Geld & Recht alle pijlers

Wat heb JIJ gedaan voor het contact vader-kind

18-09-2018 06:48 990 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat heb JIJ gedaan om het contact tussen vader en kinderen te herstellen en om contact met hem te houden? Wat heb JIJ gedaan om toch steeds met hem in contact te blijven?

Dit waren de vragen die mijn advocate me gisteren stelde ikv onze rechtszaak tegen mijn ex mbt exlusief ouderlijk gezag.
Korte samenvatting:
(ex ziet onze twee kinderen al jaren niet meer, ondanks dat hij hier nog steeds recht op heeft. Ik vraag nu exclusief ouderlijk gezag, ex verzet zich hiertegen)
hanaa wijzigde dit bericht op 02-03-2019 15:11
Reden: Privacy
82.80% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Privacy
hanaa wijzigde dit bericht op 28-02-2019 06:13
97.92% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
sugarmiss schreef:
18-09-2018 09:18
Bovenstaand verhaal zou ik in ieder geval niet vertellen aan de rechtbank. Dat pleit eerder tegen je.

Jij hebt de crèche zover gekregen dat vader zijn kind daar niet mag zien. Dan kan je dat eenhoofdige gezag wel vergeten.
Wat een onzin, er is toch een ongangsregeling waar hij zich aan dient te houden.
Alle reacties Link kopieren
Is dit nog steeds dezelfde advocaat als je vorige topic over dat verzoekschrift?
Ik zou dit zien als juist een teken dat ze haar werk goed doet TO, ze bereid je voor.
Je hebt ontzettend veel bewijzen die je kan stutten met een goed verhaal.
Een goed verhaal is niet alleen: hij heeft niks gedaan, maar ook: dit heb ik wel gedaan
Idd goed idee om dit topic te gebruiken als oefening
En om een lijst aan te leggen van waaruit je kunt citeren
Het is goed om alert te zijn op hoe dingen in jouw nadeel uitgelegd kunnen worden en daar een weerwoord voor te hebben. (Bijvoorbeeld het verhaal van de creche)

Ik vind het een schrijnend verhaal, en ik snap heel goed dat je je genoodzaakt voelt dit te doen. Wanneer zal de zaak voorkomen?
Alle reacties Link kopieren
En ik snap wel heel goed wat voor gevoelens dit allemaal bij je losmaakt, en dat je je wellicht voelt alsof jij ineens in het beklaagdenbankje staat en dat dit onterecht voelt
Alle reacties Link kopieren
even van het topic af, maar even een :hug: voor TO.
Wat een klassenhufter van een ex heb jij :thunder:

Kan er gewoon met mijn verstand niet bij. Je rug zo naar je kinderen... Shit man!
sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Pinda-Kaas schreef:
18-09-2018 11:25
Is dit nog steeds dezelfde advocaat als je vorige topic over dat verzoekschrift?
Ik zou dit zien als juist een teken dat ze haar werk goed doet TO, ze bereid je voor.
Je hebt ontzettend veel bewijzen die je kan stutten met een goed verhaal.
Een goed verhaal is niet alleen: hij heeft niks gedaan, maar ook: dit heb ik wel gedaan
Idd goed idee om dit topic te gebruiken als oefening
En om een lijst aan te leggen van waaruit je kunt citeren
Het is goed om alert te zijn op hoe dingen in jouw nadeel uitgelegd kunnen worden en daar een weerwoord voor te hebben. (Bijvoorbeeld het verhaal van de creche)

Ik vind het een schrijnend verhaal, en ik snap heel goed dat je je genoodzaakt voelt dit te doen. Wanneer zal de zaak voorkomen?
Dit dus
De zaak zou in augustus ingeleid worden, zijn advocaat vroeg uitstel ivm vakantie van ex. Nieuwe zitting zou gisteren zijn, weer uitstel van zijn advocaat omdat ex aangaf geen verlof te hebben gepakt en dit ruim van te voren moet vragen aan zijn baas. Bovendien had zijn advocaat nog niet de tegenargumenten met mijn ex besproken.
Eerste week van oktober sturen ze ons hun hun tegenargumenten.
Daar ben ik heel erg benieuwd naar!
En dan mogen mijn advocate en ik daar weer op reageren. Ik ga voorstellen of ik een eigen verslag met argumenten mag schrijven, dat zij dan evt kan aanpassen of in een formeel jasje kan steken zodat ik in ieder geval weet dat ik alle feiten erin heb staan (ik ben niet van plan om een emotioneel verslag te schrijven ofzo, puur feitelijk. Waarbij ik aangeef dat ik dat wel of soms niet kan staven).
Ik zou ook graag dan een aantal van zijn tegenargumenten hier willen delen, misschien dat een aantal leden zin/tijd hebben om mee te denken, kritisch te zijn, mij dan nog meer 'lastige' vragen te stellen? Dan heb ik hopelijk minder kans om volledig dicht te klappen van de zenuwen in de rechtszaal..
Alle reacties Link kopieren
Hanaa schreef:
18-09-2018 07:42
Maar ex kan helemaal niet staven dat hij ze niet mag zien van mij. Er is geen melding van niet meegeven van de kinderen tegen mij, hij is nooit rechtszaak opgestart omwille van de kids etc
Ik heb politiemeldingen dat hij al jarenlang zijn omgangsrecht niet gebruikt plus in de laatste rechtszaak van jaren terug staat zwart op wit dat meneer erkent geen gebruik te maken van de omgangsregeling. Er staat ook bij dat je meneer geen duidelijke reden geeft waarom hij daar geen gebruik van maakt. (rechtszaak was ivm kinderalimentatie).
Dat zijn dan zaken die jouw advocaat bij je ex en zijn advocaat kan neerleggen.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Alle reacties Link kopieren
Hanaa schreef:
18-09-2018 11:38
Dit dus
De zaak zou in augustus ingeleid worden, zijn advocaat vroeg uitstel ivm vakantie van ex. Nieuwe zitting zou gisteren zijn, weer uitstel van zijn advocaat omdat ex aangaf geen verlof te hebben gepakt en dit ruim van te voren moet vragen aan zijn baas. Bovendien had zijn advocaat nog niet de tegenargumenten met mijn ex besproken.
Eerste week van oktober sturen ze ons hun hun tegenargumenten.
Daar ben ik heel erg benieuwd naar!
En dan mogen mijn advocate en ik daar weer op reageren. Ik ga voorstellen of ik een eigen verslag met argumenten mag schrijven, dat zij dan evt kan aanpassen of in een formeel jasje kan steken zodat ik in ieder geval weet dat ik alle feiten erin heb staan (ik ben niet van plan om een emotioneel verslag te schrijven ofzo, puur feitelijk. Waarbij ik aangeef dat ik dat wel of soms niet kan staven).
Ik zou ook graag dan een aantal van zijn tegenargumenten hier willen delen, misschien dat een aantal leden zin/tijd hebben om mee te denken, kritisch te zijn, mij dan nog meer 'lastige' vragen te stellen? Dan heb ik hopelijk minder kans om volledig dicht te klappen van de zenuwen in de rechtszaal..
Ja het lijkt me nog steeds een goed idee om het verslag samen met je advocate te schrijven
Je zult je echt aan haar op moeten trekken om je niet te laten verleiden tot emoties
Je begrijpt natuurlijk wel dat ze expres aan het rekken zijn, dat is een bekende truc
Alle reacties Link kopieren
Pinda-Kaas schreef:
18-09-2018 11:59
Ja het lijkt me nog steeds een goed idee om het verslag samen met je advocate te schrijven
Je zult je echt aan haar op moeten trekken om je niet te laten verleiden tot emoties
Je begrijpt natuurlijk wel dat ze expres aan het rekken zijn, dat is een bekende truc
Oh echt, nee ik heb dit niet door, wat voor een truc is dat eigenlijk, voor welk doel?
Alle reacties Link kopieren
Hanaa schreef:
18-09-2018 12:02
Oh echt, nee ik heb dit niet door, wat voor een truc is dat eigenlijk, voor welk doel?
de tegenpartij treiteren, voornamelijk
en als het dan een beetje mee zit raak jij zo gefrustreerd en geëmotioneerd door de hele aansleep
dat jij gedrag gaat vertonen dat in jouw nadeel is
Alle reacties Link kopieren
Pinda-Kaas schreef:
18-09-2018 12:15
de tegenpartij treiteren, voornamelijk
en als het dan een beetje mee zit raak jij zo gefrustreerd en geëmotioneerd door de hele aansleep
dat jij gedrag gaat vertonen dat in jouw nadeel is
Pfff nou dat lukt ze aardig moet ik eerlijk zeggen. Twee keer last minute (avond voor de inleidende zitting) uitstel gevraagd. Ik ben steeds zo nerveus als wat, denk steeds dat het bijna achter de rug is, wordt het weer uitgesteld.
Bedankt dat je me hier inzicht in hebt gegeven. Nu weet ik dat ze dat doen omdat ze me wellicht 'vrezen'..
Alle reacties Link kopieren
Hoi Hanaa,
Ik heb geen wijze raad voor je of advies, maar ik log toch even in om je veel succes te wensen hiermee :hug: Maar de vraag in je topictitel is ook de vraag die ik al meerdere malen gekregen heb, daarom herken ik je gevoelens ook goed.

Ikzelf heb een zoon, waarbij vader kind nu bijna 10 jaar niet gezien heeft/contact gehad heeft. Hij heeft daarbij geen moeite gedaan om omgang te krijgen en is na ons vertrek direct doorgegaan met zijn leven. Ik heb dan wel eenhoofdig ouderlijk gezag, maar wil ik wel nog de achternaam gaan wijzigen. En ik ben bang, dat ondanks hij nooit actie ondernomen heeft om zoon te zien, dat het voor hem een principe kwestie is om dit te weigeren. Een beetje wat ik ook lijk te proeven in jouw verhaal. Hij de schande dat wij weg gegaan zijn, dan ik met een achternaam zitten waarmee zoon niks heeft.

Indien ik het hier wel eens met mensen over heb geven zij aan wat IK heb gedaan om dit contact te bewerkstelligen. Best een pijnlijke vraag als je al 10 jaar lang alleen voor je kind zorgt, alles regelt, financieel alles op moet brengen en veel op moet offeren. En we redden het prima, ik ben prima in staat om dit alles te doen, en vind ik ook mijn taak als ouder.

Ikzelf geef altijd aan dat ik voor zoon mijn volle 100% procent geef. Maar gezien mijn ex een volwassene is, met gezond verstand, in staat zou moeten zijn om zelf verantwoordelijkheid te kunnen nemen zal hij toch echt zélf zijn 100% moeten geven. Ik ga niet zijn taak voor hem doen, dat hij die laat liggen is aan hem. Mijn 100% is wat ik menselijk gezien aankan, dus voel je je over die vraag niet schuldig. Maar ik weet niet of je dit tegen de rechter zo kunt formuleren.

Maar het is wel goed om je te beseffen dat die vraag wel gaat komen en dat je advocaat je hierop voorbereidt. Hopelijk komt je advocaat met jou tot een goed antwoord hierop.

Sorry voor het lange verhaal, maar ik had even een gevoel van herkenning.

Veel succes :redrose:
“I hope to arrive to my death, late, in love, and a little drunk”
Alle reacties Link kopieren
Elastiekje22 schreef:
18-09-2018 11:21
Wat een onzin, er is toch een ongangsregeling waar hij zich aan dient te houden.
En jij denkt dat ex bij de rechter gaat zeggen ja er was wel een omgangsregeling maar ik had geen behoefte om mijn kinderen te zien.

Ik snap volkomen dat de moeder eenhoofdig gezag wil. Ik geef graag mijn gezag op ten behoeve van haar.

Nee natuurlijk gaat hij dat niet doen.
Hij zal alles uit de kast halen om zich te verdedigen. Hij kan goed liegen dat is al gebleken. Een rechter kan niet alles checken of het klopt.
Dus dit soort dingen zijn koren op zijn molen.
Waarom wil je dit allemaal?
(Theoretisch snap ik je best en het is allemaal niet eerlijk)
Maar man wat een gedoe en een spanning. Alleen het uitstellen al.De confrontatie oude wonden openen.
Mijn ex bekommert zich ook niet. En ik doe m’n best verder ook niet voor om het te herstellen.Er is een regeling hij heeft de Mob nrs. Maar maakt er geen gebruik van.
Paspoorten zijn lang geldig en tegen die tijd dat het verlengd moet worden is het tekenen of kort geding.
Dat hij gezag heeft maakt mij verder niet uit.
Alle reacties Link kopieren
En maak je niet druk om dat crèche verhaal. Hem is de toegang ontzegd door de directrice op basis van zijn gedrag en het niet naleven van de geldende crècheregels. Dat is niet door jouw toedoen gebeurd. Wat wil hij daarvan ‘bewijzen’? Hearsay. “ik denk dat mijn ex mij heeft geblameerd bij de directrice en daarom mocht ik niet meer te pas en te onpas de crèche binnenkomen om daar hysterische taferelen in gang te zetten” dat bewijst alleen dat ie ze niet allemaal in het kratje heeft want jij hebt tegelijkertijd hard bewijs dat hij toen al niet de omgangsregeling na kwam.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Jane Doe schreef:
18-09-2018 13:09
Waarom wil je dit allemaal?
Dat zegt ze eerder in het topic. Ze wil graag in de buurt van bij haar familie in NL wonen of in elk geval daar op visite kunnen zonder hem telkens een handtekening te moeten vragen. (Waar hij niet op reageert).
Alle reacties Link kopieren
Jane Doe schreef:
18-09-2018 13:09
Waarom wil je dit allemaal?
(Theoretisch snap ik je best en het is allemaal niet eerlijk)
Maar man wat een gedoe en een spanning. Alleen het uitstellen al.De confrontatie oude wonden openen.
Mijn ex bekommert zich ook niet. En ik doe m’n best verder ook niet voor om het te herstellen.Er is een regeling hij heeft de Mob nrs. Maar maakt er geen gebruik van.
Paspoorten zijn lang geldig en tegen die tijd dat het verlengd moet worden is het tekenen of kort geding.
Dat hij gezag heeft maakt mij verder niet uit.
Als er iets met TO gebeurt heeft vader het gezag en komen kinderen dus terecht bij iemand die hen overduidelijk volledig afwijst, die lekker een nieuw gezin is begonnen
TO kan nooit terug naar Nederland verhuizen met de kinderen en zit dus vast in Belgie vanwege iemand die verder geen rol speelt in het leven van de kinderen
Kan ze zich niet gewoon inschrijven in ned? Bedoel er verder niets mee hoor qua onbegrip.
Weet niet hoe het van Belg naar ned is maar ik kan mezelf met de kinderen gewoon overal inschrijven.(overigens kan hij dat dus ook) Gek maar waar
Ook vlieg ik zonder zijn toestemming door Europa. Die papieren zijn niet verplicht. In het begin deed ik dat braaf maar werd nooit gecontroleerd.Weekendje Brussel ook vaak genoeg. Gaan we niet elke x toestemming voor vragen.
Alle reacties Link kopieren
Hanaa schreef:
18-09-2018 12:02
Oh echt, nee ik heb dit niet door, wat voor een truc is dat eigenlijk, voor welk doel?
Zo duurt het alleen maar langer dat jij krijgt wat je wil. Treiterij inderdaad.
Nefertari schreef:
18-09-2018 12:25
Hoi Hanaa,
Ik heb geen wijze raad voor je of advies, maar ik log toch even in om je veel succes te wensen hiermee :hug: Maar de vraag in je topictitel is ook de vraag die ik al meerdere malen gekregen heb, daarom herken ik je gevoelens ook goed.

Ikzelf heb een zoon, waarbij vader kind nu bijna 10 jaar niet gezien heeft/contact gehad heeft. Hij heeft daarbij geen moeite gedaan om omgang te krijgen en is na ons vertrek direct doorgegaan met zijn leven. Ik heb dan wel eenhoofdig ouderlijk gezag, maar wil ik wel nog de achternaam gaan wijzigen. En ik ben bang, dat ondanks hij nooit actie ondernomen heeft om zoon te zien, dat het voor hem een principe kwestie is om dit te weigeren. Een beetje wat ik ook lijk te proeven in jouw verhaal. Hij de schande dat wij weg gegaan zijn, dan ik met een achternaam zitten waarmee zoon niks heeft.

Indien ik het hier wel eens met mensen over heb geven zij aan wat IK heb gedaan om dit contact te bewerkstelligen. Best een pijnlijke vraag als je al 10 jaar lang alleen voor je kind zorgt, alles regelt, financieel alles op moet brengen en veel op moet offeren. En we redden het prima, ik ben prima in staat om dit alles te doen, en vind ik ook mijn taak als ouder.

Ikzelf geef altijd aan dat ik voor zoon mijn volle 100% procent geef. Maar gezien mijn ex een volwassene is, met gezond verstand, in staat zou moeten zijn om zelf verantwoordelijkheid te kunnen nemen zal hij toch echt zélf zijn 100% moeten geven. Ik ga niet zijn taak voor hem doen, dat hij die laat liggen is aan hem. Mijn 100% is wat ik menselijk gezien aankan, dus voel je je over die vraag niet schuldig. Maar ik weet niet of je dit tegen de rechter zo kunt formuleren.

Maar het is wel goed om je te beseffen dat die vraag wel gaat komen en dat je advocaat je hierop voorbereidt. Hopelijk komt je advocaat met jou tot een goed antwoord hierop.

Sorry voor het lange verhaal, maar ik had even een gevoel van herkenning.

Veel succes :redrose:
Je kan je kind er tzt zelf voor laten kiezen om de achternaam te laten wijzigen?
Zo heb ik er altijd in gestaan, voor wat betreft de achternaam van mijn kind. Misschien vindt kind het juist wel fijn om naam te dragen van zijn biologische oorsprong?
Als hij dat niet fijn vindt, kan hij het proberen te laten wijzigen.

Grote kans dat de wijziging wordt gehonoreerd als kind 12+ is, nog grotere kans als het 18+ is als er al jaren geen affectieve noch juridische band meer is.

Zou er als moeder niet teveel bovenop zitten omdat het kind degene is die er mee moet/wil leven, of niet. Net als de keus om wel of geen contact te willen: laat kind daar vrij in. (tenzij kind aantoonbaar gevaar loopt)
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, als het allemaal niet zo'n ellende was zou ik reopen dat het een 'feest van herkenning' was. Bleeghhhh

Zelf ook al 10 jaar in mijn eentje verantwoordelijk voor 2 meiden die toen 6 en 9 waren. Tel uit je winst. Ook geen alimentatie (ja, af en toe van LBIO), tot ex ineens out of the blue knieproblemen kreeg en niet meer kon werken.

De spreekwoordelijke kale kip dus.

Ook al in die 10 jaar een keer of 7 bij de rechtbank gezeten en iedere keer weer wist ie zich overal uit te kletsen. Vreemde was wel, dat als gevraagd werd of er contact was met de kinderen, er een NEE als antwoord kwam, de heren/dames rechters (tot Hoge Raad toe) hier niet op door gingen, terwijl ik dan al zat te springen om mijn goed voorbereide verhaal te doen.

Nooit een belletje, nooit een verjaardagskaart (laat staan kadootje) geen enkele interesse in zwemdiploma's, groep 8 musicals, noem maar op.

En ik, wat deed ik? Ik bleef proberen om contact voor de kinderen te herstellen. Dan kwam er weer een vage belofte en een hoop onzin. Maar ook daadwerkelijk langskomen? Echt niet!

Ook ik heb via mijn advocaat geopperd om alleen gezag te krijgen. Zij raadde me dit af, juist omdat rechters dit niet vaak toestaan. Ondertussen gewoon altijd mijn Eigen weg gevolgd en met de meiden gewoon goed onderzocht welke opleidingen en dergelijke zij wilden volgen. Nooit iets over gehoord van ex.

Tja, contact zocht hij alleen als ie weer eens iets nodig had. Uitstel van betaling ofzo (en dan heb ik het over de afrekening financien van de scheiding en niet eens over alimentatie die niet werd betaald). Voor het welzijn (en hopend op contact voor de meiden ging ik dan ook altijd weer akkoord, om daarna weer met hetzelfde gezeik achter te blijven.

Mooiste compliment heb ik ondertussen van mijn oudste dochter; zij heeft een naamswijziging aangevraagd en die is goedgekeurd.
Over een paar weken draagt ze dus mijn achternaam. De jongste heeft nog 1,5 jaar te gaan en dan gaat dit voor haar ook gebeuren.

Maar ja, kinderen nog steeds geen vader in hun leven. Dus hoe dan ook zijn zij de verliezers in deze, terwijl dit best anders had gekunt.

Ik wens je ongelooflijk veel success en heel veel moed. Laat je niet omver praten.
Probeer zeker niet je negatief uit te laten, maar formuleer het op zo'n manier dat men toch wel begrijpt waar de schoen wringt.

Houd je haaks,

:hug:
Alle reacties Link kopieren
Nefertari schreef:
18-09-2018 12:25
Hoi Hanaa,
Ik heb geen wijze raad voor je of advies, maar ik log toch even in om je veel succes te wensen hiermee :hug: Maar de vraag in je topictitel is ook de vraag die ik al meerdere malen gekregen heb, daarom herken ik je gevoelens ook goed.

Ikzelf heb een zoon, waarbij vader kind nu bijna 10 jaar niet gezien heeft/contact gehad heeft. Hij heeft daarbij geen moeite gedaan om omgang te krijgen en is na ons vertrek direct doorgegaan met zijn leven. Ik heb dan wel eenhoofdig ouderlijk gezag, maar wil ik wel nog de achternaam gaan wijzigen. En ik ben bang, dat ondanks hij nooit actie ondernomen heeft om zoon te zien, dat het voor hem een principe kwestie is om dit te weigeren. Een beetje wat ik ook lijk te proeven in jouw verhaal. Hij de schande dat wij weg gegaan zijn, dan ik met een achternaam zitten waarmee zoon niks heeft.

Indien ik het hier wel eens met mensen over heb geven zij aan wat IK heb gedaan om dit contact te bewerkstelligen. Best een pijnlijke vraag als je al 10 jaar lang alleen voor je kind zorgt, alles regelt, financieel alles op moet brengen en veel op moet offeren. En we redden het prima, ik ben prima in staat om dit alles te doen, en vind ik ook mijn taak als ouder.

Ikzelf geef altijd aan dat ik voor zoon mijn volle 100% procent geef. Maar gezien mijn ex een volwassene is, met gezond verstand, in staat zou moeten zijn om zelf verantwoordelijkheid te kunnen nemen zal hij toch echt zélf zijn 100% moeten geven. Ik ga niet zijn taak voor hem doen, dat hij die laat liggen is aan hem. Mijn 100% is wat ik menselijk gezien aankan, dus voel je je over die vraag niet schuldig. Maar ik weet niet of je dit tegen de rechter zo kunt formuleren.

Maar het is wel goed om je te beseffen dat die vraag wel gaat komen en dat je advocaat je hierop voorbereidt. Hopelijk komt je advocaat met jou tot een goed antwoord hierop.

Sorry voor het lange verhaal, maar ik had even een gevoel van herkenning.

Veel succes :redrose:
Juist ja, jij wordt geacht hem te pushen zijn taak te doen, terwijl dat voor een betrokken vader gewoon vanzelfsprekend moet zijn. Er wordt geacht hem alles aan te reiken, ook als jij als moeder hem totaal niet in in de weg zit als hij zijn taak als vader wel had willen nemen.
I feel you
Alle reacties Link kopieren
Jane Doe schreef:
18-09-2018 13:09
Waarom wil je dit allemaal?
(Theoretisch snap ik je best en het is allemaal niet eerlijk)
Maar man wat een gedoe en een spanning. Alleen het uitstellen al.De confrontatie oude wonden openen.
Mijn ex bekommert zich ook niet. En ik doe m’n best verder ook niet voor om het te herstellen.Er is een regeling hij heeft de Mob nrs. Maar maakt er geen gebruik van.
Paspoorten zijn lang geldig en tegen die tijd dat het verlengd moet worden is het tekenen of kort geding.
Dat hij gezag heeft maakt mij verder niet uit.
Nadat het de eerste x werd uitgesteld, belde ik mijn.advocate op met de vraag of ik de zaal kon terug trekken.
Ik was bang dat het een heel emotioneel en stresserend getrek zou gaan worden. Net nu alles eigenlijk stabiel is in ons gezin. Ik had nl verwacht dat hij zijn gezag zou afstaam gezien zijn jarenlange desinteresse. Hij nam ook een advocaat in de arm. Ik wilde stoppen.
Advocate zei dat het al ingeleid was en stoppen geen optie meer was...
Dus ik moet doorgaan nu.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
18-09-2018 11:29
even van het topic af, maar even een :hug: voor TO.
Wat een klassenhufter van een ex heb jij :thunder:

Kan er gewoon met mijn verstand niet bij. Je rug zo naar je kinderen... Shit man!
sterkte!
Dankjewel voor je knuffel
Alle reacties Link kopieren
Jane Doe schreef:
18-09-2018 14:18
Kan ze zich niet gewoon inschrijven in ned? Bedoel er verder niets mee hoor qua onbegrip.
Weet niet hoe het van Belg naar ned is maar ik kan mezelf met de kinderen gewoon overal inschrijven.(overigens kan hij dat dus ook) Gek maar waar
Ook vlieg ik zonder zijn toestemming door Europa. Die papieren zijn niet verplicht. In het begin deed ik dat braaf maar werd nooit gecontroleerd.Weekendje Brussel ook vaak genoeg. Gaan we niet elke x toestemming voor vragen.
Als ex er echt zin in heeft kan hij er onttrekking aan de ouderlijke macht en kinderontvoering van maken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven