Geld & Recht alle pijlers

We vrekken hier verder ! :-)

06-10-2010 14:31 3013 berichten
Gratis tips, advies en goede raad.

Vrekkendames, en een enkele vrekkenheer ( ? ) stellen hun diensten gratis beschikbaar.

Iedereen is welkom !!!
ja, het zijn ook bedrijven die ze kopen
Alle reacties Link kopieren
quote:Shenandoah schreef op 24 februari 2011 @ 18:35:

[...]

Bedankt alvast!

Ik heb sowieso nog 4 Unox codes voor je. Als je me mailt op thee39 at hotmail dot com kan ik je codes mailen.

@flashy en layla, ik ga jullie zo allebei 2 slankiecodes mailen. Vond 'delen' wel zo eerlijk
quote:Wickivi schreef op 25 februari 2011 @ 12:46:

Ik ben sinds kort ook een trouwe lezer / vrekker

Ik heb nog drie blond codes voor de liefhebber.

Als ik het zo lees is het volgens mij beter dat je een emailadres doorgeeft?

Zou ik ze mogen hebben?

shenandoah @ xs4all.nl
Even terug komend op het verkopen van je mobiel online. Zonzoo is een veel gebruikte manier hiervoor, maar niet echt betrouwbaar uit de bus gekomen bij radar of kassa, bind me daar niet op vast. Trouwens zelf ook ervaring mee gehad, kreeg mijn vergoeding maar niet op de rekening gestort. Na veel gebel en gemail, uiteindelijk wel voor elkaar gekregen. Bij de organisatie cash4mobile.nl krijg je echt je geld en zelfs voor de oudste modellen.

Mijn brood koop ik vaak op de markt bij de bakker voor 1 euro per stuk. Heerlijk brood en blijft erg lang vers.

Daarnaast koop ik de kaas altijd bij de AH, maar sinds kort komt hier de kaasboer langs de deur, dus meestal even een stukje daar weg. Maar dat is voor mij wel duurder, maar wel lekkerder.

Deze week weer een aantal leuke producten "gekocht". Ariel vlekverwijderaar en stralend wit in 1 ¤6,99 orginele prijs, bij de kruidvat geprijsd voor ¤3,99 en nu met 50% geld terug actie nog geen 2 euro. Daarnaast had ik een bon voor oral-b tandpasta en oral-b tandenborstels, ook een geld-terug actie van de kruidvat. En daarnaast zat er bij de veronica een coupon voor gilette deo (ook geldterugactie en ook bij de kruidvat) dus weer goed gevrekt dacht ik.

En in ons huisje kan de kachel alweer naar beneden, aangezien mijn buren behoorlijk stoken, kan ik de kachel lager zetten en is het toch aangenaam in huis. Dus gaat weer de goede kant ook, met mijn energierekening.
zonzoo, bood ook 10 euro minder voor mijn mobiel dan Cash4 mobile. Later zag ik dat de rabobank ook mobieltjes koopt, dat lijkt me toch wel een betrouwbare partij.
Ik ga ook eens oude mobieltjes zoeken!!
quote:Shenandoah schreef op 25 februari 2011 @ 18:14:

[...]

Zou ik ze mogen hebben?

shenandoah @ xs4all.nlje hebt ze (als het goed is) zojuist ontvangen..
Haha ik heb net gekeken en mijn oude (niet werkende mobiel) brengt maar liefst 1,50 op! Dus dat is de moeite niet.
ben inmiddels voorzien van unoxcodes, bedankt allemaal.
Jullie posten lekker door! Heb wel bijgelezen. Ik heb niet echt nieuwe vrek-tips voor jullie. Ik heb wel dankbaar gebruik gemaakt van de AH kortingsbonnen. Zelf eet ik geen slankie dus daar kan ik jullie niet mee helpen. Blond spaar ik zelf ook, maar verwacht dat ik aankomende week nog wel code;s krijg van mijn werk. Als ik ze niet meer nodig heb zal ik het even melden. Zet ze hier maar niet meer neer, want ik zie dat de slankie code's worden " gejat" door niet posters. Beetje jammer.

Gevrekt heb ik de laatste tijd ook niet echt. Heb weer een hoop (nuttige) dingen moeten kopen. Nieuwe printer en weer een hoop verzorgingsproduchten voor mijn kleine meid, maar let daarbij wel op de kleintjes. Net weer billendoekjes gekocht per pakje 1 euro. Nou dat is een mooie koop. Dus gelijk maar 24 pakjes gekocht. ;)

Oja we vrekken aankomend weekend. Mijn ouders hebben ons uitgenodigd voor een weekendje weg. Dus dat is lekker goedkoop.
Thx thee!

Shenandoah, sorry zag nu pas dat je blond zocht.
quote:Flashy schreef op 26 februari 2011 @ 14:20:

Thx thee!

Shenandoah, sorry zag nu pas dat je blond zocht.Je hebt mail over de pickwickzegels. Ik heb er 4 liggen, had al wat verpakkingen weg gegooid. Stuur me even je adres dan doe ik het op de bus.
Thx broodtrommel, mail je meteen even terug.

Bij de C1000 is de Ariel in de aanbieding aankomende week voor de liefhebbers.
quote:broodtrommel schreef op 26 februari 2011 @ 14:55:

[...]

Je hebt mail over de pickwickzegels. Ik heb er 4 liggen, had al wat verpakkingen weg gegooid. Stuur me even je adres dan doe ik het op de bus.geeft niet, ben inmiddels compleet.
quote:Shenandoah schreef op 26 februari 2011 @ 15:51:

[...]

geeft niet, ben inmiddels compleet.

Mag ik zo brutaal zijn om te vragen of ik ze mag hebben?

Misschien dat ik iets heb waar ik jou een plezier mee kan doen?

(ik heb bijvoorbeeld zaadjes van het 1 en ander aan planten en bloemen?)
quote:desteny schreef op 25 februari 2011 @ 13:24:

[...]

ja idd en er zit ook nog een deegstand op voor bv pizzadeeg.gebruik ik zelf ook altijd.is veel lekkerder dan die bodems of kantenklaar pizza,s.Hoe maak je dat pizzadeeg dan klaar?
Ik heb vandaag een weekmenu gemaakt voor volgende week op basis van alle boodschappen die ik nog in huis heb, alleen aanvullende boodschappen gekocht voor 15 euro. Kunnen we de hele week lekker van eten!

Vandaag ook begonnen om het huis weer een grote opruimbeurt te geven, de regenachtige dag leende zich er perfect voor. Vier categorieen gemaakt: kringloop, verkopen, opbergen of weggooien.

En daar komt best een hoop uit wat ik kan verkopen op Marktplaats, maar merk de laatste tijd dat er niet zoveel meer geboden wordt en dat er best een hoop tijd in gaat zitten om het erop te zetten, te reageren, terwijl je daar 'vroegah' toch best een leuk zakcentje aan kon verdienen op Marktplaats. Herkenbaar? En zijn er nog andere manieren te bedenken om je troep die je niet meer wilt om te zetten in geld?
Meidje, herkenbaar hoor, ik vind het lang niet meer zo leuk op MP als vroeger. Het hangt er ook wel vanaf wat je verkoopt, ik had toevallig gisteren een Bugaboard meerijdplankje erop gezet die vandaag al verkocht was. Ik had hem zelf ook via MP gekocht, maar bijna niet gebruikt en de kinderwagen heb ik 2 maanden geleden verkocht. Het mooie was wel dat ik er 10 euro meer voor heb gekregen dan ik er zelf voor betaald heb.

Wat fijn dat je zo weinig geld kwijt was aan boodschappen. Ik ga ook maar eens in mijn kasten snuffelen en een weekmenu maken. Ik heb de laatste tijd echt veel voorraad ingeslagen door alle aanbiedingen.
quote:sanne_88 schreef op 25 februari 2011 @ 09:41:

@ Moppetoet, wat leuk dat je zelf brood bakt! Had er even wat praktische vragen over.

Hoe veel tijd moet je er in steken om echt elke dag zelfgebakken brood te hebben? En ben je omgerekend veel goedkoper uit per brood (ook als je kijkt naar energiekosten)?

Het lijkt me echt geweldig om later zoveel mogelijk eigen voedsel te kunnen eten, moestuintje, kippen houden voor wat eieren en dan misschien zelf gebakken brood. En dan het liefst er ook nog een hoop geld mee besparen! Helaas is dat nu nog niet aan de orde, aangezien ik net afgestudeerd ben en nog op een studentenkamer woon.

Een goede broodbakmachine kost tegenwoordig rond de 200 euro, helaas. Toen ik de mijne een paar jaar geleden kocht (Panasonic) was het 160 euro. Dus nee, je hebt het geld er niet snel uit.

Wij doen het voor de smaak en de kwaliteit.

Standaardrecept van ons is 450 gram lichtvolkorenmeel (EUR 1,30 per kilo, bij de molenaar), 6 gram gist (pakje 125 gram kost ongeveer EUR 1,30), 6 gram zout (te verwaarlozen) 10 gram suiker (te verwaarlozen), 20 gram olie (te verwaarlozen), 290 gram water (te verwaarlozen).

Tijdsbesteding ? Eh, de keukenkastjes openen, het bakblik op de weegschaal zetten, alles bij elkaar mikken en naar de schuur lopen. Anderhalve minuut ?
Zou ik zeker doen Layla1969, dan haal je pas echt het voordeel uit je voorraad, je hebt het niet voor niets gekocht, en niet alleen maar als kastvulling/hamsterbehoefte... ;)

Super dat je meer voor de kinderwagen hebt gevangen op MP, dat waren dan dus geen afschrijvingskosten maar gewoon winst! Kinderspullen gaan hard ja, dat zie ik ook. Ik heb vaak veel kleding te verkopen, maar de biedingen gaan erg traag en als je wilt verkopen reageren mensen niet, het kost tijd om foto's te maken en erop te plaatsen. Ik denk dan ook steeds vaker: ik breng het naar de kringloop of geef het aan een vriendin en met de uitgespaarde tijd ga ik lekker met een boek op de bank zitten.
Nog even over het inleveren van je oude mobiel, mijn zoon ging met mijn bijna 4 jaar oude HTC naar de MediaMarkt en kreeg er 40 euro cash voor. Wel moest hij zich legimiteren, vind ik wel zo netjes.

Ik probeerde net de site voor jullie te bekijken maar die lag eruit :(

Ik zal hem vanavond nog even vragen.

Mocht je dringend om geld verlegen zitten ( 10 euro kan soms al verschil maken he?) de MediaMarkt is open op zondag.
ik heb nog 8 slankie code;s liggen iemand belangstelling?
quote:desteny schreef op 25 februari 2011 @ 12:57:

[...]

hier ook een tevreden Hema-prepaid klant.gaat via KPN en overal in alle uithoeken prima bereik.Volgens mij via T-mobile, maar tot nu toe zijn we er erg tevreden over.
quote:zeester65 schreef op 27 februari 2011 @ 10:59:

ik heb nog 8 slankie code;s liggen iemand belangstelling?

Ik in elk geval! (er is hier nog een spaarder geloof ik)

flashy@live.nl
quote:jufnaatje schreef op 26 februari 2011 @ 16:33:

[...]

Mag ik zo brutaal zijn om te vragen of ik ze mag hebben?

Misschien dat ik iets heb waar ik jou een plezier mee kan doen?

(ik heb bijvoorbeeld zaadjes van het 1 en ander aan planten en bloemen?)

flashy@live.nl

Mail maar even.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven