Geld & Recht alle pijlers

We vrekken hier verder ! :-)

06-10-2010 14:31 3013 berichten
Gratis tips, advies en goede raad.



Vrekkendames, en een enkele vrekkenheer ( ? ) stellen hun diensten gratis beschikbaar.



Iedereen is welkom !!!
Mocht iemand nog optimel codes hebben en niet sparen, dan wil ik die wel! Zeg 't dan maar hier, dan zet ik m'n mail adres neer!!



Pickwick high tea code heb ik laatst weggegooid, had het hier gevraagd maar er was geen belangstelling voor toen...
Alle reacties Link kopieren
zo net naar het kruidvat geweest met voucher voor gratis make-up, lipgloss in de pocket. Het is een topkwaliteit maar voor doordeweeks is het goed te doen. Morgen weer een bezoekje brengen voor de oogschaduw.
Alle reacties Link kopieren
quote:Teigetje12 schreef op 20 april 2011 @ 14:56:

zo net naar het kruidvat geweest met voucher voor gratis make-up, lipgloss in de pocket. Het is een topkwaliteit maar voor doordeweeks is het goed te doen. Morgen weer een bezoekje brengen voor de oogschaduw.+1 net eventjes een oogpotloot gehaald Ik print morgen op mn werk de bon nog 2 of 3 keer uit zodat ik nog een paar keer erheen kan gaan. Hoewel ik vrij weinig oude make up heb, vind ik vast nog wel ergens een oud oogpotloot ofzo :P
quote:_yellowlove_ schreef op 19 april 2011 @ 14:13:

http://www.try-now.nl/lotus-speculoos/



Op try now een proefpakketje hagelslag van speculoos te bestellen bedankt gelijk gedaan! Heb me ook zojuist aangemeld bij yunomi
Alle reacties Link kopieren
quote:Tegucigalpa schreef op 20 april 2011 @ 12:28:

[...]



Heeft er iemand toevallig nog 2 actiepunten van de Dutch High Tea actie van pickwick over die ik zou mogen hebben?Helaas, bij mijn winkel hadden ze sinds begin dit jaar alleen de pakjes met picknick-punten. Toch eens kijken of ik er al wat mee kan nu..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 20 april 2011 @ 09:12:

[...]





niet doen, dat spul is niet te vreten zo vies :puke:Ik betwijfel ook of ik het lust hahaha Maar ik dacht, als ik ooit gasten heb, heb ik wel wat speciaals aan te bieden
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden jullie trouwens van het volgende: ik ben student, en kan dus heel simpel bij de NS geld terugvragen zonder dat ik daarvoor hoef te bewijzen dat ik daadwerkelijk dat traject heb gereisd. Regelmatig heb ik wel eens een kwartiertje vertraging waardoor ik mss iets later thuis ben, maar voor de rest geen aansluiting mis. Wel stuur ik dan een vertragingsformulier op en doe ik alsof ik een half uur / uur vertraging heb omdat ik me er gewoon aan stoor dat het weer eens zover is. Fraude of gewoon slim? :D
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat eigenlijk wel fraude, sorry.



Als iedereen dat zou doen zouden de treinkaartjesprijzen ontzettend stijgen
Alle reacties Link kopieren
quote:Atelier_madame schreef op 19 april 2011 @ 14:00:

Nou wat wehkamp aan het doen is, daar snap ik niets van.

Ze bieden je de optie aan om per acceptgiro te betalen, krijg je vervolgens de acceptgiro thuisgestuurd, moet je die overmaken en vervolgens krijg je het pakketje pas opgestuurd. Wat is dan het verschil met via ideal betalen?



hi

ik heb zondag een bestelling geplaatst met keuze voor een acceptgiro, heb vandaag mijn pakje gewoon kunnen ophalen bij DHL servicepoint zonder dat ik het heb moeten voorschieten. Anders had ik het echt niet gedaan. Bestel altijd een hoop met de gedachte dat ik altijd nog de helft kan terug sturen!

wel balen dat ik maandag een mailtje kreeg met de mededeling dat de artikelen die over zijn nog extra korting hebben of zo iets. grrrrr
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
Alle reacties Link kopieren
Atelier, ik vind dat ook fraude. Dankzij mensen zoals jij wordt het voor de niet-gesubsidieerde mensen steeds duurder om met de trein te reizen. Of dacht je dat ze gewoon geld bij lieten drukken om jouw 'vertraging' te vergoeden?!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Atelier, dat kan inderdaad niet. Je kan al gratis reizen, en al die andere mensen in de trein moeten straks meer betalen voor die 15 minuten vertraging, omdat jij zo'n formulier opstuurt!
Alle reacties Link kopieren
Oke Ik zal het niet meer doen (angel)



wat trouwens niet waar is is dat studenten gratis reizen, dat geld is destijds gewoon van de studiefinanciering afgehaald.
Omdat we al over de 3000 post zijn, ben ik zo vrij geweest om een nieuw topic te openen. Aanvullingen op de OP zijn welkom!

Hier gaan we verder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven