Gezondheid alle pijlers

Aanhoudende bijwerking griepprik

05-12-2019 20:33 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een maand geleden heb ik een griepprik laten zetten. Een normale bijwerking is pijn op de plaats van injectie (pijnlijke spier en beetje stijf gevoel) tijdens de eerste paar dagen. Bij mij houdt deze klacht nu al een maand aan.
Vanmiddag heb ik telefonisch contact opgenomen met de huisarts om te vragen wat dit zou kunnen zijn. Ik kreeg eigenlijk weinig feedback, behalve dan dat ze het bij Lareb (bijwerkingencentrum) fijn vinden als ik de bijwerking meld.

Het is geen onhoudbare pijn, maar irritant is het wel. Verder ben ik, volgens mij, gezond.

Ik vraag mij af of er meer mensen deze klacht gehad hebben (en ook wanneer het wegtrok). Verder vraag ik me af (ik heb dus geen medische achtergrond) of deze bijwerking kan optreden doordat de griepprik verkeerd is gezet. Weet iemand dit?
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
05-12-2019 23:11
Ik heb overigens niks gedronken en ik ga maar eens richting bed.
Slaapt vast goed op een borrel, welterusten!
Grappig om jullie ervaringen met de griepprik te lezen. Die zijn anders dan die van mij. Ik heb nog nooit zo vaak de griep gehad als in de jaren waarin ik de griepprik haalde. Daarom haal ik de griepprik in overleg met de artsen (behoor tot een risicogroep) dan ook niet meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven