Geld & Recht alle pijlers

Wat heb je jezelf vandaag ontzegd/hoe heb je bespaard?

06-10-2019 22:48 74 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is naar aanleiding van mijn hernieuwde spaarplannen....om nog beter op mijn geld te letten ( zonder dat het mij veel tijd en energie kost) zodat ik was overhoud. Probeer jij ook minder uit te geven terwijl dat lastig is voor je ? Laat je dan hier inspireren. Ken je alle bezuinigings trucs maar vind je het lastig in praktijk te brengen? Kom hier onder gelijkgestemden!

Ik trap af:
vandaag heb ik mijn zoon geholpen met zijn krantenwijk, wat een takkeweer ik wilde het liefste naar mijn favo koffietent, niet gedaan en thuis chocomel gemaakt met wat lekkers er bij.
MAAR
MIjn dochter had competitie uit en ondanks dat ik alles onder de 30 minuten fietsen wilde fietsen toch de auto gepakt. Zeiknat bij de sport aankomen gaat mij te ver.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn zoon zijn eigen lunch laten betalen. :roll:
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
[/u]
Solomio schreef:
06-10-2019 22:50
Ik heb mijn zoon zijn eigen lunch laten betalen. :roll:

:rofl:
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de hele dag op de bank gelegen, dan kan ik niets uitgeven. Lekker in mijn Koekiemonster-onesie, dan kan de kachel ook twee graden lager.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
De neiging tot pizza bestellen onderdrukt en zelf eten gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Ik mag niks kopen op zondag. Dus dat is makkelijk.
ik geef mn bek ook maar een douw
Madeliefjees schreef:
06-10-2019 23:03
Ik mag niks kopen op zondag. Dus dat is makkelijk.
Waarom niet?
Alle reacties Link kopieren
Ik haat moeten besparen. Het liefst was ik schathemeltjerijk :P niet omdat ik nou zulke exorbitante wensen heb, maar omdat het me zo heeeeeeeerlijk lijkt om nooit te hoeven sparen, budgetteren, na te denken van ‘kan ik dit wel betalen?’

Helaas word je met die instelling niet zo snel schathemeltjerijk :P en dus heb ik vanavond de pannenkoeken gebakken waar ik eigenlijk gister zoon in het pannenkoekenhuis op had willen trakteren, aangezien ik dat de meer verantwoorde keuze vond.

Oh en ik heb m’n eigen bammetjes voor morgen al gesmeerd zodat ik niet in de verleiding kom een lunch te gaan kopen.
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Geen eten besteld maar zelf wat gekookt. Maar van het bespaarde geld wel een winterjas met muts en sjaal voor de kleine gekocht dus het ook weer uitgegeven. Kon het voor mezelf goed praten omdat hij dit weekend afgeprijsd was een ik nog eens extra 10% korting kreeg. Hij had er 1 nodig, ik vond deze te duur maar nu met muts en sjaal 30 euro goedkoper.

Missie van het besparen dus niet helemaal geslaagd.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zo gigantisch zitten brunchen in een hotel dat ik geen avondeten hoefde. Dus avondeten bespaard :A:
Ik heb bij mijn zwager de drankkast leeggezopen en de koelkast leeggevroten.
Alle reacties Link kopieren
Alle verleidingen weerstaan op t station op weg naar huis, om er thuis achter te komen dat manlief lekker had gekookt, ook voor mij, dus mijn goede gedrag werd beloond :rolling:
Ik ben tegenwoordig zowat elke zondag op dieet.
Scheelt minstens de helft qua eten. En coca mag ik ook al niet van mezelf.


Uiteraard mag vent die dag ook verhongeren, dus da's dubbele winst.
Alle reacties Link kopieren
Ik doe nooit iets overdadigs, er valt dus niet veel te besparen :D
Alle reacties Link kopieren
Geen nieuw pakje shag gehaald.
Geen patat gehaald en ik had er zo’n trek in!
Ik ben niet in Belgie verse pistolets gaan halen en/of ander lekker voedsel. Heb dus benzine en calorieen uitgespaard.
lux- schreef:
06-10-2019 23:08
Ik haat moeten besparen. Het liefst was ik schathemeltjerijk :P niet omdat ik nou zulke exorbitante wensen heb, maar omdat het me zo heeeeeeeerlijk lijkt om nooit te hoeven sparen, budgetteren, na te denken van ‘kan ik dit wel betalen?’

Helaas word je met die instelling niet zo snel schathemeltjerijk :P
Haha, herkenbaar! ;-D
Alle reacties Link kopieren
Zoutarm eten helpt heel erg voor je portemonnee. 's Morgens ,'s middags en 's avonds één gram zout. Het meeste moet je dan laten staan en maak je een zoutarme variant dan is dat veel goedkoper.

Doe je nier een plezier.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Neu, ik bespaar niet echt maar er zit van nature een knibbeligheid in me. Het gaf me lang een gevoel van veiligheid om geld te sparen maar ik heb buffer genoeg dus in feite is het niet meer nodig.

Als ik ergens een kilo appels kan kopen voor 89 cent dan moet en zal ik ze gaan halen ook al is het volstrekt onlogisch als er nog twee kilo op het aanrecht ligt.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Vandaag mexelf gedwongen iets uit dr voorraadkast te maken ipv nieuwe boodschappen doen
Alle reacties Link kopieren
mijn eigen boterhammen gesmeerd en mijn eigen koffie meegenomen ipv naar starbucks
Alle reacties Link kopieren
Had enorme zoete trek dus ingrediënten gehaald voor een appeltaart en dus een toetje voor de rest van week. Telt dit? :-D
Alle reacties Link kopieren
Zellithyia schreef:
07-10-2019 18:40
Had enorme zoete trek dus ingrediënten gehaald voor een appeltaart en dus een toetje voor de rest van week. Telt dit? :-D
als ge een taart koopt zijt ge al meer dan 15 euro kwijt, ik zou zeggen goed gedaan. als je nu een taart bakt voor heel de week heb je mss nog geen 5 euro betaald!
Deze besteld bij Aliexpress i.p.v. in de weight watchers shop:
Afbeelding

Scheelt E17,14
anoniem_63e9328468450 wijzigde dit bericht op 07-10-2019 18:50
43.13% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven