Geld & Recht alle pijlers

Wat is er ooit van jou gestolen?

02-02-2024 22:25 279 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
TO trapt af:

hallo allemaal,

Afgelopen vrijdag is mijn man zijn portemonnee gestolen. Gelukkig zat er maar €80,- in. Wel een hoop ellende met alle pasjes opnieuw aanvragen en de dief heeft zelfs op het nippertje nog gebruik gemaakt van de credicard om 2 retourtjes naar Utrecht te kopen :biggrin:

Mijn man en ik hadden het erover wat er zoal van ons gestolen was in het verleden. Onze vorige aannemer nam bijv ongezien een ladder en een dolce gusto apparaat mee…

Maar nu ben ik nieuwsgierig naar of er ooit wat van jullie gestolen is en zo ja, wat dan?
Alle reacties Link kopieren Quote
Drie keer een fiets (6) :@ :swear:
Verder nooit wat!
Alle reacties Link kopieren Quote
Kaas (koelkast op studentengang)
Sieraden (inbraak)
Handdoek (in de sauna)

Mijn Puch Maxi.
hanke321 wijzigde dit bericht op 02-02-2024 22:36
10.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Een hamer.

Een kapotte fiets.

Een zak chips.

Ik heb geluk gehad!
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren Quote
Nog nooit iets.
Here am I in my little bubble
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn Puch maxi.

En zeker drie fietsen.
Bericht aan mijzelf: Lachen. Omdraaien. En met mijn ogen rollen. Niet andersom.
Alle reacties Link kopieren Quote
Een gopro, maar dan wel een "neppe" variant.

We hadden met het gezin (ouders, broertje) scooters gehuurd om in Griekenland ergens over een eilandje te crossen. Op een bergweggetje leek het ons leuk ons zelf op te nemen. Dus zo gezegd, zo gedaan. Apparaat ergens langs de weg geplaatst, ergens in een bocht. Met het hele gezin 100 mtr teruggereden. Daarna weer omhoog gereden, die bocht om.

"Huh, ik zag het ding niet staan". Broertje: "huh, nee ik ook niet". Weg was die.

Er kwam daar echt geen mens. Althans, dat dachten we toen. Blijkbaar toch wel. Zal net 1 auto voorbij gereden zijn ofzo.
Zwetser
Alle reacties Link kopieren Quote
Een fiets en een keer ingebroken in huis. Grootste gedeelte van m'n juwelen weg, werktelefoon, laptops, tablet, paspoorten... was er ziek van.
Alle reacties Link kopieren Quote
.
poesmetlaarzen wijzigde dit bericht op 03-02-2024 22:28
98.26% gewijzigd
Bericht aan mijzelf: Lachen. Omdraaien. En met mijn ogen rollen. Niet andersom.
Alle reacties Link kopieren Quote
Meerdere fietsen als student

Een fles whiskey door de werklui die mijn studentenkamer kwamen opknappen

Het volledige kerstdiner uit de studentenkoelkast

En sindsdien gelukkig niks meer. Ik heb zelfs een keer m’n handtas in de McDonalds bij het leidsche plein laten liggen maar die lag er nog toen ik erachter kwam.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ingebroken in huis, toevallig had ik mijn portemonnee met alle pasjes die avond thuisgelaten, die was dus weg. Ook mijn rijbewijs zat er in en ze hadden de paspoorten gevonden en meegenomen, dus daarna kon ik mij niet meer identificeren en kon ik niet bij mijn geld komen (was voordat je met mobiel kon betalen). Contant geld dat in huis was hadden ze ook meegenomen, samen met nog een aantal andere dingen. Heel onhandig en frustrerend. Ik ben er nog best lang boos over geweest.
Mijn fiets, 1x maar dus ik vind het eigenlijk nog meevallen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Een ketting van mijn nek gerukt, kinderfietsjes van het balkon af, sieraden bij een woninginbraak, cd's (lang geleden allemaal). Op vakantie een rugzakje met geld, paspoorten, tablet. Ook op vakantie een moneybelt met traveller cheques en ook weer mijn paspoort. Geeft altijd heel veel gedoe.
bamoja wijzigde dit bericht op 02-02-2024 22:38
39.05% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Een fiets, een autoradio en een auto.
You know my name, not my story!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ketting van je nek af lijkt me wel heel naar. Erger dan een portemonnee die gerold wordt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Een 15 jaar oude fiets. Maar die heb ik zelf weer terug gejat. :D Ik zag hem ineens ergens staan en ben er toen op weggereden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Fiets, later weer teruggevonden dankzij de oplettendheid van mijn dochter.
In huis ingebroken, fototoestel , dat vond ik erg omdat ik die foto's kwijt was.
En een portemonnee met mijn vakantiegeld erin, geld vond ik niet eens het ergste er zat ook een briefje in van een jongen waar ik verliefd op was, dat ik die kwijt was vond ik erger.
Ik hecht niet aan dingen die waardevol zijn, maar dingen met emotionele waarde.
Denk dat je anders ziet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Een fiets en mijn Puch Rider Macho.
tupperware wijzigde dit bericht op 02-02-2024 22:43
29.29% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Verder vond men het op de middelbare school leuk om mijn kleren te jatten en ze na verloop van tijd ergens kletsnat te dumpen. Tijdelijk ontvreemden. Echt heel leuk :whip:
Alle reacties Link kopieren Quote
mijn I-pod
schooltas
meerdere pennen en etui
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
hanke321 schreef:
02-02-2024 22:43
Verder vond men het op de middelbare school leuk om mijn kleren te jatten en ze na verloop van tijd ergens kletsnat te dumpen. Tijdelijk ontvreemden. Echt heel leuk :whip:

Is dat stelen of pesten?
Bericht aan mijzelf: Lachen. Omdraaien. En met mijn ogen rollen. Niet andersom.
Alle reacties Link kopieren Quote
TinyTiny schreef:
02-02-2024 22:39
Ketting van je nek af lijkt me wel heel naar. Erger dan een portemonnee die gerold wordt.
Ik zat in Thailand in een busje met mijn rug naar een open raampje. Iemand van buiten rukte het zo van mijn hals. Het was een heel dun gouden kettinkje dus het brak zo. Buiten het busje waren heel veel mensen dus ik heb niet gezien wie het was. Het was gewoon ineens weg.
Alle reacties Link kopieren Quote
Bamoja schreef:
02-02-2024 22:36
Een ketting van mijn nek gerukt, kinderfietsjes van het balkon af, sieraden bij een woninginbraak, cd's (lang geleden allemaal). Op vakantie een rugzakje met geld, paspoorten, tablet. Ook op vakantie een moneybelt met traveller cheques en ook weer mijn paspoort. Geeft altijd heel veel gedoe.
Waren de dieven door je huis naar het balkon gegaan of hebben ze de fietsen vanaf de buitenkant van je balkon getilt?

Ik krijg hele erge go-go-gadget beelden bij die laatste optie.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Alle reacties Link kopieren Quote
PoesmetLaarzen schreef:
02-02-2024 22:44
Is dat stelen of pesten?
Dat blijkt heel goed samen te gaan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Twee fietsen, gereedschap uit mijn auto (vond dat ingeslagen raam erger), twee keer een winterjas (garderobe). Één poging tot inbraak in de garage (poort vernield).
Nee heb je, ja kun je krijgen

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven