Gezondheid alle pijlers

Achteraf ter herinnering, wat had je eigenlijk moeten doen?

25-01-2020 17:06 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen week gehoord dat mijn moeder uitzaaiingen heeft en niet meer te behandelen is... levensverwachting is misschien 4/5 maand?
Nu ben ik zo hard op zoek naar iets, behalve natuurlijk herinneringen foto’s, om nog iets tastbaars te hebben als ze er straks niet meer is...
Wie heeft deze verdrietige onwerkelijke situatie ook meegemaakt en zegt, eigenlijk had ik achteraf ter mooie herinnering dit of dat moeten doen
Alle reacties Link kopieren
Er zijn al veel goede ideeën gegeven.
Heel veel sterkte, TO. Wat een afschuwelijk nieuws :hug:
Alle reacties Link kopieren
Voor na het overlijden; bij ons is er een geluidsopname gemaakt van het afscheid. Het heeft lang geduurd voor ik deze terug kon luisteren, maar het was wel heel fijn om alle sprekers te horen met hun bijzondere momenten en mooie herinneringen aan mijn moeder.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Hoe snel kan het gaan.... mijn moeder is vanochtend overleden. Ik moet het even van me afschrijven. We hebben foto’s en video’s gemaakt. Het ging zo snel ineens amper 2,5 week later. Hoe bizar en onwerkelijk. Niet te geloven...heb gewoon geen mama meer... lieve mama liefste oma, hou van je! Wat zal ik je missen.
Dag mama... eindelijk geen pijn meer. Je bent vrij... waar je nu ook bent...
Alle reacties Link kopieren
Ongelooflijk.... wat een verdriet voor jullie dat alles zo snel is gegaan.
Hopelijk heb je wel een paar waardevolle weken gehad met je moeder en kan je hierop verder gaan. Maak er een mooi afscheid van.
Alle reacties Link kopieren
Jee, dat is echt snel gegaan....

Heel veel sterkte, kracht en liefde gewenst..

:hug: :hug: :rose:
Gecondoleerd, heel veel sterkte met dit verlies
Alle reacties Link kopieren
Wat vreselijk verdrietig :( :hug:

Heel veel sterkte!
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
Och jeetje wat verdrietig, veel sterkte!

Ik heb nog wel iets wat ook nu nog kan. Ik heb een doorzichtige kraal gekregen waarop de naam van mijn man en zijn geboortedatum staat. In de kraal zit een plukje haar.
Misschien kun je een onopvallend plukje haar afknippen, gewoon voor het geval dat je er er later iets mee wil.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Heel veel sterkte.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven