Geld & Recht alle pijlers

Wat heb je jezelf gegund?

27-10-2019 08:31 3040 berichten
In navolging van het topic wat je jezelf ontzegd hebt: wat heb je jezelf gegund?
Een nieuwe draadloze koptelefoon met noise cancelling, heerlijk, ik heb wel meer nieuwe dingen gekocht maar hier was ik het meest blij mee.
Ugli schreef:
27-10-2019 10:07
Leuk topic, ik word er meteen blij van. :D

Vandaag uitgeslapen tot half 11, gisteren een zak extra geribbelde BBQ Lays chips want ik vond dat ik dat verdiend had.
Heb je de klok wel een uur terug gezet? Het is nu pas 10 uur namelijk ;-D
Geronimo2 schreef:
27-10-2019 10:08
Een nieuwe draadloze koptelefoon met noise cancelling, heerlijk, ik heb wel meer nieuwe dingen gekocht maar hier was ik het meest blij mee.
Welke heb je gekocht? Ik ben al een tijdje op zoek naar een noise cancelling draadloze koptelefoon.
Alle reacties Link kopieren
PhiIae schreef:
27-10-2019 10:08
Heb je de klok wel een uur terug gezet? Het is nu pas 10 uur namelijk ;-D
OH! Extra bonus haha, ik was het helemaal vergeten. Zomaar ineens een uur over nu. :hihi:
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic, ik ben gisteren geheel onverwachts naar de film geweest met een vriendin! "Instinct" met Carice van Houten, hele indrukwekkende film! Vandaag een vriendin opzoeken die een eindje weg is gaan wonen en gezellig lunchen! Voor de rest probeer ik deze maand rustig aan te doen met geld en vooral geen sigaretten te kopen, stoppen lukt af en aan goed en dan zwicht ik weer. Maar met m'n nieuwe salaris van de 24e heb ik nog geen pakje gekocht🎉
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
27-10-2019 10:01
Mooi! Als ik slank was zou ik 'm ook bestellen ;-D
Gewoon doen.

Ik heb het omgekeerde. Nooit hele strakke jurken met niks eroverheen aan gehad want te dun. Altijd laagjes met ruimer vallende jasjes of een vest. Tegenwoordig doe ik dat gewoon wel. Wat maakt het uit als je geen perfect figuur daarvoor hebt. Als jij het mooi vindt is dat toch genoeg?

Lijkt mij trouwens een blouse die zowel met maatje minder als een maatje meer goed kan. Zolang je maar de juiste maat draagt, niet te groot/wijd en niet te klein/strak.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb laatst wat mooie pennen gekocht bij de hobby winkel.

Mijn dieren zijn degenen die het meest worden verwend. ❤️
redbulletje schreef:
27-10-2019 10:01
Mooi! Als ik slank was zou ik 'm ook bestellen ;-D
Ik ben verre van slank maar ik voelde me er heel goed in!
Een elektrische fiets.
Best buy ever!
Ik ga zo een baumkuchen met pompoenijs halen. :kwijl:
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan bijna nooit op vakantie.
Nu heb ik afgelopen week voor het eerst gevlogen met man en zijn we met een cruiseschip geweest over de Middellandse zee.
Was echt geweldig!
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Phloxx schreef:
27-10-2019 09:31
Deze week best veel eigenlijk :$
Ik winkel graag, maar heb een dure smaak dus doe het niet vaak.
Afbeelding
Afbeelding
Heel mooi!
Ik zit eraan te denken mezelf een digitale camera te gunnen, maar ik heb al zoveel uitgegeven dat ik mezelf nu wel op de vingers tik. De camera blijft wel naar me lonken. :$
ClumsyNinja schreef:
27-10-2019 09:20
Een nieuw dekbedovertrek. Vannacht onder geslapen en het is zo lekker glad en zacht!
Oee dat gun ik mijzelf ook. Alleen nog even sparen. Ik gun mijzelf eigenlijk ook wel een nieuw bed....
Een nieuwe jas, een sjaal, 2 vestjes en een jurk. :heart:

Geen van allen had ik persee nodig. Maar ik word zo blij van mooie kleding.
leolux schreef:
27-10-2019 11:05
Een nieuwe jas, een sjaal, 2 vestjes en een jurk. :heart:

Geen van allen had ik persee nodig. Maar ik word zo blij van mooie kleding.
Oh, maar dan willen we wel plaatjes zien natuurlijk. :-D
Alle reacties Link kopieren
PhiIae schreef:
27-10-2019 10:09
Welke heb je gekocht? Ik ben al een tijdje op zoek naar een noise cancelling draadloze koptelefoon.
Ik heb er eentje van Sony. Paar jaar geleden "gratis" gekregen bij m'n telefoon. Fantastisch ding! De WH nog wat heb ik :) Heeft een snoertje, maar kan ook draadloos. Maar ik vind het draadje nooit erg, dus plug m altijd gewoon in.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben onszelf een nieuwe tv gegund. We kijken eigenlijk nooit tv, maar wel vaak series op de laptop. Nu zo'n fancy tv ding gekocht. Was een mooie aanbieding (zou anders nooit zo'n bedrag aan een tv uitgeven, alhoewel 'ie nog steeds meer kostte dan al m'n tv's ooit gekocht bij elkaar :facepalm: ) en we hebben er al veel plezier van :) (niet dat 'ie ineens overdag aanstaat, maar maar het kijkt wel gezelliger op de tv dan op een laptop).
Het is even wennen zo'n enorm groot scherm, maar als je dan zo'n BBC natuurfilm aanzet, dan waan je je wel echt bijna op die plek :love:
Cateautje schreef:
27-10-2019 10:53
Ik zit eraan te denken mezelf een digitale camera te gunnen, maar ik heb al zoveel uitgegeven dat ik mezelf nu wel op de vingers tik. De camera blijft wel naar me lonken. :$
Ik heb mijzelf vorig jaar getrakteerd op een spiegelreflexcamera. Geen moment spijt van gehad. Gebruik de camera regelmatig en de foto’s zijn fantastisch.
Noor21 schreef:
27-10-2019 10:29
Gewoon doen.

Ik heb het omgekeerde. Nooit hele strakke jurken met niks eroverheen aan gehad want te dun. Altijd laagjes met ruimer vallende jasjes of een vest. Tegenwoordig doe ik dat gewoon wel. Wat maakt het uit als je geen perfect figuur daarvoor hebt. Als jij het mooi vindt is dat toch genoeg?

Lijkt mij trouwens een blouse die zowel met maatje minder als een maatje meer goed kan. Zolang je maar de juiste maat draagt, niet te groot/wijd en niet te klein/strak.
Ze verkopen maar tot maat 44, dus daar ga ik écht niet in passen helaas... :$
PhiIae schreef:
27-10-2019 10:09
Welke heb je gekocht? Ik ben al een tijdje op zoek naar een noise cancelling draadloze koptelefoon.
Ik heb een Bose QC 35i en die bevalt zeer goed!
PhiIae schreef:
27-10-2019 11:24
Ik heb mijzelf vorig jaar getrakteerd op een spiegelreflexcamera. Geen moment spijt van gehad. Gebruik de camera regelmatig en de foto’s zijn fantastisch.
Jawel, een spiegelreflex is het best, maar die vind ik te duur voor nu.
gizzmo-returns schreef:
27-10-2019 08:54
Een elektrische fiets, beste koop ever.

En dit! Maar dat is al een jaar of vier geleden.
Inderdaad beste koop ever.
Alle reacties Link kopieren
Waar komt die mooie groene jurk vandaan? Zie zou ik mezelf ook wel gunnen!
Wat eten we vanavond?
Alle reacties Link kopieren
Poeh, ik heb mezelf best veel 'moeten' gunnen de laatste tijd (na scheiding ander huis gekocht en hele nieuwe inboedel nodig). Maar ik heb op belangrijke dingen niet bespaard, terwijl ik normaal heel zuinig ben :)

Dus een tv, een soundbar, een goede nieuwe bank, een mooi vloerkleed én goede apparatuur in m'n nieuwe keuken (vaatwasser, combimagnetron en koel/vries-combinatie).

Heerlijk plekje nu :heart:
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven