huurwoning Amsterdam

04-02-2012 22:02 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal,



Ik ben op zoek naar een huurwoning in Amsterdam. Het liefst in West of in Zuid. Wie kan mij ermee helpen? Graag een huurwoning voor onbepaalde tijd.



Ik hoop gauw van jullie te horen.



xx
Alle reacties Link kopieren
ER STOND GRAPJUUUH ACHTER!!!
Alle reacties Link kopieren
Voor een dubbeltje in oost? Grapjas. Zelfs de daklozen betalen een euro bij het leger des heils.

In ieder geval, er zijn sites. Tip: www.google.nl en toets in; huren Amsterdam.
Tja ik heb wat voor je maar na dit geblér zoek ik wel iemand anders, wat een attitude zeg.. Bah!
Alle reacties Link kopieren
Jeetje mina zeg wat een eeehm onaardig typeje ben jij, denk je nu echt dat er iemand je gaat helpen met zo'n grote waffel?
Alle reacties Link kopieren
quote:sennatjuh schreef op 04 februari 2012 @ 22:25:

[...]



Academisch Psyciatrisch ziekenhuis Amsterdam.

Meibergdreef 5

1105 AZ Amsterdam

Grapjuuuuuh...ahahha @ senaatjuh maa rjij hebt wel humor :D
Ben jij wel helemaal goed bij je hoofd?
Alle reacties Link kopieren
quote:kateadam schreef op 04 februari 2012 @ 22:22:

[...]





Als ik voor een dubbeltje wil wonen in amsterdam dan ga ik wel naar oost! maar daar kies ik niet voor zoals je al heb gelezen dus trek geen domme conclusies

Meisje toch, ik leg je alleen maar 2 dingen uit.

1. Als je met hoofdletters typs, dan lijkt het alsof je schreeuwt

2. door je openingspost lijkt het alsof je makkelijk aan een huis wil komen, ik geef alleen maar aan hoe mensen dat zouden kunnen opvatten.

Dat kun je "dom" vinden, ik wilde het je alleen maar even uitleggen. Dat had jij dus kunnen lezen. Sterkte, met alles.
Alle reacties Link kopieren
Waar in west woon je ongeveer hangmat... oude stadsdeel?
Alle reacties Link kopieren
Hier, ook gezellig in zuid en dus niet voor ¤500,- per maand!

Vast heel geschikt!



http://www.funda.nl/huur/ ... is-47211145-apollolaan-7/
Wat is je budget?

Ik weet een appartement voor 1500 euro en eentje voor 2500 euro.
Alle reacties Link kopieren
quote:gewoonsuz schreef op 04 februari 2012 @ 22:27:

[...]



Meisje toch, ik leg je alleen maar 2 dingen uit.

1. Als je met hoofdletters typs, dan lijkt het alsof je schreeuwt

2. door je openingspost lijkt het alsof je makkelijk aan een huis wil komen, ik geef alleen maar aan hoe mensen dat zouden kunnen opvatten.

Dat kun je "dom" vinden, ik wilde het je alleen maar even uitleggen. Dat had jij dus kunnen lezen. Sterkte, met alles.Dat zijn conclusies die jullie trekken. als er 1 schaap over de dam loopt volgen er meer.. ;) maar bedankt
Alle reacties Link kopieren
quote:kateadam schreef op 04 februari 2012 @ 22:22:

[...]





Als ik voor een dubbeltje wil wonen in amsterdam dan ga ik wel naar oost! maar daar kies ik niet voor zoals je al heb gelezen dus trek geen domme conclusiesZegguh zit mijn stadsdeel niet zo naar beneden te halen wil je. Tssssskkkk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Doperwt schreef op 04 februari 2012 @ 22:26:

Tja ik heb wat voor je maar na dit geblér zoek ik wel iemand anders, wat een attitude zeg.. Bah!Doperwt waar woon je in Amsterdam, ik ben ook op pad wat is de prijs? xoxo
quote:lekkergwn schreef op 04 februari 2012 @ 22:37:

[...]





Doperwt waar woon je in Amsterdam, ik ben ook op pad wat is de prijs? xoxoGut, wat een toeval, nog een nieuwe opzoek naar een woning
Alle reacties Link kopieren
Ik ook hoor Doperwt. Die lekkergewoon is een troll.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:kateadam schreef op 04 februari 2012 @ 22:27:

[...]





ahahha @ senaatjuh maa rjij hebt wel humor :D

Owja,dankjewel.

Woon zelf niet in amsterdam maar kijk eens op een gewone huursite ofzo.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hangmat schreef op 04 februari 2012 @ 22:25:

Ik heb er één, zo'n huurwoning voor onbepaalde tijd, in west, ook nog binnen 2 weken gevonden. Maar ik geloof niet dat ik jou als buurman/vrouw wil. wat een herrie zeg! nu al overlast...

Ik hou de info dus maar even voor me, succes!ik zou haar ook niet als buurvrouw willen, maar kan ik wel jou buurvrouw worden?
Alsof iemand hier TO nu nog zou helpen.

Niemand zit te wachten op een onbeschofte aso huurder.



Raar trouwens dat er zo negatief over Oost wordt gedacht, terwijl je inmiddels beter daar kunt wonen dan in het 'nooit opkomende' West.
Alle reacties Link kopieren
No way dat mijn leuke huurwoning in West naar zulke domme tokkies gaat...
Alle reacties Link kopieren
quote:lekkergwn schreef op 04 februari 2012 @ 22:44:

[...]



ik zou haar ook niet als buurvrouw willen, maar kan ik wel jou buurvrouw worden?Je mag niet dubbelnicken in 1 topic.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Wij vertrekken dit jaar voor een tijd naar het buitenland... Wij gaan dus ons huis verhuren
Alle reacties Link kopieren
quote:Suze02 schreef op 04 februari 2012 @ 22:40:

[...]





Gut, wat een toeval, nog een nieuwe opzoek naar een woning nouschi is ook op zoek naar een huurwoning wel meerdere waarschijnlijk
Alle reacties Link kopieren
quote:hipslala schreef op 04 februari 2012 @ 22:44:

Alsof iemand hier TO nu nog zou helpen.

Niemand zit te wachten op een onbeschofte aso huurder.



Raar trouwens dat er zo negatief over Oost wordt gedacht, terwijl je inmiddels beter daar kunt wonen dan in het 'nooit opkomende' West. Oost rules!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Nou hipsala, dat is niet helemaal waar....
Euhhh spreekwoord is: Als er 1 schaap over de dam is en niet loopt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven