Geld & Recht alle pijlers

Wat is de goedkoopste shag.

17-07-2019 15:49 83 berichten
In Nederland.
En dan graag prijs en/in grammen.
Ik kan er geen wijs uit.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
17-07-2019 18:57
Tja, er wordt lacherig over gedaan, maar tabak met suiker is vele malen meer verslavender dan tabak zonder. Je gaat er meer van roken en waar het al een hele uitdaging is om te stoppen met roken bij tabak zonder suiker, is het met tabak met suiker een schier onmogelijke onderneming, dus wat mij betreft lachen jullie allemaal met een snurkje.
Even gegoogled:
https://www.rivm.nl/tabak/toevoegingen- ... ak/suikers
De suikers die van nature in tabak aanwezig zijn kunnen tot aan 20% van het totale gewicht van de tabak vormen.

In Nederland geven tabaksproducenten aan dat de suikers die zij toevoegen gemiddeld 1,3% van het totale gewicht van één sigaret vormen
Dus ja, dan doe ik daar lacherig over, omdat er dus van nature ongeveer 20% suiker in zit, maar jij je druk maakt over die 1,3% toegevoegde suiker.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Uitgelachen? Dan kunnen we nu weer verder op zoek naar goedkopere shag dan Kornet,
Alle reacties Link kopieren
Als je je goedkope shag hebt gevonden dan moet je maar flink inslaan want het gaat in de toekomst fors omhoog met de prijs van rookwaren.
.
Ja ik heb gehoord dat het rond de 20 euro kan gaan kosten. Nog beter zou ik alleen nog maar de electrische sigaret gaan gebruiken.
Maar alles op zijn tijd.
Alle reacties Link kopieren
Niq schreef:
17-07-2019 20:16
Ja ik heb gehoord dat het rond de 20 euro kan gaan kosten. Nog beter zou ik alleen nog maar de electrische sigaret gaan gebruiken.
Maar alles op zijn tijd.
Of stoppen?
.
Een tevreden vaper is geen onruststaper.
Nee, geen behoefte aan. Leef al gezond op andere gebieden.
El4ra schreef:
17-07-2019 20:17
Of stoppen?
chocho schreef:
17-07-2019 20:18
Een tevreden vaper is geen onruststaper.
Hahaha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven