een betere gezondheid gegund door eens eventjes helemaal alcoholvrij te zijn.
Sloop er toch in, werd ongemerkt steeds normaler ook met vrienden en visite ff een drankje erbij :cheers: nu gewoon ff helemaal niet! (kost eigenlijk geen enkele moeite ook nog eens )

Ben vastbesloten om op allerlei manieren mijn conditie op te krikken :yes:
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Oei dan valt mijn " stoppen met roken cursus " ook in de categorie cadeautjes aan mezelf.

Vanaf half februari, bij voldoende aanmeldingen, ga ik 10 weken lang met een groepje mede stoppers en een coach aan de slag om van het roken af te komen.
Ik hoop zo dat deze poging gaat lukken,......en wat ik maandelijks dan over hou om fijne dingen mee te doen!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mezelf net een facial geboekt voor zaterdag en laat gelijk mijn nagels ook doen.
Alle reacties Link kopieren
Een heerlijke Thaise massage dit weekend en binnenkort een weekendje weg met mezelf 😊
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
LadyLola schreef:
30-01-2020 16:19
Oei dan valt mijn " stoppen met roken cursus " ook in de categorie cadeautjes aan mezelf.

Vanaf half februari, bij voldoende aanmeldingen, ga ik 10 weken lang met een groepje mede stoppers en een coach aan de slag om van het roken af te komen.
Ik hoop zo dat deze poging gaat lukken,......en wat ik maandelijks dan over hou om fijne dingen mee te doen!
Ja, iedereen denkt bij gunnen al snel aan spullen/reisjes en andere verwennerij, maar stoppen met een slechte gewoonte of verslaving (of het starten van een goede gewoonte) is natuurlijk bij uitstek lief voor jezelf zijn!

Veel succes, hopelijk gaat de knop om bij je!!
:yes:
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Suzy65 schreef:
30-01-2020 20:57
Ja, iedereen denkt bij gunnen al snel aan spullen/reisjes en andere verwennerij, maar stoppen met een slechte gewoonte of verslaving (of het starten van een goede gewoonte) is natuurlijk bij uitstek lief voor jezelf zijn!

Veel succes, hopelijk gaat de knop om bij je!!
:yes:
Klopt en daar stond ik niet zo bij stil tot jouw berichtje las.
Ik hoop ook zo dat ik van dat vreselijke roken afkom, ben het zo zat maar ik begon steeds toch weer.
Ben ik zo onafhankelijk, behalve dat roken, blegh plus dat het zoveel geld kost, je mag bijna nergens meer roken, ook buiten niet meer ik wil geen paria zijn.
Als het gaat lukken beschouw ik dat als hét cadeau van 2020 aan mezelf :cheer2:

Om daarna toch echt iets gaafs te kopen voor mezelf :proud:
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
30-01-2020 17:51
Een heerlijke Thaise massage dit weekend en binnenkort een weekendje weg met mezelf 😊
Weekendjes weg of vakanties, zijn toch wel dé ultieme cadeautjes voor jezelf.

Ik heb al twee vakanties geboekt, maar ben al aan het bedenken of in oktober of juist tussen kerst en nieuw ook nog wat ga boeken een citytrip van een dag of 3/4/ of 5 afhankelijk van de periode......best erg, ik heb nog 2 vakanties voor de boeg.
Alle reacties Link kopieren
Een robotstofzuiger. Drie katten, binnenkort 5 dagen per week stage en werken in het weekend en vriend is 65 uur pw bezig met studie (is incl reistijd). Ik vind het fantastisch.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
26-01-2020 16:46
Ik ga mezelf iets gunnen morgen, simpelweg omdat ik helemaal verliefd ben, op slag.

Dit dekbedhoes dus.

Afbeelding
Ahhh die is zo leuk!
Vandaag heb ik mezelf nieuwe bak spullen gegund. Niet dat ik nou zo'n fanatieke bakker ben maar mijn dochter gaat het steeds leuker vinden en ik dacht ik wil gewoon goede spullen hebben, als we het doen, doen we het goed! Zonde van je werk anders. Dus een nieuwe mixer gekocht en een nieuwe bakvorm. En meteen uitgeprobeerd, zijn goed gekeurd :-D en we hebben een top middag gehad! O ja en over 2 weken gun ik mezelf een wellness weekendje weg!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven