Geld & Recht alle pijlers

Wat heb je jezelf gegund?

27-10-2019 08:31 3040 berichten
In navolging van het topic wat je jezelf ontzegd hebt: wat heb je jezelf gegund?
Alle reacties Link kopieren
Robotstofzuiger.. Fantastisch cadeau voor mezelf.
Alle reacties Link kopieren
Een zwemabonnement
Sauna
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe auto. Wij reden altijd zevenzitters i.v.m. grootte van ons gezin. Die staat er nog wel voor als hij af en toe nodig is. Maar nu mijn man niet meer leeft en drie van mijn kinderen uitwonend zijn heb ik een leuke en vooral compacte (zeker in vergelijking met voorheen) auto gekocht. En als tiener straks mag rijden is er alvast een auto extra. Wij wonen landelijk zonder OV in de buurt, scheelt mij een hoop chauffeuren zodra ze alleen de weg op mag.
Alle reacties Link kopieren
Ik ‘gun’ mezelf niks, ik koop en doe wat ik leuk vind/nodig heb/wil eten. :P

Ik haat shoppen, dus ben allang blij als ik eens een winkel in loop en iets zie wat ik leuk/passend
/de goede prijs vind. Hup, naar de kassa!
himalaya wijzigde dit bericht op 27-10-2019 09:35
47.37% gewijzigd
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Gister een saunadag met een vriendin met een hoop lekker eten en een lange massage. Had ik wel verdiend vond ik!
Malagueña schreef:
27-10-2019 08:56
Huh.. bestek bij bezorgpizza’s?

Ze waren niet gesneden, dus vijf messen.
Een nieuw dekbedovertrek. Vannacht onder geslapen en het is zo lekker glad en zacht!
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe kleren afgelopen week. Ik ben zo'n sufmuts die altijd kleren voor de kinderen koopt en zelf altijd denkt 'ah kan nog wel' 😂
*
anoniem_310255 wijzigde dit bericht op 29-10-2019 08:53
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Een paar behoorlijk duren maar geweldige schoenen. Zoveel geld ik eigenlijk nooit uit, maar zo blij mee 😍
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Ik gun het mijzelf om twee keer per maand naar de sauna te gaan. Als ik mijn eindejaarsuitkering krijg ga ik daar een mooie nieuwe badjas voor kopen ik denk van Pip.
Een paar maanden geleden heb ik mezelf getrakteerd op een jaar Goodiebox.
Die komt nu iedere maand.

Gisteren ook weer eens jellybeans en dubbelzoute drop gehaald bij Jamin. Laatste keer was jaren geleden, dus het mocht wel weer
Alle reacties Link kopieren
Deze week best veel eigenlijk :$
Ik winkel graag, maar heb een dure smaak dus doe het niet vaak.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
En toen nog... :hello:
Afbeelding
-
Een studie en twee dagen minder werken binnen ons bedrijf.

Beste beslissing ever! Het is een fikse investering qua tijd en inkomensverlies en een flinke verandering binnen ons tweemansbedrijf (een vaste medewerker erbij), maar enorm de moeite waard. Ik geniet van mijn studie en allerlei nieuwe contacten en onze nieuwe medewerker brengt interessante nieuwe ideeën mee.
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe badkamer. Ondanks dat het heel mooi wordt is het erg afzien. Stof en badkamerspullen overal 😐Zelfs nu, op zondag is de stucadoor bezig. Dit ivm drukte en het arbeidsintensieve van de beton cire op de wanden. Anders kan de aannemer weer niet verder morgen.

En omdat we zo moeten afzien hebben we gisteren bezorgpizza's besteld en gaan we vanavond Chinees bestellen.
Alle reacties Link kopieren
Prachtig strandlaken, redbul, bijna zonde om te gebruiken!

Ik gun mezelf een abonnement op de kunstuitleen. Maar pas wanneer ik klaar ben met de woonkamer opknappen want anders moet ik dat schilderij ook weer ergens kwijt.
Een vaatwasser. Beste gun ooit.

En een trui om in te wonen.
Een paarse I-phone 11. :angel:
Mooi strandlaken redbul!

Deze blouse maar ik weet niet of ik hem pas. Tot mijn verrassing paste ik gister net aan in maat 42 dus 44 online besteld maar het luistert nauw.
Hij is lekker dynasty achtig in het echt, inclusief pofmouwen.

https://www.stories.com/en_eur/clothing ... 97002.html
Prachtig!
Het-groepje schreef:
27-10-2019 09:49
Mooi strandlaken redbul!

Deze blouse maar ik weet niet of ik hem pas. Tot mijn verrassing paste ik gister net aan in maat 42 dus 44 online besteld maar het luistert nauw.
Hij is lekker dynasty achtig in het echt, inclusief pofmouwen.

https://www.stories.com/en_eur/clothing ... 97002.html
Ben heel benieuwd, maar ik zie niets!
Een nieuwe winterjas. Vond hem geweldig maar toch echt te duur. Totdat ik hem van het weekend online in de "aanbieding" zag en daaroverheen nog 25% extra korting kreeg dacht ik ok.....
Het-groepje schreef:
27-10-2019 09:49
Mooi strandlaken redbul!

Deze blouse maar ik weet niet of ik hem pas. Tot mijn verrassing paste ik gister net aan in maat 42 dus 44 online besteld maar het luistert nauw.
Hij is lekker dynasty achtig in het echt, inclusief pofmouwen.

https://www.stories.com/en_eur/clothing ... 97002.html
Mooi! Als ik slank was zou ik 'm ook bestellen ;-D
Alle reacties Link kopieren
Ik had al jaren geen beddengoed meer gekocht en we sliepen al een tijd onder een dekbedovertrek waar de gaten in zaten. Vorige week heb ik mezelf een geweldig en heerlijk aanvoelend linnen dekbedovertrek gegund van € 209 o_o Maar ja, wat moet je nou met maar één dekbedovertrek? Dus net nog een besteld met hoeslaken erbij. Beetje duur, maar gaat hopelijk jaren mee :sheep:

https://suite702.com/collections/bedden ... 1748556880
pamelacourson wijzigde dit bericht op 27-10-2019 10:10
12.97% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic, ik word er meteen blij van. :D

Vandaag uitgeslapen tot half 11, gisteren een zak extra geribbelde BBQ Lays chips want ik vond dat ik dat verdiend had.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven