Gezondheid
alle pijlers
Afspraak met eigen huisarts; ben ik onrealistisch?
donderdag 8 augustus 2024 21:41
Ben ik nou onrealistisch of had ik het anders moeten aanpakken?
Ik heb autisme en een lichte vorm van LVB maar ik probeer het te begrijpen of ik hwt anders had moeten aanpakken.
Ok, dingen komen soms harder binnen wua alles en was zo goed op weg om minder te piekeren en dingen los te laten.
Van de week naar de fysio geweest voor af tintelingenen verdoofd gevoel in arm vooral bij zwaar tillen. Soms krachtverlies.
In totaal 3 x daar geweest. Fysio zou contact op nemen met mijn eigen huisarts omdat mijn klachten wisselen en niet constant aanwezig zijn. Hij kon zelf het ook niet peilen en behandeling er op aan sluiten.
Paar weken geleden bij ik bij Dokterswacht geweest omdat ik mijn hand opeens niet meer kon bewegen en deed raar. Gelukkig was daar mijn eigen huisarts. Huisarts adviseerde eerst de fysio en mochten de klachten nog aanhouden moest ik weer op het spreekuur komen.
Fysiotherapeut gaf aan, ik neem eerst contact op met jouw huisarts, aankomende maandag. Omdat mijn eigen huisarts deze week nog vakantie heeft en in haar praktijk een vervangende huisarts is.
Fysiotherapeut gaf aan ik neem maandag contact op met jouw huisarts, dan kun jij een afspraak maken voor bijvoorbeeld de dinsdag erna als ik contact heb gehad.
Prima, afgelopen dinsdag gebeld want dacht ben ik mooi op tijd. Assistente verhaal uitgelegd en ook aangegeven dat ik bij eigen huisarts wil volgende week. Ze vroeg nog vind je het een probleem om bij de vervangende huisarts te gaan? Terwijl ik daarvoor het verhaal had uitgelegd
Ik gaf aan liever bij eigen huisarts, ook omdat ik moest wachten tot Fysiotherapeut contact had opgenomen met de huisarts zodat hij kon kortsluiten wat hij heeft onderzocht en bevindingen.
Maar de assistente begon wat bot te reageren en ik wou het nog een keer uitleggen maar kwam er niet tussen. Ze heeft wel een aantekening gemaakt van mw wil beslist bij eigen huisarts. En toen was het gesprek snel beëindigd.
We hebben meerdere assistente in de praktijk maar op deze heb ik het sws al niet op deze assistente terwijl als ik een andere assistente er voor krijg, veel rustiger overkomt.
Normaal probeer ik echt om minder te piekeren en dingen van mij af te zetten maar dit blijft aan mij knagen. Dat het nu harder binnenkomt dan daadwerkelijk is, en probeer te begrijpen wat er verkeerd aan is of ik verkeerd heb gehandeld.
Want ben ik nou onrealistisch? Heb ik het verkeerd aangepakt? Voel mij haast schuldig.
Dit zorgt weer voor error in mijn hoofd, en onduidelijkheid.
Ik heb autisme en een lichte vorm van LVB maar ik probeer het te begrijpen of ik hwt anders had moeten aanpakken.
Ok, dingen komen soms harder binnen wua alles en was zo goed op weg om minder te piekeren en dingen los te laten.
Van de week naar de fysio geweest voor af tintelingenen verdoofd gevoel in arm vooral bij zwaar tillen. Soms krachtverlies.
In totaal 3 x daar geweest. Fysio zou contact op nemen met mijn eigen huisarts omdat mijn klachten wisselen en niet constant aanwezig zijn. Hij kon zelf het ook niet peilen en behandeling er op aan sluiten.
Paar weken geleden bij ik bij Dokterswacht geweest omdat ik mijn hand opeens niet meer kon bewegen en deed raar. Gelukkig was daar mijn eigen huisarts. Huisarts adviseerde eerst de fysio en mochten de klachten nog aanhouden moest ik weer op het spreekuur komen.
Fysiotherapeut gaf aan, ik neem eerst contact op met jouw huisarts, aankomende maandag. Omdat mijn eigen huisarts deze week nog vakantie heeft en in haar praktijk een vervangende huisarts is.
Fysiotherapeut gaf aan ik neem maandag contact op met jouw huisarts, dan kun jij een afspraak maken voor bijvoorbeeld de dinsdag erna als ik contact heb gehad.
Prima, afgelopen dinsdag gebeld want dacht ben ik mooi op tijd. Assistente verhaal uitgelegd en ook aangegeven dat ik bij eigen huisarts wil volgende week. Ze vroeg nog vind je het een probleem om bij de vervangende huisarts te gaan? Terwijl ik daarvoor het verhaal had uitgelegd
Ik gaf aan liever bij eigen huisarts, ook omdat ik moest wachten tot Fysiotherapeut contact had opgenomen met de huisarts zodat hij kon kortsluiten wat hij heeft onderzocht en bevindingen.
Maar de assistente begon wat bot te reageren en ik wou het nog een keer uitleggen maar kwam er niet tussen. Ze heeft wel een aantekening gemaakt van mw wil beslist bij eigen huisarts. En toen was het gesprek snel beëindigd.
We hebben meerdere assistente in de praktijk maar op deze heb ik het sws al niet op deze assistente terwijl als ik een andere assistente er voor krijg, veel rustiger overkomt.
Normaal probeer ik echt om minder te piekeren en dingen van mij af te zetten maar dit blijft aan mij knagen. Dat het nu harder binnenkomt dan daadwerkelijk is, en probeer te begrijpen wat er verkeerd aan is of ik verkeerd heb gehandeld.
Want ben ik nou onrealistisch? Heb ik het verkeerd aangepakt? Voel mij haast schuldig.
Dit zorgt weer voor error in mijn hoofd, en onduidelijkheid.
donderdag 8 augustus 2024 21:54
Ja ook maar meer omdat ik niet bij de vervangende huisarts wou maar mijn eigen. Toen ik dat aangaf reageerde ze bot, maar ook in overeenstemming met de fysiotherapeut die nog Contact moest opnemen met eigen huisarts
donderdag 8 augustus 2024 21:57
Jouw gevoelens zou mijn dochter (met ASS) ook hebben na zo’n gesprek met de assistente. Als ik het zo lees ben je zeker niet onrealistisch, dus probeer te kijken wat voor jou werkt om dit los te kunnen laten. En dat zal mogelijk niet direct lukken, maar probeer het los te laten. Jij hebt behoefte aan je eigen huisarts en dat is je goed recht.
donderdag 8 augustus 2024 22:01
Ik herken het wel, hoor. Ik heb zelf jarenlang niet geweten dat ik autisme heb. Ik ervaar wel al jaren dat ik continu tegen muren oploop en dat mensen vaak iets anders zeggen dan ze bedoelen, dat ze afspraken niet nakomen etcetera. Als je - met autisme - toch al op een ander level communiceert (zoals ik het zelf ervaar) en je je continu aanpast, raak je op een gegeven moment kwijt wat dan nog wel normaal is.
Ik heb zelf ik-weet-niet-hoe-vaak meegemaakt dat mensen bot en hard reageren als je iets even niet zo goed weet, of als je - zoals in geval van TO - graag vasthoudt aan de eigen arts.
Ik heb zelf steeds meer moeite gekregen met botte reacties. Omdat je al de hele dag bezig bent met jezelf aan te passen.
Ik vind het voorbeeld van Jufjoke daarin wel treffend. Zij probeert het te begrijpen. Voor mij is het voorbeeld echter heel helder.
Op botte reacties kan ik ook heel lang kauwen. Of je weer iets verkeerd begrepen hebt.
Ik heb zelf ik-weet-niet-hoe-vaak meegemaakt dat mensen bot en hard reageren als je iets even niet zo goed weet, of als je - zoals in geval van TO - graag vasthoudt aan de eigen arts.
Ik heb zelf steeds meer moeite gekregen met botte reacties. Omdat je al de hele dag bezig bent met jezelf aan te passen.
Ik vind het voorbeeld van Jufjoke daarin wel treffend. Zij probeert het te begrijpen. Voor mij is het voorbeeld echter heel helder.
Op botte reacties kan ik ook heel lang kauwen. Of je weer iets verkeerd begrepen hebt.
donderdag 8 augustus 2024 22:04
Het kan gewoon zijn dat je huisarts al een hele volle agenda heeft. En dat deze klacht door de assistente niet beoordeeld is als iets ingewikkelds of langslepends waarvan het nodig is dat je eigen huisarts het beoordeelt. En dat ze juist met je mee probeerde te denken en dat je misschien op deze manier sneller terecht kon.
Tuurlijk is het je goed recht om alleen je eigen huisarts te willen zien, maar dan moet je ook accepteren dat dat misschien lastiger is of langer duurt.
Tuurlijk is het je goed recht om alleen je eigen huisarts te willen zien, maar dan moet je ook accepteren dat dat misschien lastiger is of langer duurt.
donderdag 8 augustus 2024 22:07
Soms zijn die assistentes ook 'moeilijk'. Andere kant is dat zij waarschijnlijk de hele vakantie van de vaste huisarts te horen krijgen dat patienten liever hun eigen huisarts willen. Moet ze niet op jou afreageren, maar dat kan er onder zitten. Ook zal dr agenda van de huisarts die 1e week volzitten met mensen die dus heel graag hem willen. Hoe dan ook dus niet iets waar jij je schuldig om zou moeten voelen. Wel iets om rekening mee te houden, want het kan dus zijn dat er op die dinsdag gewoonweg geen plekje in de agenda is.
Je vraagt ook; wat moet ik anders doen. Ik zou je dan als tip geven om te proberen bondiger te zijn. Evt tevoren op te schrijven wat je wil zeggen. Je verhaal hierboven is heel uitgebreid en veel is niet zo belangrijk. Aangezien je schrijft dat je je hele verhaal had uitgelegd aan de assistente kan ik me voorstellen dat dat ook wat veel was. Voldoende zou zijn: ik wil graag alvast voor volgende week dinsdag of later een afspraak maken bij mijn huisarts. Dan maakt zij de afspraak óf ze vraagt of het bij de vervanger mag. Als ze dat laatste vraagt zeg jij: nee, want de fysio gaat overleggen met mijn huisarts dus het is belangrijk dat ik mijn eigen huisarts spreek. Punt.
Je vraagt ook; wat moet ik anders doen. Ik zou je dan als tip geven om te proberen bondiger te zijn. Evt tevoren op te schrijven wat je wil zeggen. Je verhaal hierboven is heel uitgebreid en veel is niet zo belangrijk. Aangezien je schrijft dat je je hele verhaal had uitgelegd aan de assistente kan ik me voorstellen dat dat ook wat veel was. Voldoende zou zijn: ik wil graag alvast voor volgende week dinsdag of later een afspraak maken bij mijn huisarts. Dan maakt zij de afspraak óf ze vraagt of het bij de vervanger mag. Als ze dat laatste vraagt zeg jij: nee, want de fysio gaat overleggen met mijn huisarts dus het is belangrijk dat ik mijn eigen huisarts spreek. Punt.
yinna wijzigde dit bericht op 08-08-2024 22:09
Reden: Aanvulling
Reden: Aanvulling
9.95% gewijzigd
donderdag 8 augustus 2024 22:16
Taccowoman schreef: ↑08-08-2024 21:54Ja ook maar meer omdat ik niet bij de vervangende huisarts wou maar mijn eigen. Toen ik dat aangaf reageerde ze bot, maar ook in overeenstemming met de fysiotherapeut die nog Contact moest opnemen met eigen huisarts
Dat begrijp ik. De fysio gaat echter niet over de agenda van de huisarts, dus dat de fysio wacht tot volgende week jouw HA er weer is hoeft voor de assistente en HA geen reden te zijn om jou per sé bij je eigen HA op consult te zetten. Begrijp je dat, dat de fysio niet over de planning van de HA gaat?
donderdag 8 augustus 2024 22:31
Maar meer valt er op een gegeven moment toch niet te bespreken? Je wil bij je vaste huisarts, de assistent noteert dat en gaat over tot de orde van de dag. Die hoeft dan toch niet een heel verhaal over het waarom aan te horen? Denk dat ze er daarom een eind aan wilde breien.
lorem_ipsum wijzigde dit bericht op 08-08-2024 22:33
10.18% gewijzigd
donderdag 8 augustus 2024 22:32
Misschien vond de assistente je lastig, misschien kwam net een collega binnen die iets wilde vragen, misschien zag ze dat er nog zoveel mensen in de wacht stonden, misschien ontdekte ze dat ze haar shirt binnenstebuiten zat, misschien stootte ze thee over haar toetsenbord, misschien moest ze plassen.
Je weet het niet en het maakt niet veel uit: je bleef beleefd in het gesprek en de afspraak is nu gepland zoals je wilt. Dus laat maar los dat gepieker!
Je weet het niet en het maakt niet veel uit: je bleef beleefd in het gesprek en de afspraak is nu gepland zoals je wilt. Dus laat maar los dat gepieker!
Wat eten we vanavond?
donderdag 8 augustus 2024 22:39
Je stelt helemaal geen onrealistische eisen.
Stap 1 is dat de fysio contact heeft met jouw eigen huisarts.
Stap 2 is dat jij een afspraak hebt met jouw eigen huisarts.
Vanwege de vakantie van jouw huisarts schuiven deze stappen onverwacht iets naar achteren ten opzichte van de aanname van jouw fysio, maar de feitelijke stappen blijven hetzelfde.
Probeer de reactie van de assistente los te laten als je dat kan. Het is niet jouw taak om iedereen tevreden te houden en jij kunt er ook niets aan doen als iemand je niet goed of niet direct begrijpt.
Stap 1 is dat de fysio contact heeft met jouw eigen huisarts.
Stap 2 is dat jij een afspraak hebt met jouw eigen huisarts.
Vanwege de vakantie van jouw huisarts schuiven deze stappen onverwacht iets naar achteren ten opzichte van de aanname van jouw fysio, maar de feitelijke stappen blijven hetzelfde.
Probeer de reactie van de assistente los te laten als je dat kan. Het is niet jouw taak om iedereen tevreden te houden en jij kunt er ook niets aan doen als iemand je niet goed of niet direct begrijpt.
donderdag 8 augustus 2024 22:41
De assistente ziet waarschijnlijk dat de agenda van jouw huisarts al heel vol zit en van een andere huisarts wellicht niet waardoor het logischer is jou bij een andere huisarts in te plannen. Soms zijn er goede redenen om echt bij je eigen huisarts te willen, dat mag je natuurlijk aangeven maar als het eigenlijk niet goed uitkomt probeert een assistente nog wel eens te sturen op een andere huisarts, zeker als ze niet echt goed begrijpt waarom iemand perse bij zijn eigen huisarts ingeplant wil worden. Ookal heeft de fysio met jouw huisarts overlegt, alles wordt in het systeem gezet waardoor dat eigenlijk niet echt uitmaakt. Het is natuurlijk prima dat je voet bij stuk hebt gehouden maar verder moet je het je denk ik niet te groot maken. Dit is een hele gebruikelijke situatie, de assistente was niet zo vriendelijk maar dat heeft niks met jou te maken, je hebt goed je grenzen aangegeven en ze heeft het genoteerd dus het zal vast wel goedkomen en dat is het. Niks aan de hand verder.
donderdag 8 augustus 2024 23:57
Ik snap wel dat de assistente het je niet nog een keer heeft laten uitleggen, dat kost enorm veel tijd en die hebben ze niet. Artsen en assistenten zijn een soort chronisch overbelast.
Onze assistente is ook heel kort en zakelijk door de telefoon, ze wil to the point weten wat het probleem is zodat ze de situatie zo snel mogelijk in kaart kan brengen en de juiste hulp kan bieden.
Jouw vraag was voor haar even lastig.
Ik snap dat het lastig is het je niet persoonlijk aan te trekken maar ik denk écht dat het niet aanvallend bedoeld was. Ze doet gewoon haar werk.
Onze assistente is ook heel kort en zakelijk door de telefoon, ze wil to the point weten wat het probleem is zodat ze de situatie zo snel mogelijk in kaart kan brengen en de juiste hulp kan bieden.
Jouw vraag was voor haar even lastig.
Ik snap dat het lastig is het je niet persoonlijk aan te trekken maar ik denk écht dat het niet aanvallend bedoeld was. Ze doet gewoon haar werk.
...
vrijdag 9 augustus 2024 08:05
In de ideale wereld zou het heel fijn zijn om een vaste huisarts te hebben. In de praktijk is dit niet altijd mogelijk.
De assistente mag niet vertellen waarom, privacy enzo. Maar de huisarts kan
- ziek zijn
- op vakantie
- cursus dagen
- administratie dagen
- personal time
- te volle agenda
- etc
Je fysio stuurt een verslag en deze wordt aan je dossier gehangen. De fysio belt je huisarts normaalgesproken niet. Net zoals de dokterswacht een verslag zal sturen. En als het goed is, dan houdt je huisarts je dossier goed bij.
En andere huisarts in dezelfde praktijk heeft toegang tot je dossier en kan deze informatie gewoon lezen.
De assistente heeft bot en niet goed gereageerd. En jij was van slag van het feit dat je niet bij je eigen huisarts terecht kunt. De assistente werkt met protocollen, of een afspraak bij de vervanger of geen afspraak maar een notitie. En verder geen andere opties, en kennelijk ook geen tijd om uit te leggen dat er tijd en ruimte is om in discussie te gaan.
Heel jammer dat het zo gelopen is en de medische wereld nog veel kan leren aangaande klantgerichtheid en klantvriendelijkheid.
De assistente mag niet vertellen waarom, privacy enzo. Maar de huisarts kan
- ziek zijn
- op vakantie
- cursus dagen
- administratie dagen
- personal time
- te volle agenda
- etc
Je fysio stuurt een verslag en deze wordt aan je dossier gehangen. De fysio belt je huisarts normaalgesproken niet. Net zoals de dokterswacht een verslag zal sturen. En als het goed is, dan houdt je huisarts je dossier goed bij.
En andere huisarts in dezelfde praktijk heeft toegang tot je dossier en kan deze informatie gewoon lezen.
De assistente heeft bot en niet goed gereageerd. En jij was van slag van het feit dat je niet bij je eigen huisarts terecht kunt. De assistente werkt met protocollen, of een afspraak bij de vervanger of geen afspraak maar een notitie. En verder geen andere opties, en kennelijk ook geen tijd om uit te leggen dat er tijd en ruimte is om in discussie te gaan.
Heel jammer dat het zo gelopen is en de medische wereld nog veel kan leren aangaande klantgerichtheid en klantvriendelijkheid.
vrijdag 9 augustus 2024 08:26
Ik denk eigenlijk eerder omdat ze iets probeerde aan te geven en er bot gereageerd werd en ze vervolgens ook nog eens werd afgekapt.
Nou kan ik me voorstellen dat mensen schouderophalend denken: "Nou en."
Als ik voor mezelf spreek: als mensen weinig geduld hebben met je beperking / hetgeen je belemmert / waar je moeite mee hebt, kwetst dat weleens.
vrijdag 9 augustus 2024 18:14
Zo iemand heeft toch niet de hele dag de tijd om al jouw beweegredenen en motivaties te bespreken. Oké, u wilt bij de eigen huisarts, genoteerd en door. U hoort van ons. Tot de eigen huisarts er weer is valt er verder weinig te doen.
Ik snap dat sommige mensen gevoeliger zijn voor dit soort interacties, maar probeer het zakelijk te bekijken. Ze heeft de informatie die ze nodig heeft en dat is voldoende. De telefoon gaat vast de hele dag door.
Ik denk dat door de wol geverfde assistentes er wel voor waken dat zij hele levensverhalen of ins & outs van al het bij de fysio besprokene aanhoren, want daar zijn ze niet voor. Dat mag lekker met de huisarts zelf.
Ik snap dat sommige mensen gevoeliger zijn voor dit soort interacties, maar probeer het zakelijk te bekijken. Ze heeft de informatie die ze nodig heeft en dat is voldoende. De telefoon gaat vast de hele dag door.
Ik denk dat door de wol geverfde assistentes er wel voor waken dat zij hele levensverhalen of ins & outs van al het bij de fysio besprokene aanhoren, want daar zijn ze niet voor. Dat mag lekker met de huisarts zelf.
vrijdag 9 augustus 2024 18:33
Als er 1 beroep zwaar is dan is het wel huisarts assistent. En ik snap al niks van je lange verhaal maar ik snap wel dat de assistent geen tijd en zin had om het vanaf het begin opnieuw te horen. Dus je wilt alleen een afspraak bij je eigen huisarts dat is in 1 zin te vertellen en dan vertelt ze jou wanneer de eerst volgende mogelijkheid is.
norajade wijzigde dit bericht op 09-08-2024 20:54
0.15% gewijzigd
vrijdag 9 augustus 2024 18:48
Ze had het inderdaad al allemaal gehoord, ze vroeg waarschijnlijk alleen nog een keer voor de zekerheid of een vervanger ook kon. Want natuurlijk kan dit ook best met de vervanger, dan belt de fysio daar gewoon even mee. Maar liever niet? —Oké, klaar dan, hoeft niet weer dat hele verhaal af te draaien.norajade schreef: ↑09-08-2024 18:33Als er 1 beroep zwaar is dan is het wel huisarts assistent. En ik snap al niks van je lange verhaal maar ik snap wel dat de assistent geen tijd en zin had om het vanaf het begin opnieuw te horen. Dus je wilt alleen een afspraak bij je eigen huisarts dat is in 1 zin te vertellen en dan vertelt zei jou wanneer de eerst volgende mogelijkheid is.
Maar goed, dat is waarschijnlijk het lastige met sommige vormen van autisme, dat het hard binnenkomt allemaal.
zaterdag 10 augustus 2024 13:49
En dat veel mensen nogal eens onbeschoft gaan reageren.
Vergelijk het maar met je rolstoel gaan duwen als je even opzij moet in de winkel ofzo, of zinnen afmaken als je stottert. Zoiets. Sommige mensen hebben hersenletsel, een beginnende vorm van dementie.
Je kunt ook gewoon aardig reageren i,p.v. onbeschoft of bot te worden.
TO had al aangegeven dat ze bij de eigen huisarts wil en waarom. Dan kun je je ook afvragen waarom dan toch gevraagd wordt of een vervanger ook goed is.
Vergelijk het maar met je rolstoel gaan duwen als je even opzij moet in de winkel ofzo, of zinnen afmaken als je stottert. Zoiets. Sommige mensen hebben hersenletsel, een beginnende vorm van dementie.
TO had al aangegeven dat ze bij de eigen huisarts wil en waarom. Dan kun je je ook afvragen waarom dan toch gevraagd wordt of een vervanger ook goed is.
zaterdag 10 augustus 2024 17:17
De vraag van de assistente ligt vrij voor de hand, omdat je een afspraak zo ver van tevoren in laat plannen. Ik denk ook dat het voor een praktijk ook belangrijk is om te weten dat je liever je eigen huisarts hebt.
Daarnaast denk ik dat jouw verhaal onnodig tijdrovend is en dat de assistente daar niets mee kan. Het enige wat zij moet weten is wanneer ze je moet inplannen, bij wie en wat je bij de huisarts komt doen.
Je hoeft dus eigenlijk alleen maar die informatie te geven: ik wil een afspraak voor dinsdag of de dag daarna bij huisarts A voor tintelingen in arm. En dan vrijdag of maandag bellen.
Daarnaast denk ik dat jouw verhaal onnodig tijdrovend is en dat de assistente daar niets mee kan. Het enige wat zij moet weten is wanneer ze je moet inplannen, bij wie en wat je bij de huisarts komt doen.
Je hoeft dus eigenlijk alleen maar die informatie te geven: ik wil een afspraak voor dinsdag of de dag daarna bij huisarts A voor tintelingen in arm. En dan vrijdag of maandag bellen.
zaterdag 10 augustus 2024 17:20
Nee hoor jij hebt het gewoon goed aangepakt. Als ik bel voor een afspraak bij mijn huisarts wil ik ook mijn eigen huisarts zien. En geen vervanger of stagiaire, wat steeds vaker gebeurt. Eerst had ik er geen moeite mee, maar het is me een aantal keer niet bevallen. En mijn eigen huisarts kent mij het best. Je hoeft je niet schuldig te voelen.
zaterdag 10 augustus 2024 23:05
Na het verhaal aangehoord te hebben zal de assistente weten dat het op zich ook best bij de vervanger kan. Of die fysio nou met de vaste huisarts praat, of met de vervanger doet er natuurlijk niet toe. Dus dat oppert ze dan nog even. Maar TO heeft toch de voorkeur voor de eigen huisarts, ook goed. Staat genoteerd. Niet weer dat verhaal afdraaien.Memento schreef: ↑10-08-2024 13:49En dat veel mensen nogal eens onbeschoft gaan reageren.
Dikke kans dat de vaste huisarts opdracht heeft gegeven zoveel mogelijk bij de vervanger te doen. Niet dat de huisarts terugkomt van vakantie en alles heeft zich opgestapeld en ligt nog op hem/haar te wachten.
Maar wie dat echt niet wil, hoeft niet natuurlijk. Nou, dat weet ze nu zo geschiedde.
zondag 11 augustus 2024 19:11
"[..]Lorem_Ipsum schreef: ↑10-08-2024 23:05Na het verhaal aangehoord te hebben zal de assistente weten dat het op zich ook best bij de vervanger kan. Of die fysio nou met de vaste huisarts praat, of met de vervanger doet er natuurlijk niet toe. Dus dat oppert ze dan nog even. Maar TO heeft toch de voorkeur voor de eigen huisarts, ook goed. Staat genoteerd. Niet weer dat verhaal afdraaien.
Dikke kans dat de vaste huisarts opdracht heeft gegeven zoveel mogelijk bij de vervanger te doen. Niet dat de huisarts terugkomt van vakantie en alles heeft zich opgestapeld en ligt nog op hem/haar te wachten.
Maar wie dat echt niet wil, hoeft niet natuurlijk. Nou, dat weet ze nu zo geschiedde.
Als je ASS hebt (bijvoorbeeld) helpt vastigheid en als iemand dat nou in één keer begrijpt, zonder te gaan lopen ouwehoeren, hoef je het verhaal niet nog een keer te vertellen.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-08-2024 21:54
Reden: Schelden
Reden: Schelden
7.40% gewijzigd
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in