Geld & Recht alle pijlers

Wat is de goedkoopste shag.

17-07-2019 15:49 83 berichten
In Nederland.
En dan graag prijs en/in grammen.
Ik kan er geen wijs uit.
Nou ze was wel heel leuk op zich, maar wel een beetje rivella zeg maar.
Ik heb het ook gewoon eerlijk gezegd hoor, ik kan geen vriendinnen meer met je zijn zolang je rookt. Mocht je stoppen of gaan vapen staat de deur altijd open!
Ik wil dat ook niet voor mijn kindjes.
Rivella als in urine?
Alle reacties Link kopieren
Lillybit schreef:
17-07-2019 17:51
Is vapen ook schadelijk?
Wellicht niet zoveel als traditionele sigaretten maar wel schadelijk ja. En niet helemaal onderzocht als bijvoorbeeld hulpmiddel bij stoppen met roken.
https://www.rivm.nl/tabak/nieuwe-producten/e-sigaret
madamzonderm wijzigde dit bericht op 17-07-2019 17:58
33.77% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Lillybit schreef:
17-07-2019 17:51
Is vapen ook schadelijk?
Do-de-lijk!
.
El4ra schreef:
17-07-2019 17:57
Do-de-lijk!

Voor je imago. ;)
Niq schreef:
17-07-2019 17:47
Dat doe je maar in een ander topic.
Hè jammer :-[
Lillybit schreef:
17-07-2019 17:51
Is vapen ook schadelijk?
Volgens weten ze dat nog niet.
Alle reacties Link kopieren
nachtvlinder1977 schreef:
17-07-2019 18:00
Volgens weten ze dat nog niet.
RikM weet dingen :idee:
Oooooh de euro valt, een beetje vreemd, maar wel lekker haha. Komt omdat die gast in de reclame van de wc afkwam.
Ik heb jaren geleden eens shag online besteld uit België. Maar er was 1 slof uitgejat door de post ofzo. Zat een gat in de doos. Was ik nog niks goedkoper uit.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
17-07-2019 17:58
Voor je imago. ;)
Cool B)
.
Vroeger kocht ik ook wel eens in België, van die emmers. Die waren wel goedkoop. Bij zo'n Belgisch buurtwinkeltje.
RikM schreef:
17-07-2019 17:58
Voor je imago. ;)
:HA:

Vroeger, toen ik nog rookte was ik wel erg merkvast hoor, als mijn merk op was dan rookte ik niet. Als ik een ander merk rookte vond ik dat echt goor. Gelukkig rookte ik wat niemand anders wilde roken, dus geen last van bietsers :P

Maakt de smaak je niks uit TO?
Alle reacties Link kopieren
Anoniem262821034 schreef:
17-07-2019 17:45
Ik vind dat niet hetzelfde.
Ik wel. Het is hun eigen verantwoordelijkheid. Als ik het niet voor iemand koop, koopt ie het zelf wel. Ik betaal en gebruik het niet en verder is het hun probleem. Wiet of hasj zou ik dan weer niet voorschieten, maar mocht ik op weg naar de super langs de shop komen en ze geven me geld mee zou ik niet zeggen, loop zelf maar. Dat lost het probleem niet op.
Seriously?
Smaak maakt me niet veel uit, als het maar niet licht is.
MeredithGrey schreef:
17-07-2019 18:13
Ik wel. Het is hun eigen verantwoordelijkheid. Als ik het niet voor iemand koop, koopt ie het zelf wel. Ik betaal en gebruik het niet en verder is het hun probleem. Wiet of hasj zou ik dan weer niet voorschieten, maar mocht ik op weg naar de super langs de shop komen en ze geven me geld mee zou ik niet zeggen, loop zelf maar. Dat lost het probleem niet op.
Dan moet je het vergelijken met iemand vlees voor je laten kopen door een vegetariër. En dan is het eigenlijk nog niet te vergelijken.
Maar het heeft niets met zelf eten of zelf roken te maken als je het een ander laat kopen.
chocho schreef:
17-07-2019 18:11
Vroeger kocht ik ook wel eens in België, van die emmers. Die waren wel goedkoop. Bij zo'n Belgisch buurtwinkeltje.
Ik had ook een vast adresje voor als we weer eens naar België gingen. Achter de toonbank stond het vol met grote emmers.
Toen was roken nog leuk.
Alle reacties Link kopieren
MeredithGrey schreef:
17-07-2019 18:13
Ik wel. Het is hun eigen verantwoordelijkheid. Als ik het niet voor iemand koop, koopt ie het zelf wel. Ik betaal en gebruik het niet en verder is het hun probleem. Wiet of hasj zou ik dan weer niet voorschieten, maar mocht ik op weg naar de super langs de shop komen en ze geven me geld mee zou ik niet zeggen, loop zelf maar. Dat lost het probleem niet op.

Vlees is voor zover ik weet geen potentieel verslavend genotsmiddel, dus dat vind ik wezenlijk anders.
.
Niq schreef:
17-07-2019 18:17
Ik had ook een vast adresje voor als we weer eens naar België gingen. Achter de toonbank stond het vol met grote emmers.
Toen was roken nog leuk.
Ja! Van die olievaten!
chocho schreef:
17-07-2019 18:44
Ja! Van die olievaten!
Krijg je alweer trek :flirting:
Cateautje schreef:
17-07-2019 16:18
De beste shag voor de redelijkste prijs is Kornet van de Appie. Dat is de enige shag waar geen suiker in zit. Wordt verkocht in pakjes van 40 gram en 50 gram.
Gelukkig! Geschikt voor een kha dieet dus.
Ja eigenlijk wel.
Ik verlaat dit topic nu.
Succes met alles; ik hoop dat je deze verslaving snel achter je kan laten. Bah.
Ja ik zou maar eens jouw vriendin willen worden, ben ik mooi klaar mee ;-)
-Darkside- schreef:
17-07-2019 18:53
Gelukkig! Geschikt voor een kha dieet dus.
Tja, er wordt lacherig over gedaan, maar tabak met suiker is vele malen meer verslavender dan tabak zonder. Je gaat er meer van roken en waar het al een hele uitdaging is om te stoppen met roken bij tabak zonder suiker, is het met tabak met suiker een schier onmogelijke onderneming, dus wat mij betreft lachen jullie allemaal met een snurkje.
Laat ze maar lachen. Wij weten heus wel dat ze er vanalles in stoppen om het zo lekker mogelijk te maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven