Gezondheid alle pijlers

Afvallen met weight watchers online, wie schrijft er mee?

17-05-2020 19:40 74 berichten
Hai allemaal,
ik ben deze week begonnen met de weight watchers. Ik ben mijn gewicht zo zat en in het verleden ben ik wel eens afgevallen met weight watchers. Wie vindt het leuk om met mij mee te schrijven? Ik zelf ben 1.60 m en wil het liefst 40 kilo afvallen. Ik ben veels te zwaar. De knop moet om. Ik ben sinds woensdag begonnen en tot dit moment lukt het mij goed om de punten bij te houden.
Alle reacties Link kopieren
liek1976 schreef:
24-05-2020 14:57


munumar, als het goed is kan je het aantal ook veranderen. Ik heb hem net even geprobeerd, vijf aardbeien blijft bij mij ook op 0 staan. Hoe bevalt jouw programma?
Ik vind dat ik dus best veel mag eten..
Ook dus die zero points, dus tot nu toe is het prima te doen
Alle reacties Link kopieren
69,9 vanmorgen! :cheer2: Dat is zooolang geleden, dat die 6 vooraan stond!
Drackie wouw wat goed. Heerlijk gevoel hè.
Hier was ik gister ineens 104.5 dus erg blij mee. Maar vanmorgen weer 105. Maar zal wel door de bami komen

Net pannenkoeken gegeten. Kwam maar terug van werk en dochter had ze gebakken. 3 op en samen met een klein plakje kaas op een had ik er genoeg dagpunten voor over.
De 2 lepeltjes stroop en poedersuiker heb ik van week punten gedaan.
Het voelt alleen zo slecht 3 pannenkoeken naar binnen werken. Maar ja wel van genoten . Nu zo lekker uurtje wandelen .
Drackie: wat goed!

valwig, klinkt als heel bewust bezig!

Ik hier even een dipje, waar ik al bang voor was, er zit een kilo aan. Van het weekend patat gegeten met twee hamburgers, en ik schrok me achteraf rot van de punten. Geleerd dat ik echt vooruit moet plannen wat ik eet.
Ik weeg dus nu 109.0 en van de week was het al 108,1. dit is mijn valkuil, nu moet ik vol blijven houden.

En ik weet het, niet elke dag op de weegschaal....
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu een weekje bezig, maar ben nagenoeg een paar ons afgevallen...Dit werkt niet echt motiverend...
Alle reacties Link kopieren
Iedereen veel succes.

Ik ben 18 jaar geleden meer dan 25 kg afgevallen met WW. Toen was er nog geen app, alles ging via boekjes en schrijven op een weekstaatje. Eén maal per week een weegmoment. Je kreeg bv hangertjes bij gehaalde doelen (die zitten nog steeds in mijn tas).
Heel lang op gewicht gebleven, maar oei daar kwam de overgang en een aantal kilo's zijn er langzaam weer aan gekomen (gelukkig niet allemaal).
Begin deze maand schrok ik me een ongeluk toen ik op de weegschaal ging staan. Geen wonder dat al mijn broeken strak zaten. Vanaf dat moment kon ik de knop omzetten om weer te gaan WW. Gewoon teruggegrepen op wat ik 18 jaar geleden 9 maanden gedaan heb, en met succes.
Ik ben er nog niet, maar het is goed vol te houden en ik voel me veel beter.
Geen andere dieet voor mij :-).
Horen, zien en .... reageren
Ik lees hier graag mee, twee jaar geleden ben ik met weight watchers 17 kg afgevallen (van 86 naar 69 kg).
Helaas woog ik vanochtend alweer 75,6 kg. Om een gezond BMI te bereiken moeten er 11,6 kilo af (horror!!!)
Net als Carilena heb ik alle spullen nog in huis, dus ik kan zo weer aan de slag. Daarnaast heb ik al jaren (zelfs al voordat ik bij WW begon) een fatsecret account. Die heb ik maar weer afgestoft en heb me voorgenomen om daar weer trouw alles in te vullen.
Ik mis in die app wel het "connect" van WW. Er is wel een forum, maar die vind ik niet leuk.
Op connect voelde ik me veel meer thuis.
Alle reacties Link kopieren
munamar schreef:
29-05-2020 09:34
Ik ben nu een weekje bezig, maar ben nagenoeg een paar ons afgevallen...Dit werkt niet echt motiverend...
Alles geschreven en gewogen?

Even volhouden! Het is er ook niet in een week aangekomen tenslotte :)
Alle reacties Link kopieren
munamar schreef:
29-05-2020 09:34
Ik ben nu een weekje bezig, maar ben nagenoeg een paar ons afgevallen...Dit werkt niet echt motiverend...
Eet je niet teveel zero’s? Die zijn natuurlijk wel gewoon kcal (schreef ik al eerder, ik val in herhaling haha).
Alle reacties Link kopieren
Slechte week gehad, weinig geschreven qua punten. Wel min 0,8 blij mee!
Alle reacties Link kopieren
Hier gaat het beroerd slecht. Stress en dat zorgt voor eten eten eten...Of eigenlijk vreten. Baal er zo van!
Ik zag net een foto van mezelf van een paar jaar terug. Schrok me kapot van het verschil. Er moet echt iets gebeuren.
Alle reacties Link kopieren
Drackie schreef:
29-05-2020 13:51
Eet je niet teveel zero’s? Die zijn natuurlijk wel gewoon kcal (schreef ik al eerder, ik val in herhaling haha).
Ja misschien wel. Magere yoghurt is 0, dus dat neem ik dan extra met aardbeien. Een appel is 0 etc etc en ondertussen eet ik alles zo weg...
Ik weet niet of WW wel voor mij werkt...
Alle reacties Link kopieren
munamar schreef:
31-05-2020 14:33
Ja misschien wel. Magere yoghurt is 0, dus dat neem ik dan extra met aardbeien. Een appel is 0 etc etc en ondertussen eet ik alles zo weg...
Ik weet niet of WW wel voor mij werkt...
Wil je hier een gemiddelde dag eens opschrijven?
Alle reacties Link kopieren
munamar schreef:
31-05-2020 14:33
Ja misschien wel. Magere yoghurt is 0, dus dat neem ik dan extra met aardbeien. Een appel is 0 etc etc en ondertussen eet ik alles zo weg...
Ik weet niet of WW wel voor mij werkt...
Overstappen op groen? Dan zijn alleen groente en fruit 0 punten.
Alle reacties Link kopieren
Zoooo....mijn ego heeft een beste deuk opgelopen vanmorgen. Ik is gewoon geen enkele van mijn korte broeken meer 🙈. Ze kunnen dicht, maar dan ben ik net zo'n rollade en kan ik niet meer ademen zeg maar.
Wordt dat in een lange broek naar de camping straks? Dat zou toch wel echt idioot zijn.
Dit geeft die knop een beste duw.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook graag meeschrijven.

Ik heb net de app geïnstalleerd en mijn ontbijt ingevoerd. Zit al bijna op de helft van mijn punten!! Ik heb er 23 en 35 extra weekpunten.

Ik wil er 6-8 kilo af, heb echt een dikke buik en een plofgezicht waar ik me kapot aan erger. Ik heb het blauwe programma. Geen idee hoe ze dat hebben bedacht, maar ik vind het prima. Die 0 punten lijst is fijn, er staat vooral fruit in maar daar wil ik sowieso meer van eten.

Ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken.

Ik heb van alles gescand in mijn koelkast met die scanner op de app en ik heb echt zoveel smeersels en etenswaren waar veel punten inzitten, had ik echt geen idee van.

Ik vind die bewegingspunten ook motiverend, ook leuk voor mijn hond :D

Leuk om samen te schrijven!
Alle reacties Link kopieren
Mijn zwakte is trouwens cola, maar gelukkig is zero 0 punten dus ik mag van mezelf een klein blikje zero af en toe. Het moet wel leuk blijven :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben normaal helemaal niet gek op cola, maar in mijn drang naar zoetigheid helpt de klein blikje cola zero me wel.
De ellende is dat ik chocola zo slecht kan weerstaan. Die is er alleen nog niet voor 0 punten helaas...
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het bij jullie gegaan op deze warme dag? Ik heb nog 1 punt over :hyper: . Het is me vandaag gewoon gelukt. Jippie.
Die korte broek gaf geloof ik toch de doorslag. En nu volhouden.
Alle reacties Link kopieren
Taartje34 schreef:
02-06-2020 21:32
Hoe is het bij jullie gegaan op deze warme dag? Ik heb nog 1 punt over :hyper: . Het is me vandaag gewoon gelukt. Jippie.
Die korte broek gaf geloof ik toch de doorslag. En nu volhouden.
Goed bezig taartje!
Hier gaat het wel redelijk. Ik heb mijn verwachtingen bijgesteld en dat werkt beter voor mij. Ik ben nu drie weken bezig en ik ben 2,5 kilo kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een paar ontzettend slechte dagen gehad. Eerst een flinke eetbui en de volgende dag zowel lunch als diner op het terras. Was wel heeel lekker. Gisteren heb ik het weer opgepakt en van de 1,3 kg die ik eraan gegeten had is er alweer 1,1 kg af. Ik was wel van de week ook al onverklaarbaar 4 ons aangekomen dus ik ben nog niet waar ik was, maar ik zit weer in het gareel. Gisteren ook weer hardgelopen, ik kan nu al 5 minuten achter elkaar rennen!
goed bezig Drackie! Ik ben van de week naar mijn werk gefietst, 12 km heen en 12 km terug.
Alle reacties Link kopieren
@FV je hebt een PB :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven