We vrekken hier verder ! :-)

maandag 4 april 2011 om 17:50
Ik heb weer hele andere: http://ah.pondres.nl/12861/QGRQKTXSCTBHYFQXGWEK.pdf

maandag 4 april 2011 om 17:54
quote:zomerkriebels schreef op 04 april 2011 @ 17:48:
Ik heb nog twee Milnercodes. Iemand interesse?
Graag!
vivadoortje@gmail.com
Alvast bedankt!
Ik heb nog twee Milnercodes. Iemand interesse?
Graag!
vivadoortje@gmail.com
Alvast bedankt!
maandag 4 april 2011 om 19:33
dinsdag 5 april 2011 om 10:49

dinsdag 5 april 2011 om 14:04
Heb net geluncht met Moppeman, die in de stad was. Broodje bij Croissanterie Paris in Groningen. Moppeman raakt een beetje aan de klets met de bedieningsmedewerker over het koffiezetapparaat dat hij net aan het vullen is, en ja hoor.
Oppervrek Moppeman heeft weer twee gratis koppen koffie gescoord. Lekkere koffie daar, van echte bonen die ter plaatse worden gemalen.
Oppervrek Moppeman heeft weer twee gratis koppen koffie gescoord. Lekkere koffie daar, van echte bonen die ter plaatse worden gemalen.
dinsdag 5 april 2011 om 17:42

dinsdag 5 april 2011 om 17:49
quote:bartjes schreef op 05 april 2011 @ 17:44:
Ik kreeg ook een mail met 4 bonnen a 15% korting bij de HEMA.
Weet niet of het lukt met het doorsturen van de mail maar het is het proberen waard?!Bartjes, deze staan al een paar berichten terug te downloaden hier in het topic. Maar lief dat je ze aanbiedt.
Ik kreeg ook een mail met 4 bonnen a 15% korting bij de HEMA.
Weet niet of het lukt met het doorsturen van de mail maar het is het proberen waard?!Bartjes, deze staan al een paar berichten terug te downloaden hier in het topic. Maar lief dat je ze aanbiedt.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

dinsdag 5 april 2011 om 17:53
quote:plops schreef op 05 april 2011 @ 17:45:
De pakjes Honig zijn binnen! Deze week maar eens proberen.
Ik heb nog een Milnercode liggen. Wie kan ik daar nog blij mee maken? Janna, was jij niet nog opzoek?
Ik heb de honig pakjes ook binnen.
Ja, was Ben inmiddels voorzien en denk niet dat ik nog 5 codes bij elkaar ga krijgen, aangezien de hele koelkast hier zo'n beetje vol met kaas ligt nu
Lief dat je aan me dacht!
De pakjes Honig zijn binnen! Deze week maar eens proberen.
Ik heb nog een Milnercode liggen. Wie kan ik daar nog blij mee maken? Janna, was jij niet nog opzoek?
Ik heb de honig pakjes ook binnen.
Ja, was Ben inmiddels voorzien en denk niet dat ik nog 5 codes bij elkaar ga krijgen, aangezien de hele koelkast hier zo'n beetje vol met kaas ligt nu
Lief dat je aan me dacht!