Gezondheid alle pijlers

Aankomen met komkommer en dadels. Fabel of niet?

13-01-2020 22:17 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Mijn hele leven ben ik al aan de slanke kant. Nu heb ik daar zo nu en dan problemen mee als het net weer iets onder het randje gaat. Bijvoorbeeld na een heftige griep periode.

Nu las ik dat je kan aankomen door komkommer en (onrijpe) dadels te eten. Dit heeft ooit een profeet uit de islamitische wereld gezegd.

Nu is mijn vraag of er hier mensen zijn, wellicht met een islamitische achtergrond, die hier van af weten en hier ervaring mee hebben.

Zou je dus kunnen aankomen van elke dag een halve komkommer en een paar (onrijpe)dadels. als hier iemand van af weet, is mijn tweede vraag of het persé onrijpe dadels moeten zijn of dat het ook rijpe mogen zijn.

Dank jullie wel!
Ik kan je exact vertellen dat dat niet aan de komkommer ligt, snap je überhaupt iets van voeding?
Alle reacties Link kopieren
YellowLemon schreef:
22-01-2020 22:50
Ik kan je exact vertellen dat dat niet aan de komkommer ligt, snap je überhaupt iets van voeding?
Zo zo, wil je een medaille? Ja, dat weet ik. Maar niet alles, vandaar dat ik dit hier vraag. En als ik dat op meerdere plekken online vind dat is het niet heel gek dat ik dit hier vraag vind ik persoonlijk.
Alle reacties Link kopieren
Lakrisal1982 schreef:
22-01-2020 22:39
Vraag je me nu iets? Of is dit een statement?
beide!
Alle reacties Link kopieren
Dank voor de update fijn dat je al wat bent aangekomen, en die dadels tja.... :rofl: :rofl: zou zeggen lekker doorgaan met die shake’s en succes met het aankomen!
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
Alle reacties Link kopieren
Olina schreef:
22-01-2020 23:46
Dank voor de update fijn dat je al wat bent aangekomen, en die dadels tja.... :rofl: :rofl: zou zeggen lekker doorgaan met die shake’s en succes met het aankomen!
Haha Dank je!
Alle reacties Link kopieren
als dokter zou ik als voorschrift meegeven, de routebeschrijving naar de dichtsbijzijnde mcdonalds.
Alle reacties Link kopieren
Een goede vriend van mij heeft een onverwoestbare theorie.

Van komkommers kom je inderdaad enorm aan. Let maar eens op wat dikke vrouwen eten en waar ze het altijd over hebben; sla en komkommers.

Mysterie solved.
Lakrisal1982 schreef:
22-01-2020 22:58
Zo zo, wil je een medaille? Ja, dat weet ik. Maar niet alles, vandaar dat ik dit hier vraag. En als ik dat op meerdere plekken online vind dat is het niet heel gek dat ik dit hier vraag vind ik persoonlijk.
Eentje van echt goud? Graag, dan verpats ik hem!
Alle reacties Link kopieren
Goeiedag zeg!

Ben je echt zo dom of doe je alsof?
Je kunt toch zelf ook wel nadenken zeker?
Nee! Je gaat niet aankomen van komkommers en dadels.
Kijk naar de voedingswaarde, dat had je zelf ook kunnen weten.
:facepalm: :facepalm: :facepalm:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven