Geld & Recht alle pijlers

We vrekken hier verder ! :-)

06-10-2010 14:31 3013 berichten
Gratis tips, advies en goede raad.



Vrekkendames, en een enkele vrekkenheer ( ? ) stellen hun diensten gratis beschikbaar.



Iedereen is welkom !!!
Alle reacties Link kopieren
Hier is de verwarming ook al aangeweest. Vorige week(of de week ervoor) omdat ik het koud had. Gister omdat droge handdoeken na het douchen wel fijn zijn en de verwarming sneller is dan de droger.
Alle reacties Link kopieren
Kan ik hier op het vrekkentopic nog iemand blij maken met 2 kaartjes voor concert van A-ha van aanstaande zondag in de Heineken Music Hall? Ik ben zelf ziek en kan niet heen. Vind het zo zonde als de kaarten niet gebruikt worden.



Wel alleen afhalen omgeving Groningen stad.
Alle reacties Link kopieren
wat was het koud vanochtend zeg, de verwarming moest wel aan!
Alle reacties Link kopieren
ILoveclassic,



Ik wel, heeeel graag voor mijn broer. Hij is ziek en heeft niet veel. Zou enorm blij maken. Hij woont in Groningen en kan ze ophalen. Zou het zo leuk voor hem vinden.
Moppekind slaapt sinds gisteren met een KOUDE KRUIK !!!!

Hij vindt dat zijn hoofd anders zo warm wordt in bed.





Van mij mocht het niet (krijgt hij geen koude, stijve spieren ? ) maar Moppeman is gisteren overstag gegaan en heeft hem een koude kruik gegeven.



Hij heeft beide ramen openstaan, kachel staat uit etc.
Alle reacties Link kopieren
quote:julianaa schreef op 07 oktober 2010 @ 19:45:

ILoveclassic,



Ik wel, heeeel graag voor mijn broer. Hij is ziek en heeft niet veel. Zou enorm blij maken. Hij woont in Groningen en kan ze ophalen. Zou het zo leuk voor hem vinden.

Julianaa, ik zal de engels vragen of ze me je mailadres willen doorgeven. Dan kunnen we het morgen regelen.

Ik woon op ongeveer 10 km van de stad.
Alle reacties Link kopieren
quote:Iloveclassic schreef op 07 oktober 2010 @ 15:47:

Kan ik hier op het vrekkentopic nog iemand blij maken met 2 kaartjes voor concert van A-ha van aanstaande zondag in de Heineken Music Hall? Ik ben zelf ziek en kan niet heen. Vind het zo zonde als de kaarten niet gebruikt worden.

.



Wat lief van je!!



Ik weet niet hoe snel de angels zijn, anders mogen jullie allebei naar mij mailen, dan geef ik de ander weer het adres. Zou het zonde vinden als het te laat zou zijn!

vivahimalaya op gmail punt com
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:moppetoet schreef op 07 oktober 2010 @ 20:11:

Moppekind slaapt sinds gisteren met een KOUDE KRUIK !!!!

Hij vindt dat zijn hoofd anders zo warm wordt in bed.





Van mij mocht het niet (krijgt hij geen koude, stijve spieren ? ) maar Moppeman is gisteren overstag gegaan en heeft hem een koude kruik gegeven.



Hij heeft beide ramen openstaan, kachel staat uit etc.Die gaat later bij de commando's kan niet anders....
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 07 oktober 2010 @ 20:30:

[...]





Wat lief van je!!



Ik weet niet hoe snel de angels zijn, anders mogen jullie allebei naar mij mailen, dan geef ik de ander weer het adres. Zou het zonde vinden als het te laat zou zijn!

vivahimalaya op gmail punt comIk heb je gemaild.
Alle reacties Link kopieren
quote:Iloveclassic schreef op 08 oktober 2010 @ 07:56:

[...]



Ik heb je gemaild.Nu Julianaa nog en alles zal reg kom...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
wat lief Iloveclassic!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het alleen maar fijn dat de kaarten toch gebruikt gaan worden. Baal zelf wel wat dit concert komt niet weer (is de afscheidstour namelijk). Maar ik ben echt conditioneel te slecht om heen te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Heel lief Iloveclassic. En heel erg bedankt.



Jammer dat je zelf niet kan gaan. Had mij ook leuk geleken, maar kan niet tegen harde muziek.

Ik heb mijn broer gevraagd en hij twijfelt omdat hij eerst iemand moet gaan vragen om mee te gaan en hij zich nog niet helemaal sterk voelt. Hij vindt het wel heel leuk. Hij kon me gisteren niet direct een antwoord geven.

Dus als je er iemand anders helemaal blij mee kan maken doe dat dan gewoon.

Nogmaals ik vind het wel heel lief van je.



Op marktplaats kan je ze ook nog wel verkopen dacht ik..



Groetjes.
Alle reacties Link kopieren
Julianaa, zou je kunnen laten weten of je broer wil/kan? Zo niet, dan an ik er misschien nog iemand anders blij mee maken.
Alle reacties Link kopieren
Ah, oké, crosspost. Dan open ik wel even een apart topic.
Happy new topic!!!!



quote:himalaya schreef op 06 oktober 2010 @ 22:18:

[...]

*pakt brandende salie, een houten kruis en veel knoflook en zegt 'kssst El, naar je geld moet rollen topic *
Alle reacties Link kopieren
De kaarten voor A-ha zijn vergeven aan een stel dat niet al te veel kan besteden aan uitstapjes. Eind goed, al goed.
Alle reacties Link kopieren
Hey wat leuk van je Iloveclassics.



Ik heb ook nog wel wat liggen voor iemand die er behoefte aan heeft:



Twee vouchers voor een uur durende kaasproeferij in het proeflokaal Reypenear Amsterdam. Je krijgt er dan ook een wijntje bij. Is er iemand die hier nog behoefte aan heeft? Ik heb het zelf ook gedaan en de kazen zijn echt heerlijk en het is heel erg leuk om te doen.



dus bij deze.
Alle reacties Link kopieren
Was even aan het zoeken en heee een nieuw topic alweer!



Voor de mensen die aan enquetes mee willen doen zoekt InVotes nog wel nieuwe leden. Daar krijg je ook voor het invullen punten waarmee je Bol.com of blokker bonnen kunt sparen.



Link om je aan te melden!
Alle reacties Link kopieren
Onder het mom van gezond...bedacht me net dat een pakje(biologische!) Melbatoast en een avocado net zo duur zijn als lekkere chips(van die luxe dingen dan) en nog lekkerder ook..
Alle reacties Link kopieren
@ Supercow: en als mensen zich aanmelden via jouw link krijgen ze gelijk 100 punten, toch? Ik heb inmiddels via invotes toch al wel 50 euro aan bol.com bonnen gespaard. Helemaal niet erg!



En goed idee, Ruza. Ik had gister ontzettende trek en heb toen een appel in stukken gesneden en daar kaneel en suiker op gedaan. Leek het evengoed nog op snaai, maar het voelde gezonder ;)
Alle reacties Link kopieren
(geen vrek maar zomaar een receptje)



Als je de appelpartjes bestrooit met candarel en kaneel en even in de magnetron zet, heb je gecaramelliseerde appeltaart...
Alle reacties Link kopieren
Gratis pizza's halen bij Albert Heijn, print de bon uit, neem je bonuskaart mee en halen! Ik had de Salami variant en daar zitten er 3 van in een doos, beetje kruiden eroverheen en dan best te eten lijkt me.



http://www.kortingscode.nl/actie-download/5833/1385
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Geldterugacties, ik heb er ook weer een paar opgezocht. Dus vandaag gratis vitalu ontbijtcrackers, gratis roomkaas en gratis rietsuiker in een handig pak dat óók nog fairtrade is. Even checken bij gratiz of bij proefmonsters op welke verpakkingen je moet letten.



Oh en google eens op gratis boeken pdf of gratis boeken downloaden. Niet dat je hele pillen via je laptop gaat lezen, maar sommige boeken met tips en trucs voor het een of ander zijn makkelijk te lezen via het beeldscherm.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven