Geld & Recht alle pijlers

Wat heb je jezelf gegund?

27-10-2019 08:31 3040 berichten
In navolging van het topic wat je jezelf ontzegd hebt: wat heb je jezelf gegund?
Alle reacties Link kopieren
Maaltijd boxen omdat ik het leuk vind om te koken, mezelf een beetje uit eten thuis gun, en ik te lui ben om zelf iets nieuws te verzinnen, en ik het niet leuk vind om boodschappen te doen. Dus nu staat iedere week AH met de overige boodschappen ( dat deed ik al een paar jaar ) en nu ook Hello Fresh aan de deur.

Wat een prachtig dressoir, Timetraveler!
Alle reacties Link kopieren
Ontzettend mooi dressoir!

Man heeft voor ons 2 van doe automatische pokemon-vang dingen besteld die komen als het goed is vandaag binnen. Zeer grote onzin maar we zijn zo actief met dat spel en verder geven we nauwelijks geld uit .
2 Jurkjes van Tante Betsy! Zo’n leuk merk en nu in de aanbieding :) heb nu al zin in het voorjaar!

Afbeelding

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe kousen, nieuwe schoenen (Chie Mihara 😍), nieuw seksspeeltje.
Dus blije Pop hier
lollypopje wijzigde dit bericht op 24-11-2020 21:49
1.05% gewijzigd
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Bubble16 schreef:
22-11-2020 11:14
Welke chocolade heb jij nu besteld dan? Dan gaan wij die misschien ook eens proberen!
Deze! Echt lekker ❤️
https://funkyfatfoods.com/
Alle reacties Link kopieren
Ohh love het dressoir! Heel mooi.

Ik heb cadeaus gekocht voor m'n vader, vriend en zusjes. Voor sinterklaaskerst-whatever. Omdat ik 't leuk vind om te geven. We doen niet echt aan cadeaus eigenlijk.

Voor jongste zusje heb ik een plakboek gekocht en een Klikkie abbo voor een half jaar. Kan ze elke maand foto's laten printen. Zelf ook wat foto's bijgedaan. Dit jaar moeder geworden dus foto's genoeg maar alles alleen mobiel.

Voor mijn zes maande oude nichtje (ja vette onzin haha) een heel groot knuffelspaarvarken.
Afbeelding

Middelste zusje een lama waar je kiemgroente op kan laten groeien en een vega kookboek.
Afbeelding

Voor vriend nieuwe mic voor z'n computer voor tijdens gamen en tangles ofzo om mee te friemelen.
Afbeelding

Voor m'n vader nieuwe truien. De man zit al jaren in de bijstand en z'n kleding is nu echt aan het slijten. Vorige maand paar nieuwe broeken gedaan, nu drie truien. En een nieuwe radio maar die moet ik nog bestellen.

En voor iedereen ook een paar hysterische sokken.
Alle reacties Link kopieren
Oeh tangles, mijn meest favoriete fidgetdingen.

Waar heb je trouwens die lama vandaan?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
24-11-2020 21:51
Oeh tangles, mijn meest favoriete fidgetdingen.

Waar heb je trouwens die lama vandaan?
Ik hoop dat het in de smaak valt! Hij is nu altijd pennen aan het slopen, heel vaak onder de inkt vlekken. Lijkt dit me toch fijner.
Voor de lama:
https://www.radbag.nl/de-groene-lama

Leuk is ie he! 😁
Alle reacties Link kopieren
Koettie schreef:
24-11-2020 21:48


En een nieuwe radio maar die moet ik nog bestellen.

Weet niet wat je in gedachten had, maar ik heb sinds een paar maanden een dab radio (op de badkamer). Echt geweldig!
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Pantoffels, omdat ik thuis werk en de vloer koud is. Ik draag nu meestal gewoon schoenen of crocs-achtige tuinklompen, maar dan krijg ik respectievelijk alsnog koude of zweetvoeten. Hierop kan ik ook even de container aan straat zetten of de konijnen voeren.
Alle reacties Link kopieren
250,- aan Mangospullen met hele hoge kortingen :cheer2:
Hopelijk past (bijna) alles

https://www.mangooutlet.com/nl/dames/ho ... _d45897196
Alle reacties Link kopieren
15 :-$ potjes nagellak, want het was 1+2 gratis bij de Etos :-D
Alle reacties Link kopieren
Timetraveler schreef:
24-11-2020 10:49
Mijn eerste echt niet-Ikea/kringloop meubelstuk; dit dressoir;

Afbeelding

Afbeelding


Erg leuk, hou er wel van. Die radio heb ik dan weer wel :P
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Een nieuw matras, de bedoeling was een boxspring maar toch besloten om me te richten op de matras en een losse bedframe te kopen. Ik vond de boxsprings echt te duur, 900 euro was mij teveel. Nu een goede deal op een lekker matras en ik weet al welke frame ik wil van de IKEA, al met al bespaar ik bijna 400 euro nu.
Daarna door naar de MediaMarkt voor een nieuwe TV en heb deze uitgezocht:
https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_l ... 58348.html

Maatje groter dan ik van plan was te halen maar goed betaalbaar en prachtig beeld. Ik zit zo ver weg dat ik een maat kleiner net te klein vond nog. De TV gaan we morgen ophalen. Heb er nu al zin in. Verder ga ik morgen nog voor kleding en schoenen kijken en dan is het geld wel weer een beetje op.
Alle reacties Link kopieren
Lekkere dikke badhanddoeken in een prachtige groene kleur. Bij de HEMA, 4 halen, 3 betalen.
https://www.warmbat.nl/dames/pantoffels ... ede-camel/

Hele goede recensies op de site. Je kunt ze in de zomer en winter dragen. Deze wil ik ik.
Alle reacties Link kopieren
lizenlotte schreef:
24-11-2020 11:36
ugli dat horloge heb ik ook sinds een jaar, exact dezelfde. ben er nog steeds erg blij mee! veel plezier ervan.
bovenstaand dressoir en schoenen vind ik ook erg mooi trouwens, beiden ook mijn smaak. :-)
Oh leuk, ik kreeg hem vandaag binnen en hij is nog veel mooier dan ik had verwacht! Ik had alleen de aluminium versie gezien in de winkel (en de grotere 44mm stainless steel in goud maar die was dan weer joekel), maar die vond ik nog best wel dinky toy. Deze stainless steel versie ziet eruit als een luxe horloge en past goed bij mijn pols vind ik, precies wat ik zocht. Stuk leuker om naar te kijken dan naar een zwart rubberen bandje. :)
Julus schreef:
25-11-2020 16:30
https://www.warmbat.nl/dames/pantoffels ... ede-camel/

Hele goede recensies op de site. Je kunt ze in de zomer en winter dragen. Deze wil ik ik.
De schapen van Warmbat hebben het heel erg slecht. Als je een beetje aan het welzijn van de schapen wil denken, denk dan eens aan Shepherd, die zijn lief voor de dieren.
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
25-11-2020 14:11
250,- aan Mangospullen met hele hoge kortingen :cheer2:
Hopelijk past (bijna) alles

https://www.mangooutlet.com/nl/dames/ho ... _d45897196
Dank voor deze link, ik ga ook maar wat bestellen, ik ben gek op Mango.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Zo, voor 52,93 spullen van Mango. Twee broeken, twee truien en een tasje voor mezelf en een vest en een blouse voor mijn dochter.

En morgen komt als het goed is mijn Huawei P30 Pro :cheer2: Die zou eigenlijk gisteren al komen, maar dat had ik verzet omdat ik in afwachting was van een coronatest. Nu gelukkig negatieve uitslag, dus de bezorger kan veilig aan de deur komen. Het hoesje en de screenprotector liggen al klaar.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Telt een wortelkanaalbehandeling ook?
Anders moest de kies eruit...
zucht.
Een rol haverkoekjes. :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Timetraveler schreef:
24-11-2020 10:49
Mijn eerste echt niet-Ikea/kringloop meubelstuk; dit dressoir;

Afbeelding

Afbeelding
Leuk zeg, deze!

Ik heb mijzelf de afgelopen week al getrakteerd op:
- een wollen mantel
- een kasjmier sjaal en bijpassende muts voor bij de nieuwe mantel
- een zoutlampje voor op mijn werkkamer (het is echt een schatje en zo knus vind ik :heart:)
- meerdere plafondlampen van de Ikea
- een vloerkleed (deze moet nog binnenkomen dus ik ben reuze benieuwd)
- een Italiaanse designhanglamp (moet ook nog binnenkomen)
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe telefoon! Stond helemaal niet op de planning maar mijne kreeg kuren, het was een Black Friday deal en ik leg er maar 50 euro voor bij, rest kwam uit m'n stoppen met roken potje.

Heb nu de pocophone f2 pro. Wel echt mega groot, nog even wennen. En Google drive opslagruimte gekocht. Geen gedoe meer met opslaan.
Alle reacties Link kopieren
En vanavond in m'n eentje naar de Concertfilm Idiot Prayer van Nick Cave :heart:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven