Geld & Recht alle pijlers

Wat heb je jezelf gegund?

27-10-2019 08:31 3040 berichten
In navolging van het topic wat je jezelf ontzegd hebt: wat heb je jezelf gegund?
Na 3 jaar tweedehands jassen gedragen te hebben heb ik mezelf op een jas van 150 euro getrakteert. Mooie cognackleurige mantel met een bontje aan de revers. :heart: Krijg overal complimentjes!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het mezelf gegund om ontslag te nemen, voornamelijk van mijn *$£#%! leidinggevende. Heerlijk! En desondanks een weekje naar (hopelijk) de zon geboekt voor december. .
The owls are not what they seem
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic! Gisteren heb ik in plaats van de gezonde wokmaaltijd onszelf lekkere nachos uit de oven met veel kaas en guacamole gegund. En vanmorgen heb ik mezelf een rondje hardlopen gegund terwijl ik eigenlijk van alles in huis moest doen, maar het was zulk lekker herfstweer.
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
Alle reacties Link kopieren
Gisteren heb ik 2 paar winterschoenen gekocht, niet omdat ik ze nodig heb, maar vanwege de kleur: Mosterdgeel en olijf groen.
Laatbloeiertje en jobeva, pictures!!!
Alle reacties Link kopieren
Twee nieuwe truien waar ik perfect borstvoeding in kan geven en die ook nog heel leuk staan. Zomaar uit de nieuwe collectie terwijl ik eigenlijk altijd in de uitverkoop shop en kleren al snel te duur vind. En omdat ik niet kon kiezen qua kleur, dus allebei de kleuren.

En toen kwam ik hem later online tegen en bleken ze nog twee kleuren te hebben. En toen heb ik die óók nog besteld. Oeps :whistle:
Ik heb mezelf twee dekbedhoezen gegund, gewoon als tussendoortje.
Kosten geen drol bij Ikea.
gsleutel schreef:
27-10-2019 12:30
Twee nieuwe truien waar ik perfect borstvoeding in kan geven en die ook nog heel leuk staan. Zomaar uit de nieuwe collectie terwijl ik eigenlijk altijd in de uitverkoop shop en kleren al snel te duur vind. En omdat ik niet kon kiezen qua kleur, dus allebei de kleuren.

En toen kwam ik hem later online tegen en bleken ze nog twee kleuren te hebben. En toen heb ik die óók nog besteld. Oeps :whistle:
Heerlijk toch, jezelf verwennen.

Ik zeg maar zo, je kan het niet meenemen.
Alle reacties Link kopieren
Het meest recente:
Een Dyson V8 Absolute.

Zo’n veel te dure oplaadbare steelstofzuiger / kruimeldief

Ik heb een bloedhekel aan stofzuigen. Dus deed ik het zo min mogelijk.
Snoer meerdere keren overpluggen in een ander stopcontact, ding naar boven slepen (ik woon boven en stofzuiger staat beneden), dan telkens lostrekken als ie weer ergens blijft haken etc.
Na het stofzuigen was ik altijd doodmoe en bezweet (zegt misschien meer over mij dan over stofzuigen :-D )

Mijn zus had zo’n Dyson gekocht en was er heel enthousiast over.
Het enorme voordeel: licht, geen snoer, blijft niet haken en maakt geweldig schoon. En je pakt hem gewoon even als je wat kruimels hebt gemorst of zo.
Ik hou de zaak nu altijd gewoon bij, pak hem even na het koken om de keuken te doen, voor het slapen in de kleedkamer, als ik ergens wat zie liggen en het huis is nu altijd schoon!
Zelfs de banken zijn nog nooit zo netjes geweest door de speciale zuigmond met draaiend borsteltje.
Ook plafonds vrijmaken van spinnenwebben is een eitje, ding weegt weinig en met de steel kom je er enorm makkelijk bij.

Zelden zó blij geweest met een huishoudelijk ding.
When in doubt, the auditor is always right!
Alle reacties Link kopieren
Pas een heel mooie leren jas gekocht, veel te duur en helemaal niet dik genoeg voor de hele winter, maar ik wordt er iedere keer blij van als ik hem aan heb!
Vanaf de herfstvakantie tot de zomervakantie elke schoolvakantie een vliegreis.
Auditor schreef:
27-10-2019 12:47
Het meest recente:
Een Dyson V8 Absolute.

Zo’n veel te dure oplaadbare steelstofzuiger / kruimeldief

Ik heb een bloedhekel aan stofzuigen. Dus deed ik het zo min mogelijk.
Snoer meerdere keren overpluggen in een ander stopcontact, ding naar boven slepen (ik woon boven en stofzuiger staat beneden), dan telkens lostrekken als ie weer ergens blijft haken etc.
Na het stofzuigen was ik altijd doodmoe en bezweet (zegt misschien meer over mij dan over stofzuigen :-D )

Mijn zus had zo’n Dyson gekocht en was er heel enthousiast over.
Het enorme voordeel: licht, geen snoer, blijft niet haken en maakt geweldig schoon. En je pakt hem gewoon even als je wat kruimels hebt gemorst of zo.
Ik hou de zaak nu altijd gewoon bij, pak hem even na het koken om de keuken te doen, voor het slapen in de kleedkamer, als ik ergens wat zie liggen en het huis is nu altijd schoon!
Zelfs de banken zijn nog nooit zo netjes geweest door de speciale zuigmond met draaiend borsteltje.
Ook plafonds vrijmaken van spinnenwebben is een eitje, ding weegt weinig en met de steel kom je er enorm makkelijk bij.

Zelden zó blij geweest met een huishoudelijk ding.

Is dat stofopvangbakje een beetje groot? Lijkt altijd zo klein bij dat soort stofzuigers.
LadyL0101 schreef:
27-10-2019 11:58
een weekje naar de zon geboekt voor december. .
:cheer2: :cheer2:

Flexibele arbeidsmarkt hier en toch ga ik in februari mijn droomreis maken. Waarschijnlijk zit ik dan in between jobs maar ja.... blijven dromen van mijn droomreis kan nog zolang gaan duren als de werksituatie perfect moet zijn.

Daarna werd ineens Europese tour aangekondigd van favoriete muzikant, dus mezelf dat ook gegund en nu mag ik wel weer fanatiek gaan vrekken en moet ik niet alle suggesties in dit topic gaan lezen..... :mrgreen:
anoniem_325127 wijzigde dit bericht op 27-10-2019 13:24
0.34% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
2 nieuwe leggings voor de gym, wel met fikse korting.
Heb bergen verzet de laatste maanden.
Ook al moet ik nu een korte periode wat meer op mijn uitgaven letten, ik heb het verdiend.
Alle reacties Link kopieren
Blondie456 schreef:
27-10-2019 08:55
In dit topic kan ik me ook veel beter vinden want ik ontzeg mezelf ook niks. Gisteren mooie nieuwe kleren gekocht en een nieuwe tas.
Heerlijk toch? Ik ontzeg mezelf ook niets, we gaan 3x per jaar op vakantie, vaak uit eten of terras.

Kleding kopen heb ik minder mee, koop wel leuke dingen, maar hoef niet 20 paar schoenen

Maar ieder zijn ding he :)

10 jaar geleden mezelf een gloednieuwe auto gegund, 2 jaar geleden wederom en toen de auto gekocht die ik altijd al wilde hebben, Fiat 500

Over een paar jaar gun ik mezelf weer een nieuwe Fiat, maar dan een cabrio. heerlijke gedachte al

verder hebben we: Netflix, Videoland, NPO start, Spotify en Kobo plus. Allemaal extra diensten waar ik best zonder zou kunnen maar niet zonder wil
Het-groepje schreef:
27-10-2019 12:22
Laatbloeiertje en jobeva, pictures!!!
Hopen dat 'ie het doet maar dit is 'em :heart:

Afbeelding
In december 3 weken naar Australië (inclusief kerst + oud en nieuw). Heb er nu al zin in :flirting:
Alle reacties Link kopieren
En het boek van Louis Theroux, zodat ik alvast kan lezen voordat ik naar zijn lezing ga. Wat ik mijzelf ook al gegund heb paar weken geleden 💗

En ik probeer minimaal 1x in de maand naar een Thaise massage en/of de sauna te gaan. Nog even kijken wanneer ik dat in november ga doen 😊
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Een psycholoog.
I wanna live my life with the volume full!
makreel schreef:
27-10-2019 11:35
Waar komt die mooie groene jurk vandaan? Zie zou ik mezelf ook wel gunnen!
Ik heb hem net opgezocht via Google Afbeelding zoeken. Helaas uitverkocht, maar hier vond ik hem: https://www.shop-by-bar.nl/jonna-dress- ... green.html
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe enkellaarsjes. Die ik niet per se nodig had, maar waar ik wel heel blij van werd. En ze waren ook nog eens in de aanbieding :mrgreen:
I don’t need an inspirational quote. I need coffee.
Mijn “37e” paar schoenen. :shame:
anoniem_63b6a03408332 wijzigde dit bericht op 27-10-2019 14:50
8.57% gewijzigd
Cateautje schreef:
27-10-2019 11:13
Oh, maar dan willen we wel plaatjes zien natuurlijk. :-D
Afbeelding
Deze jas en sjaal

Afbeelding
En deze jurk

En de vestjes zijn niet plaatje plak waardig zijn. 2 simpele korte cardigans in het zwart en bordeaux/paarsig. Die je op jurken kan pleuren, heel basic.
anoniem_6398d67752325 wijzigde dit bericht op 27-10-2019 14:46
0.44% gewijzigd
laatbloeiertje schreef:
27-10-2019 13:34
Hopen dat 'ie het doet maar dit is 'em :heart:

Afbeelding
Waaaanzinnig!
leolux schreef:
27-10-2019 14:45
Afbeelding
Deze jas en sjaal

Afbeelding
En deze jurk

En de vestjes zijn niet plaatje plak waardig zijn. 2 simpele korte cardigans in het zwart en bordeaux/paarsig. Die je op jurken kan pleuren, heel basic.
Oehhh, wat een gevaarlijke printjes. :-D

Haske mooi!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven