Geld & Recht alle pijlers

Wat heb je jezelf gegund?

27-10-2019 08:31 3040 berichten
In navolging van het topic wat je jezelf ontzegd hebt: wat heb je jezelf gegund?
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
28-05-2020 23:50
Ceci van welk merk is het overtrek?
Essenza.
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
28-05-2020 19:28
https://images.app.goo.gl/Vz5k8RXDPETvpier9

Maar moet ze nog inlopen, omdat ik ze met blote voeten draag
Die moeten met blote voeten!
Mooi merk, mooie schoenen.
Alle reacties Link kopieren
GreenLadyFern schreef:
28-05-2020 19:03
@inktlijn: haha ja dat had ook gekund, maar nu we het nog kunnen betalen dacht ik, what the hell ik neem het ervan ;)
Ja je hebt groot gelijk! :-D
Alle reacties Link kopieren
Ik zag een geweldig huis op funda. Duurder dan ik eigenlijk zou willen, maar wel haalbaar. 2 uur foto's zitten kijken, vriendin mee laten kijken. Helemaal verliefd. Toen makelaar gemaild voor bezichtiging.

Antwoord: helemaal vol gepland (huis stond er net een paar uur op).

Toen bedacht ik me: ik heb zojuist 400.000 euro uitgespaard.

Van de weeromstuit heb ik 3 peperdure bikini's van Marlies Dekkers besteld. Om te passen en keuze te hebben. Mag ze niet allemaal houden......denk ik nu.....
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
28-05-2020 19:23
Ik heb mezelf een nieuwe keuken gegund. Zin in!

Wat voor een keuken? Ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Ben vorige week 50 geworden.
En dan mag je ook jezelf wel eens trakteren.

Dus vandaag 200km heen en 200km terug gereden voor mijn eigen kado aan mezelf:

Een Triumph Daytona 900
Een mooie, knalgele Engelse sportmotor van 27 jaar oud.
Dat was nog een ontbrekend stukje in de kleine verzameling van 3 motoren (is 3 al een verzameling?).
Dus recent een verkocht waar ik niks meer mee deed en het ding gekocht wat ik al schitterend vind sinds die uitkwam.

En het is geen teleurstelling. Wát een geweldige machine!
When in doubt, the auditor is always right!
Ik heb mezelf een paar panda ballerina's cadeau gedaan. Ik vond ze te cute :heart:

https://www.atomretro.com/product_info. ... anda-flats
Alle reacties Link kopieren
Een aardbeiensoes.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

en

Afbeelding

Daarnaast nog een kleurboek, make up kwast en spons. Ja, ik heb vanmiddag heerlijk geld uitgegeven :lol:
Alle reacties Link kopieren
Ceci schreef:
28-05-2020 17:06
Een nieuw dekbedovertrek van satijn.
Afbeelding

En een nieuwe (fluwelen!) bank :flirting: , maar die wordt pas in september geleverd waarschijnlijk.
Afbeelding
Oeh die bank! :heart: Dat dekbed overtrek heb ik ook maar dan in het bordeaux. Super fijn is die, mijn favoriete overtrek.

Ik kocht van die sokslofjes. In mijn huidige zitten gaten en ik zag leuke bij Primark voor maar 2 euro, dus ik greep mijn kans. Fijne slofjes voor de zomer vind ik. :)
Een schilderij. :)
Alle reacties Link kopieren
Auditor schreef:
30-05-2020 19:56
Ben vorige week 50 geworden.
En dan mag je ook jezelf wel eens trakteren.

Dus vandaag 200km heen en 200km terug gereden voor mijn eigen kado aan mezelf:

Een Triumph Daytona 900
Een mooie, knalgele Engelse sportmotor van 27 jaar oud.
Dat was nog een ontbrekend stukje in de kleine verzameling van 3 motoren (is 3 al een verzameling?).
Dus recent een verkocht waar ik niks meer mee deed en het ding gekocht wat ik al schitterend vind sinds die uitkwam.

En het is geen teleurstelling. Wát een geweldige machine!
Gefeliciteerd met je 50e verjaardag en gefeliciteerd met je Daytona.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Konijnmetbril schreef:
30-05-2020 00:07
Wat voor een keuken? Ben benieuwd!
Mat zwart met lichtgrijs blad en gouden kraan. :heart:
Am Yisrael Chai!
Een hele mooie armband waar ik al een jaar naar keek. Nu met 30% korting. Verder ben ik niet zo'n shopper, maar heb gewoon nu aan 'troostkopen' gedaan. Een mooie jumpsuit, een flared bloemetjes broek, een jurkje, twee paar Nikes, een Smooff (zo'n heerlijk ligbed), en noodzakelijk: een airco voor boven in de slaapkamer.
Ik ga mezelf de wat duurdere buffetkast van de Jysk gunnen ipv de 50 euro goedkopere kast van de IKEA. Ik vind hem zoveel mooier. Wat kan mij die 50 euro schelen, alles is momenteel toch duur door de verhuizing. Hij staat vast prachtig in mijn nieuwe huis. Ook ga ik mezelf een vaatwasser gunnen en waarschijnlijk een mobiele airco. Even kijken of ik er echt een nodig heb in mijn nieuwe goed geisoleerde huis. Heb amper ramen en de ramen die ik heb staan amper op de zon.
Maar mocht het niet te harden zijn koop ik er een, ik hou er 400 euro voor apart.

Klinkt als een gave keuken FV!
Alle reacties Link kopieren
Een pedicure inclusief mooie gellak :heart: Normaal kwak ik er zelf eens in de maand een HEMA lakje op, maar nu ik bijna 39 weken zwanger ben wordt dat toch lastig zonder maagzuur. Cadeau voor mezelf :)
Alle reacties Link kopieren
Een ei hangstoel met kussens, superduur maar leek me altijd al heerlijk, hij komt binnen twee weken.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
31-05-2020 00:08
Gefeliciteerd met je 50e verjaardag en gefeliciteerd met je Daytona.
Bedankt!
When in doubt, the auditor is always right!
Alle reacties Link kopieren
Aangezien we niet op vakantie gaan:
- Een loungebank van steigerhout voor de tuin, laten maken
- Het Lego boekwinkeltje
- een stapel cd’s en LP’s (deels tweedehands).
- nieuwe boekenkast.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
We hebben de tuin gepimpt. Heel veel nieuwe planten en potten, goede tuinslang en ander gereedschap, luxe parasol, groot opzetzwembad met pomp en trap en weet ik wat nog meer. En een tuintafel met 4 stoelen. Geweldig.

En ik heb mezelf een Apple Watch cadeau gedaan. 🤗
Alle reacties Link kopieren
Ik heb eigenlijk als voornemen om zo min mogelijk nieuwe kleren te kopen, maar nu heb ik dus een jurkje gezien wat ik leuk vind en eigenlijk moet ik dit topic dus juist vermijden en niet opzoeken :nut:

https://www.zalando.nl/anna-field-blous ... q-h11.html

Ik geniet mee van jullie gun-momenten!
Timetraveler schreef:
01-06-2020 11:28
Ik heb eigenlijk als voornemen om zo min mogelijk nieuwe kleren te kopen, maar nu heb ik dus een jurkje gezien wat ik leuk vind en eigenlijk moet ik dit topic dus juist vermijden en niet opzoeken :nut:

https://www.zalando.nl/anna-field-blous ... q-h11.html

Ik geniet mee van jullie gun-momenten!
Och het is in de aanbieding, dan mag het in principe altijd van mezelf :mrgreen:
Sci-fi_lullaby schreef:
01-06-2020 13:30
Och het is in de aanbieding, dan mag het in principe altijd van mezelf :mrgreen:
Nou, daar besparen we zoveel mee. :hihi:
Een tablet voor veel geld, maar ik gebruik hem elke dag.
Ojee, ik hou niet op....

Ik vond nog een boot in de schuur, we wisten niet meer dat hij er stond.

Moest alleen nog een motor op.....maar ja, kunnen we lekker overal varen en hopelijk kunnen we dan in september en oktober al onze vakanties inhalen.

Maar het allerliefste blijf ik gewoon gezond, met de naasten op me heen.....ik heb net de OP1 uitzending teruggekeken over Frontberichten. Godver, wat jong en het blijft een eng virus. Ik leef ook nog steeds vrij spartaans, maar je weet het maar nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven