stapvriendinnen gezocht den Bosch

01-12-2016 02:31 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heey mede forummers,



Ik ben 24 vrijgezel woon in omgeving den Bosch, en ben opzoek naar meiden die t ook leuk vinden te gaan borrelen sweekends in de omgeving van den Bosch..



Ik loop tegen t probleem dat al mijn vriendinnen een vriend hebben en het te vaak voorkomt dat ik sweekends niet gezellig opstap kan..

Ik hoop via dit forum een gezellige spontane vriendin te vinden die ook van borrels en stappen houd
Alle reacties Link kopieren
He iress90,



Je verhaal is heel herkenbaar!

Ik ben 27 jaar, woon in de binnenstad van Den Bosch en ga graag in het weekend op stap. Helaas hebben de meeste vriendinnen een vriend, of hebben kinderen etc. Je kan me als het goed is een privé bericht sturen als je interesse hebt om iets af te spreken.



Ik hoor graag van je



Gr Pauline.
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik woon nu een paar jaar in Den Bosch, ben 29 en zou het leuk vinden meer mensen te ontmoeten. Ik kom oorspronkelijk uit de randstad, waar mijn vrienden ook wonen. Via deze weg hoop ik wat meer mensen te leren kennen in de buurt. Hebben jullie ondertussen contact met elkaar? Kan ik eens aansluiten of vinden jullie het leuk een keer een drankje te doen? Groetjes suzanne
Alle reacties Link kopieren
Hi Dames,



Bovenstaande klinkt allemaal als een bekend verhaal. Ook ik woon inmiddels een paar jaar in het gezellige Den Bosch maar met een "gesettlede" vriendengroep die niet in de buurt woont wordt het lastig om soms spontaan een terrasje te pikken of een borreltje te gaan drinken.



Hebben jullie elkaar al een keer ontmoet? Ik zou graag een keertje aanhaken Ik ben 29, by the way.



Ik ben benieuwd
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik zal me even voorstellen ik ben Simone 36 jaar en ben pas geleden verhuisd naar Tilburg Centrum.
Ik ben heel mijn leven al een echte carnavalsvierder in hart en nieren. Elk jaar weer leef ik daar zo ontzettend naartoe en kijk ik uit naar het mooiste feest van het jaar. Waar ik met veel plezier en enthousiasme doorbreng.
Begint alweer bijna te kriebelen nu 11-11 weer in aantocht is.
En ga dan ook met de carnaval 5 dagen op pad.
Helaas merk ik dat steeds meer vrienden om me heen minder gaan, of in een ander leventje zitten waardoor ik vaak zelf erop uit moet gaan. En zou het nou juist leuk vinden om nieuwe mensen te leren kennen die hier ook zo van houden en gezellig met me mee op pad gaan die dagen. Maar ook elders in het jaar. Aangezien ik van een feestje/stappen/festival en gezelligheid hou.
Of om bij een caranvalsvereniging aan te sluiten om leuke dagen mee te beleven. Ik ben dus op zoek naar een groepje, persoon of carnavalsvereniging waar bij ik me kan aansluiten en die het leuk vinden om een echte carnavaller in hart en nieren erbij te hebben. Ik ben de diehard die er alle 5 de dagen staat in Tilburg, Den Bosch en omgeving! Graag reacties of tips. Dank je! Alaaaaaaf!!
En wie weet ontstaan hier ook wel leuke gezellige vriendschappen.
Daarnaast vind ik het leuk om in mijn vrije tijd te: sporten, koken, fashion & beauty styling, uit eten, borrelen, met vrienden weg, terrasje, sauna dagje, stappen/festivals enz.

Stuur me anders maar een mailtje simoontje83@hotmail.com
Groetjes Simone

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven