Gezondheid alle pijlers

3 drupjes per maand?

21-09-2010 21:29 44 berichten
--
Alle reacties Link kopieren
Tellen drie drupjes en een spiraaltje wel mee?
Een dag gewoon ongesteld (niet heftig, gewoon normaal formaal tampons nodig), daarna bijna niks meer. En de eerste dag tien minuten buikpijn. That's it.
Spiraaltje hier, en ik ben nooit ongesteld.
Spiraaltje, een zegen..

Alleen kan ik mijn saggerijn nergens meer aan toeschrijven.
Ik ben 2 dagen gewoon ongesteld mar geen buikpijn etc...
Altijd maar 1 of 2 dagen ongesteld en geen enkele lichamelijk klacht gelukkig! Of wel of niet aan de pil ben maakt niet uit, heb gewoon mazzel :-)

*klopt dit af!*
Hoe erg het ook is, chocola helpt!
Ja, ik ook.

Sinds de geboorte van mijn dochter (KS) is het niet veel meer. En omdat het maar niet lukt zwanger te worden van nr2 een bron van zorg. Maar alles gecheckt en is in orde.

Het is trouwens meer dan 3 drupjes, maar net wat fleecemuts zegt.

Vanwaar je nieuwsgierigheid?
Ja hoor, ze bestaan. Meestal een dag of 3 in totaal hier. Maar dag 2 en 3 zouden met inlegkruisje kunnen, zo enorm weinig is het dan. En eigenlijk amper pijntjes, klein beetje de eerste dag, maar is verwaarloosbaar.
Ik ben 3 dagen ongesteld, de ene keer iets meer last dan de andere keer. Het is eigenlijk net zo als toen ik de pil nog slikte.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Ikke 7 a 8 dagen...
Getverrr, ik leef met je mee.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
quote:Rary schreef op 21 september 2010 @ 21:55:

Ikke 7 a 8 dagen...Hier nog een. En de eerste 2 dagen behoorlijk last van krampen.
quote:mamax schreef op 21 september 2010 @ 21:57:

[...]

Hier nog een. En de eerste 2 dagen behoorlijk last van krampen.Hier ook.

En de eerste dagen Super plus tampons + maandverband want de tampon lekt meestal binnen de 3 uur door.

Ben toch een beetje jaloers op jullie
--
quote:keedy schreef op 21 september 2010 @ 21:50:

Ja hoor, ze bestaan. Meestal een dag of 3 in totaal hier. Maar dag 2 en 3 zouden met inlegkruisje kunnen, zo enorm weinig is het dan. En eigenlijk amper pijntjes, klein beetje de eerste dag, maar is verwaarloosbaar.Idem hier, meestal dan. Eens in de zoveel maanden is ´t wat heviger en duurt ´t een dag of 4-5, maar nooit langer.
Wat? Ik wist helemaal niet dat dat kon. Zo weinig? Ik snapte al niks van sex kunnen hebben tijdens de menstruatie. Ik noem mijn ongesteldheid altijd een natuurramp.

Mazzelaars!
Hier ook 3 dagen, moet tijd checken om ob te verwisselen want al zou ik m de hele dag laten zitten dan gebeurt er nog geen ongeluk! Lijkt me echt naar om zo heftig ongesteld te zijn
na de geboorte van mijn kinderen liep ik leeg: zeker 7 dagen, waarvan de eerste dagen met super-plustampons én maandverband.En maar stressen in de trein of er geen mega-vlek ontstaat. Pil hielp niet (meer), want menstruatiepatroon werd volledig in de war gestuurd. Nu Mirena en weliswaar onregelmatiger, maar veel minder ongesteld: een zegen
Ik ben maar twee dagen echt ongesteld, daarna drupjes. En alleen de eerste dag doorlekgevaar. Maar: die eerste dag kun je me opvegen, wee-achtige buikkrampen, zere benen en zo labiel als ikweetniewat. De dagen ervoor ook. En chagrijnig! Dus ik geloof dat ik liever wat langer ben en dan wat minder heftig...
quote:Quacker schreef op 21 september 2010 @ 21:50:

Ja, ik ook.

Sinds de geboorte van mijn dochter (KS) is het niet veel meer. En omdat het maar niet lukt zwanger te worden van nr2 een bron van zorg. Maar alles gecheckt en is in orde.

Het is trouwens meer dan 3 drupjes, maar net wat fleecemuts zegt.

Vanwaar je nieuwsgierigheid?Is dat netzoiets als maagdenvlies? :D (Sorry, ik las er snel overheen en toen kreeg ik die associatie :p)
ik slik de pil, meestal een strip of 5, 6 achter elkaar door. Vervolgens ben ik 3 dagen ongesteld waarbij ik de laatste dag genoeg heb aan een inlegkruisje.

I count my blessings.... en ik ben aan het duimen dat het altijd zo licht blijft.
dubbel
De eerste twee dagen verga ik van de buikkramp, kan dan bijna niet meer lopen. En de laatste drie dagen heb ik migraine. Dus tsja, ik ben altijd wel een dag of vijf uitgeschakeld...

Ohja, en de eerste twee dagen is het ook behoorlijk veel, de laatste drie dagen een paar druppeltjes.
Time spent with a cat is never wasted
Meestal 4 dagen voordat het voorbij is. De eerste twee dagen is het opletten geblazen, veel toiletbezoek en vliegen de tampons je om je oren, daarna zwakt het snel al. De dag voordat ik ongesteld wordt ben ik zo labiel als een deur, en is iedereen en alles tegen mij. De eerste dag mega sago en last van buikkramp, daarna verwaarloosbaar.
anoniem_60765 wijzigde dit bericht op 21-09-2010 23:37
Reden: doorgelopen
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven