Boek: "Flash of de grote trip" van Charles Duchau

28-09-2022 22:34 19 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Titel: Flash of de grote trip
Auteur: Charles Duchaussois

Mijn vader heeft het vaak weemoedig over dit boek, wat hij in zijn jeugd zo mooi vond en nog graag eens zou willen lezen. Helaas is het niet meer in druk en niet te bestellen, en kan ik het zover nergens tweedehands vinden.

Heeft iemand het misschien nog in zijn kast staan en zou er voor een schappelijk prijsje wel afstand van kunnen nemen? Zo ja, zou ik zeer dankbaar zijn om mijn vader ermee te kunnen verblijden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb hem voor je gevonden.

* Ik heb de link weggehaald.*

Ik hoop van harte dat je je vader blij kunt maken.

Lief van je.
explorista wijzigde dit bericht op 30-09-2022 15:06
66.19% gewijzigd
'Durf te antwoorden' is één van de leukste topics op het forum.
Alle reacties Link kopieren Quote
Super dat je dit kon vinden, bedankt! Ik heb geboden maar werd direct automatisch overboden. Ik ben bang dat deze set nog wel een aardig prijskaartje gaat krijgen. Ik volg het tot zaterdag.

Als iemand anders mij nog kan helpen, graag.
Als het bieden hoog oploopt, is het setje blijkbaar toch wat waard. Dan kun je misschien later zelf de rest nog verkopen op diezelfde manier.

En ter overdenking (kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken): als je een cadeau voor je vader koopt met zijn verjaardag, voor sinterklaas/kerst en met vaderdag, wat zou dat voor bedrag bij elkaar zijn? Dan heb je wellicht met dat boek meteen een cadeau voor het hele jaar! :D
Alle reacties Link kopieren Quote
Het kan soms jaren duren voor je een bepaald boek gevonden hebt, ik zou de kans nu pakken ;)
De sterren wandlen, de tijd gaat, de klok zal slaan,.
Alle reacties Link kopieren Quote
Bedankt voor het meedenken. Een volgend bod is ook al overboden. Ik blijf het proberen, maar ik heb helaas geen oneindige buidel.

Ik ben ook niet op zoek naar antiek, maar om mijn vader het verhaal nog eens te laten lezen. Hopelijk duikt het boek ooit weer eens ergens op...
Toch nog even twee ideetjes. :)

Misschien is het wel in een e-book verkrijgbaar.

En ik dacht dat er een app of een ander device bestond, wat boeken kon vertalen. Ik denk dat de Franse versie nog wel volop verkrijgbaar is.
Alle reacties Link kopieren Quote
Bedankt voor het meedenken. Volgens mij is er geen e-boek, ook daar heb ik naar gezocht.

Ik geloof ook niet dat er een vertaalapp is die literatuur naar tevredenheid kan converteren. Dat kan wel werken om betekenis van iets te vinden, maar niet om een roman te lezen. Vertalen is een kunst.
Lexie_80 schreef:
29-09-2022 23:40
Bedankt voor het meedenken. Volgens mij is er geen e-boek, ook daar heb ik naar gezocht.

Ik geloof ook niet dat er een vertaalapp is die literatuur naar tevredenheid kan converteren. Dat kan wel werken om betekenis van iets te vinden, maar niet om een roman te lezen. Vertalen is een kunst.
Ah jammer.

En van die app o.i.d. wist ik het fijne niet, maar wilde het toch even delen. Je weet immers nooit. Hoop dat er nog iemand reageert die iets in de kast heeft staan. :D Succes. En lief dat je dat doet voor je vader.
Bij de Slegte had je ook al gekeken? Is daar uitverkocht, maar je kan een seintje instellen. Op Marktplaats ook, dat wist je waarschijnlijk wel. En hou Boekwinkeltjes in de gaten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Goede tips! Marktplaats wel, maar van De Segte dat wist ik niet. Ik zie ook niet hoe ik dat daar kan instellen (gekeken op zoekpagina en in de faq). Mocht je de moeite willen nemen het kort uit te leggen waardeer ik dat zeer!

Heb nog geboden op de veiling, maar blijf auto-overboden worden. Er is in ieder geval 1 persoon die deze reeks graag wilt.
Flash of de grote trip + Slegte googelen. Dan kom je op de pagina van het boek, er staat zelfs een plaatje bij. Onderaan kun je seintje instellen.
Alle reacties Link kopieren Quote
snug schreef:
30-09-2022 11:46
Flash of de grote trip + Slegte googelen. Dan kom je op de pagina van het boek, er staat zelfs een plaatje bij. Onderaan kun je seintje instellen.
Dank, ik heb deze tot favoriet gemarkeerd.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben nog steeds op zoek naar dit boek. Mocht iemand het in de aanbieding hebben hoor ik het graag.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lexie_80 schreef:
24-10-2023 13:57
Ik ben nog steeds op zoek naar dit boek. Mocht iemand het in de aanbieding hebben hoor ik het graag.
Ik heb (weer) voor je gezocht.
Niet op Marktplaats.
Niet bij De Slegte.
Niet op Bol.
Niet op Ebay.

Wel op * LINK weggehaald *

Snel bestellen.
explorista wijzigde dit bericht op 27-10-2023 13:16
13.27% gewijzigd
'Durf te antwoorden' is één van de leukste topics op het forum.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zeer bedankt voor het zoeken en de tip! Ik ga er achter aan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lexie,
Heb je de link bewaard?
Zal ik de link weer weghalen?
'Durf te antwoorden' is één van de leukste topics op het forum.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb het boek gekocht (!), maar moet nog ophalen. Ja, je mag de link weghalen, bedankt. Maar als ik het boek google komt gelukkig nooit viva forum naar voren, dat lijkt niet te bestaan op google.

Ik ga het mijn vader op zijn verjaardag in Januari geven. Ik kijk er naar uit. :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Superduper.
Het onvindbare boek gevonden voor paps.
Je bent een lieve dochter.
'Durf te antwoorden' is één van de leukste topics op het forum.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven