Geld & Recht alle pijlers

Wat heb JIJ gedaan voor het contact vader-kind

18-09-2018 06:48 990 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat heb JIJ gedaan om het contact tussen vader en kinderen te herstellen en om contact met hem te houden? Wat heb JIJ gedaan om toch steeds met hem in contact te blijven?

Dit waren de vragen die mijn advocate me gisteren stelde ikv onze rechtszaak tegen mijn ex mbt exlusief ouderlijk gezag.
Korte samenvatting:
(ex ziet onze twee kinderen al jaren niet meer, ondanks dat hij hier nog steeds recht op heeft. Ik vraag nu exclusief ouderlijk gezag, ex verzet zich hiertegen)
hanaa wijzigde dit bericht op 02-03-2019 15:11
Reden: Privacy
82.80% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd, heb je vanaf dag 1 gevolgd en met je meegeleefd.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Gefeliciteerd TO, het is je gegund!
Geweldig! Goed dat je die strijd bent aangegaan. Je hebt hem in de ogen gekeken en verslagen.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd! :cheer2:
Been there, done that, got the T-shirt.
Gefeliciteerd to!! :cheer: :shout:
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd, wat heerlijk!
Geniet er van en gebruik het zoals het jou uitkomt in alle vrijheid!

Was er ook nog iets bepaald over de kosten? Want die was ook van beide kanten toch nog gevraagd?
Ik hoop dat hij verantwoordelijk gehouden wordt voor alles.... maar ja, dat is vaak weer een heel ander verhaal dan de werkelijkheid.....

Krijg je ook gewoon nog alimentatie voor de kinderen? Want daar was hij toch ook heel moeizaam in en vooral vaak niet betalend?
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaaa!
De beste uitspraak die je je kon wensen en waar je kinderen en jij recht op hebben.
:daisy:
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Alle reacties Link kopieren
Whoehooooo :cheer: :cheer: :cheer: Gefeliciteerd... wat zullen jullie alle 3 opgelucht zijn.
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
:cheer2: Gefeliciteerd Hanaa! :cheer2:
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren
oh wat een goed nieuws!!! Zo fijn voor jou, maar vooral voor je kinderen! Gefeliciteerd!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Finally eindelijk :high5: !
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd en hele fijne onbezorgde vakantie! :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Bedankt allemaal!!!
Qua kosten was er rechtsplegingsvergoeding geëist maar daartoe is hij niet veroordeeld.
In de praktijk gaat dit betekenen dat ik nooit bij hem al zal hoeven te kloppen of te overleggen over de kinderen.

Ben zo blij gewoon!!
Het is voorbij :-)
Love you all
Alle reacties Link kopieren
Hanaa schreef:
07-02-2020 19:01
Bedankt allemaal!!!
Qua kosten was er rechtsplegingsvergoeding geëist maar daartoe is hij niet veroordeeld.
In de praktijk gaat dit betekenen dat ik nooit bij hem al zal hoeven te kloppen of te overleggen over de kinderen.

Ben zo blij gewoon!!
Het is voorbij :-)
Love you all

Kan hij niet in hoger beroep ofzo?
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Hanaa schreef:
07-02-2020 19:01
Bedankt allemaal!!!
Qua kosten was er rechtsplegingsvergoeding geëist maar daartoe is hij niet veroordeeld.
In de praktijk gaat dit betekenen dat ik nooit bij hem al zal hoeven te kloppen of te overleggen over de kinderen.

Ben zo blij gewoon!!
Het is voorbij :-)
Love you all
Hij komt er dus nog goedkoop vanaf voor heel deze poppenkast die hij tijden heeft laten aanslepen.
Alle reacties Link kopieren
:cheer2: ik doe een dansje van blijdschap!
Ik heb elke dag even gekeken of de uitspraak bekend was. Zó fijn voor jou en jouw kinderen!
Alle reacties Link kopieren
Wat een rust zal dit geven, kun je eindelijk aan verwerken beginnen!
Ik gun je veel rust en ruimte voor jou en je kinderen.
Alle reacties Link kopieren
LunchLover schreef:
07-02-2020 19:13
Kan hij niet in hoger beroep ofzo?

Beslist op tegenspraak houdt in dat hij geen verzet meer kan plegen (hij kan dit niet aanvechten). Dus het stopt hier voor hem.
Alle reacties Link kopieren
Marnamai schreef:
07-02-2020 19:19
Hij komt er dus nog goedkoop vanaf voor heel deze poppenkast die hij tijden heeft laten aanslepen.
Ja ik had stiekem gehoopt dat hij toch veroordeeld zou worden tot het betalen van 1440 euro rechtsplegingsvergoeding zoals geëist was. Al was het alleen maar omdat hij ook geen respect toonde voor de rechters die deze zaak behandelden (los van het gebrek aan respect voor zijn kinderen) maat hè ik ben tevreden!

Ps ook aan alle stille lezers die me nu feliciteren, merci!!!
Alle reacties Link kopieren
boerinnetje-van-buuten schreef:
07-02-2020 13:22
Geweldig! Goed dat je die strijd bent aangegaan. Je hebt hem in de ogen gekeken en verslagen.
Ja man, het was het waard (en spannend om met hem geconfronteerd te worden na 8 jaar)
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!
Because when you stop and look around this life is pretty amazing.
Gefeliciteerd! Je bent vrij!!!!
Alle reacties Link kopieren
Super goed nieuws zeg!! Gefeliciteerd!!
~What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?~
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met deze eerste dag van de rest van jullie nieuwe leven! Wat een overwinning! Wat een kracht en persoonlijke groei heb jij doorgemaakt de afgelopen jaren. Wat een blijdschap :cheer: .

Maar vrees niet wanneer er ook tranen gaan komen. Tranen van geluk maar ook verdriet. Dat het nu voorbij is, is een opluchting maar ook een definitieve bevestiging. Een van een vader die zijn eigen kinderen niet ziet staan. Hoe mooi de uitspraak ook is, het blijft rauw dat hij überhaupt nodig was.

Heel veel geluk samen 🍀
Alle reacties Link kopieren
YESSS :cheer2:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven