Gezondheid alle pijlers

29 jaar, baby van 6 maanden, en kanker

08-05-2021 09:08 1556 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hi allemaal,

Deze week heb ik het allerergste en meest onverwachte nieuws gekregen: ik heb kanker. Na twee maanden veel last van mijn rug is er een mri scan gemaakt, en een tumor in mijn wervel gevonden. Inmiddels is er ook middels een ct scan een tweede plek gevonden, vermoeden is dat beide plekken uitzaaiingen zijn van een andere kanker die nog gevonden moet worden. Erg uitzichtloos dus..

Ik ben pas 29 en heb een jonge baby. Ik kan het niet geloven en kan alleen maar huilen bij de gedachte dat ik hem zonder moeder zal moeten laten opgroeien. Hoe kan dit? Wat heb ik gemist?

Ik moet dit gewoon ergens kwijt, kon ik maar wakker worden uit deze nachtmerrie..
Alle reacties Link kopieren Quote
:hug: :hug: :hug:

To, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Geef nog niet op. Houd moed, houd hoop.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh Millie, wat een ontzettend heftig nieuws!
Wanneer heb je het gehoord, heb je al gesprekken gehad over mogelijke behandelingen? En heb je mensen om je heen die je kunnen steunen?

Heel veel sterkte!
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat afschuwelijk en wat ontzettend erg voor je. Je hebt er niks aan, maar ik voel met je mee. Heel veel sterkte en ik hoop dat het door een of ander wonder toch mee blijkt te vallen. :hug:
Am Yisrael Chai!
.
anoniem_400865 wijzigde dit bericht op 30-06-2021 18:41
99.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Vreselijk :hug: .
Vreselijk! Wat kan ik meer aan je zeggen?
Heb je een entourage bij wie je je hart kan luchten?

Wat staat er de komende week op jouw programma wat onderzoeken betreft?
Wat hebben de dokters tot hiertoe al gezegd?

Misschien is mijn post ook verward, want ik voel jouw pijn: zo jong, zo kort mama, zo k*t.

Liefs, mamme- zel uit België
:hug: :hug: :hug:

Je wereld staat op z'n kop, maar houd moed! Sterkte :hug:
Geef de hoop niet op meid. :hug:
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh, wat erg. Wat een schrik.
Maar laat de moed niet zakken, je weet nog heel veel niet, over behandelingen en dergelijke. Ik begrijp dat het heel moeilijk zal zijn, maar blijf hoop houden. Dat kun je echt!
Heel veel sterkte. :hug:
O jeetje! Wat heftig dit :hug:
Heb je lieve mensen om je heen to?
Alle reacties Link kopieren Quote
Jeetje wat ontzettend heftig voor je.
Schrijf hier vooral van je af!
Hoop dat er snel meer duidelijk wordt want met die onzekerheid gaan er alleen maar heel veel scenario's door je hoofd.
:hug:
boardbabe82 wijzigde dit bericht op 08-05-2021 09:19
0.51% gewijzigd
If kisses were snowflakes, I'd send you a blizzard
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat vreselijk voor je, heel veel sterkte :hug:
Alle reacties Link kopieren Quote
Heel veel sterkte :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Alles komt goed, het kan alleen even duren
Wat een naar bericht voor je, zo onverwacht. :hug: Heel veel sterkte.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sprakeloos.... heb je mensen om je heen die je kunnen steunen??
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat vreselijk voor je. Ik kan me voorstellen dat je in paniek bent.

Wat zijn de vervolgstappen unqualified onderzoeken?
Alle reacties Link kopieren Quote
Zoiets zou niet mogen zijn. Dikke knuffel.
Alle reacties Link kopieren Quote
Och wat verschrikkelijk, en wat een onzekerheid nu. Heel veel sterkte. Houd hoop, eerst uitzoeken nu wat er gedaan kan worden. :hug:
Alle reacties Link kopieren Quote
Geen woorden... hele dikke virtuele knuffel, hoop dat je lieve mensen om je heen hebt die je kunnen steunen hierin :hug:
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een ontzettend naar bericht. Hopelijk is het iets wat ze goed kunnen behandelen.
Heel veel sterkte. 🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀
Because when you stop and look around this life is pretty amazing.
Alle reacties Link kopieren Quote
:hug:
Alle reacties Link kopieren Quote
Bedankt voor de lieve reacties. Ik ben op dit moment vooral in paniek inderdaad. Uitzaaiingen..het klinkt zo uitzichtloos. Ergens wil ik helemaal geen onderzoeken meer, ik wil het niet weten. Ik hoor steeds de woorden 'we kunnen niks meer doen' door mijn hoofd spoken. Ik probeer mijn zoontje veel te knuffelen en te genieten, maar uiteindelijk eindigt het steeds met zijn haartjes vol tranen en dat ik alleen maar kan herhalen dat ik zozozoveel van hem houd, zo trots op hem ben, en dat het me zo spijt dat ik hem hier niet voor kan behoeden.

Ik heb cold turkey moeten stoppen met borstvoeding omdat ik zware pijnstillers nodig heb. Hij snapt er niks van.. kruipt tegen me aan maar krijgt niks en wordt heel onrustig en verdrietig. Mijn hart breekt als ik zie hoe hij me vragend aankijkt waarom hij niet bij mama mag drinken?

Ik heb een hele lieve vriend maar die is natuurlijk ook kapot. Niemand hoopt zo jong rekening te moeten houden met alleenstaand ouderschap. Ik heb geen ouders maar wel een lieve broer, zus en schoonmoeder die ons ook veel helpen nu met de kleine.

De vervolgstappen nu: er is bloed afgenomen om te testen op varianten van bloedkanker. Verder krijg ik binnenkort een PET scan en een mammografie om te kijken of er nog meer kanker in mijn lichaam zit. Het gunstigste scenario zou nu zijn dat dit alles is, of dat ik een behandelbare bloedkanker heb. Maar de artsen leken vooral te vrezen voor een primaire tumor die nog kan opduiken. Ik probeer te hopen maar het voelt alsof dat naief is. Maar afscheid nemen van mijn baby.. zoveel moeten missen..daar kan ik nog niet aan geloven.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een ontzettend rotnieuws, Millie.

Mijn kinderen en ikzelf zijn iets ouder dan jouw baby en jij (mijn jongste is acht), maar ik heb onlangs ook de diagnose kanker gekregen. Mij helpt het mijn kinderen heel veel te knuffelen.

En paniek herken ik, terwijl mijn situatie gunstiger is dan die van jou.
Heb je contact met je huisarts? Die heeft bij mij net wat meer tijd om het daarover te hebben dan artsen in het ziekenhuis.
agen wijzigde dit bericht op 08-05-2021 09:48
30.12% gewijzigd
afschuwelijk :hug:

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven