Geld & Recht alle pijlers

We vrekken hier verder ! :-)

06-10-2010 14:31 3013 berichten
Gratis tips, advies en goede raad.



Vrekkendames, en een enkele vrekkenheer ( ? ) stellen hun diensten gratis beschikbaar.



Iedereen is welkom !!!
Alle reacties Link kopieren
En goeie tip margot, die ga ik eens proberen als ik weer zin in snaai heb maar niets meer dan een half vergane appel heb...
Alle reacties Link kopieren
Geldt sushi met een 35% korting sticker ook als vrekken?



Fes dat klopt, je krijgt meteen 100 punten (en ik ook ). De vergoedingen per enquete zijn relatief hoog (tenminste 100 punten is één euro) dus het gaat inderdaad redelijk snel. Kan die bonnen goed gebruiken voor mijn studieboeken.



Werkgever wil niet bijdragen aan studie dus alle beetjes helpen.



Baal er wel een beetje van dat de Beemster site al zeker een week offline is v.w.b. de bol.com bonnen. Heb nog voor 3 kortingsbonnen liggen en wil toch echt graag een boek bestellen.



Jammer trouwens dat je voor Pluimen geen boeken kunt kopen, daar heb ik er nog best wat van liggen.
Alle reacties Link kopieren
Hehe, ja ik had die aanbieding van invotes ook gekregen en wist niemand...vind dit een heule slimme van je .



En bestel je dan de studieboeken tweedehands? Deed ik wel altijd toen ik nog studeerde. En dan verkocht ik de boeken waarvan ik dacht dat ik ze toch niet meer zou inkijken weer. Zo kwam ik de dure boekentijd wel weer door...



Oh en sushi met 35% geldt als vrekken! Nou heb ik zin in sushi.
@ broodtrommel : Ik zou de kaarten voor de kaasproeverij graag van je over willen nemen. Is het voor bepaalde dagen?
Alle reacties Link kopieren
quote:rianne323 schreef op 08 oktober 2010 @ 23:37:

@ broodtrommel : Ik zou de kaarten voor de kaasproeverij graag van je over willen nemen. Is het voor bepaalde dagen?





Nee hoor, er staat op van woensdag t/m zondag om bepaalde tijden, maar je moet gewoon even bellen want dan kan je er ook om vele andere tijden en dagen terecht. Ze hebben ze zo'n beetje elk uur ofzo maar het kan vol zitten dus van tevoren afspraak maken is genoeg.



Stuur even een mail naar broodtrommel1 @ hotmail.com dan stuur ik de bonnen naar je toe.
Alle reacties Link kopieren
Even een vrekkenvraagje : weet iemand waar je tegenwoordig zooltjes kunt kopen, voor als je zelf de zolen van de hakken van je schoenen wilt vervangen? Vroeger had de Hema ze, maar die verkopen ze ook niet meer. Ik vind het bij de hakkenbar zo duur en aangezien ik een hele handige man heb...
Alle reacties Link kopieren
Bij de Action heb ik ze volgens mij wel zien liggen, maar weet niet of dat standaard in het assortiment zit.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Zo alweer een nieuw topic. We zijn niet zuinig geweest met schrijven:)



O ja, als er nog mensen zin hebben bonnen voor bol.com, intertoys e.d. te verdienen met invullen van enquêtes, kun je je hier aanmelden: Invotes aanmelden



Je krijgt echte enquêtes (dus niet van die marketing troep waarmee ze achter je gegevens proberen te komen). Als je je aanmeld krijg je meteen 100 punten= 1 euro. Bij 100 punten kun je een bon uit laten keren:) Ik doe het nu zo'n 4 maanden en heb al 5 bonnen ui laten keren:)
Alle reacties Link kopieren
Heb mij meteen aangemeld eendtje, ben dol op lezen en spaar ook al bol bonnen bij TNS NIPO (aangemeld na tip van forumster op dit topic).



Oh ja en voor de vrekkers onder ons die dol zijn op spelletjes, op het overigen topic zoeken wij nog medespelers in het avatar kwartet spel....meespelen is gratis
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
Helaas, geen tweedehands studieboeken voor mij, doe fiscaal recht en dan moet het echt wel up to date zijn (grote kans dus dat ik mijn oude boeken straks ook moeilijk kwijtraak). :(



Er zijn ook weer wat nieuwe kortingsbonnen van AH uit:



Excellent producten



Huisdieren
Alle reacties Link kopieren
Nog een bespaartip: als het kan...doe als ik en ga werken op zondag. Eer je klaar bent is de koopzondag weer om en met je onregelmatigheidstoeslag is het op zondag prima gesteld.



Sorry dat ik soms een beetje flauw ben....
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
quote:sprokkelientje schreef op 10 oktober 2010 @ 12:22:

Nog een bespaartip: als het kan...doe als ik en ga werken op zondag. Eer je klaar bent is de koopzondag weer om en met je onregelmatigheidstoeslag is het op zondag prima gesteld.



Sorry dat ik soms een beetje flauw ben....Zondagen werken is om precies die redenen supercool
Alle reacties Link kopieren
de gratis euro shopper pizza actie v/d AH is verlengd. Dus wie de vriezer nog vol wil gooien....
Alle reacties Link kopieren
Deze week flinke kortingen bij de Etos:



Voor alle aanbiedingen geldt op=op.



Dinsdag 12 oktober: 50% korting op het hele Rexona assortiment.

Woensdag 13 oktober: 50% korting op het hele Garnier assortiment

Donderdag 14 oktober: 50% korting op het hele Schwarzkopf assortiment

Vrijdag 15 oktober: 50% korting op het hele Maybelline assortiment

Zaterdag 16 oktober: 50% korting op het hele L'Oreal Paris assortiment.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik werk ook onregelmatig. Is toch zo'n 250 euro extra iedere maand.

@Supercow,: ik heb mee aangemeld bij invotes. Thanks! ben benieuwd hoe dat verder gaat lopen.

Zo dadelijk naar het bos genieten van de herfstkleuren en tamme kastanjes rapen, als er nog wat zijn... is ook gratis!
eens met Sprokkelientje, Zondags werken rocks! (als er extra diensten te vergeven zijn omdat er een zieke is, pik ik er het liefts de zaterdag of zondag uit, goede tweede is een avonddienst, een gewone dagdienst levert niks op)
Alle reacties Link kopieren
Tot wanneer is de actie verlengd? Hoe kan ik me ook inschrijven voor die bonnen? Yeeaah
Alle reacties Link kopieren
Als ik op de pizzabon van de vorige pagina klik, staat er nog dat de actie tot 10/10 geldig is. Heb je een nieuwe bon c.q. link?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik vond de pizzabon via http://www.gratiz.nl/
Alle reacties Link kopieren
Ik kom hier wel vaker iets tegen over tns nipo.



Ik doe zelf mee aan: euroclixx, moneymiljonair en invotes.



Is er iemand die mij zou willen aanmelden bij tns nipo?

Alle kleine beetjes helpen tenslotte :-)
Alle reacties Link kopieren
1 euro acties bij c1000
It's 5 o'clock somewhere
Alle reacties Link kopieren
Chillgirl, ik heb toevallig vanmiddag nog gekeken, maar ze nemen tot nader order (sinds juni dit jaar al) geen nieuwe respondenten aan. Je kunt dus niet aangemeld worden.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor het doorgeven himalaya!



Heb net via gratiz, (maggie), een dunschiller aangevraagd.



Via Imailo heb ik al de mascara ontvangen, heb de zonnebril ook aangevraagd, handig voor in de auto.



(of mag ik de namen van de site's hier niet zomaar neerzetten?
Alle reacties Link kopieren
leuk nieuw topic, ik doe ook mee, moet hard bezuinigen :P er zijn weer treinkaartjes bij de kruidvat! ik geloof 10 euro voor 1 dag onbeperkt reizen
Alle reacties Link kopieren
leuk jasminn, ga je er gebruik van maken (treinkaartjes?)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven