Geen resultaten gevonden Probeer een andere zoekterm

Zoekfilters:

Gezondheid alle pijlers

Al 2 maanden schouderpijn.. word er wanhopig van

19-05-2019 20:33 363 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Kamp al ongeveer anderhalf jaar met verkrampte schouderspieren (o.a. omdat ik stress had omdat mijn moeder en meerdere familieleden ernstig ziek waren), ging hiervoor begin dit jaar naar de fysio die het compleet verkeerd behandelde (2x pw krachttraining waardoor het alleen maar verder overbelast raakte en toen ik dat meerdere keren aankaartte werd het niet serieus genomen) en tot overmaat van ramp kreeg ik op mijn werk een stelling van ongeveer 30 kilo er bovenop... :'(

Gevolg stijve schouder met krachtverlies en een opgezwollen bovenarm. Inmiddels bij een andere fysio een deel op kunnen lossen waardoor mijn bovenarm weer normaal is. Maar mijn schouder/ nek blijft maar in de kramp schieten. Ga naar de fysio, sportmasseuse, heb sinds kort dry needling, probeer het warm te houden maar telkens heb ik 1 a 2 dagen verlichting en dan begint het weer zo gigantisch pijn te doen en te verkrampen..
Paar dagen geleden behandeld en nu zit er weer een knoop tussen mijn schouder/nek, uitstraling naar mijn arm, rug, schouderblad en oksel.. doet ontzettend pijn/ brand en kan niet meer zitten of liggen..

Echo wees niks uit en volgens de huisarts is de boel zo verkrampt dat het op een zenuw drukt. Mijn fysiovergoeding is door de vorige fysio al bijna op en het enige wat de huisarts biedt is 8x per dag paracetamol gecombineerd met tramadol of oxycodon en diazepam maar de pijn breekt er dwars doorheen..
Word er na 2 maanden gewoon wanhopig van dat er geen enkele progressie in zit :'(

Weet niet zo goed wat ik met dit topic wil. Misschien mensen met iets soortgelijks? Tips? Zit er inmiddels compleet doorheen
Waarom reageer je dan nog op meds Maris? Terwijl je andere nuttige tips links laat liggen of in elk geval niet op reageert.
lise1985 schreef:
02-09-2019 20:59
Waarom reageer je dan nog op meds Maris? Terwijl je andere nuttige tips links laat liggen of in elk geval niet op reageert.
Dat is toch niet waar.. Ik doe er wel wat mee, en op sommigen heb ik ook gereageerd/verder gevraagd. Ik ga straks naar die ontspanningsmuziek kijken die iemand als tip gaf en iemand hier gaf eerder een tip van audioboeken en daar ben ik ook een paar weken mee bezig met beluisteren. Ik moet de rest even rustig teruglezen want ik ben nogal opgefokt nu en nu lukt het even niet.

En ik weet niet wie mijn vorige post gerapporteerd heeft, maar blijkbaar is het wel oké dat iemand me uitmaakt voor leugenaar en vol met waanideeën en ik psychiatrisch niet in orde ben, maar mag ik er niet op reageren dat dat onzin is en ik wel degelijk dubbelzie en spieratrofie heb en het vastgesteld is door verscheidene artsen? Lekker beleid hier :/ nou ja ik heb gezien dat ik blijkbaar diegene kan blokkeren dus dat ga ik maar even doen.
zou ik zeker doen hoor Maris. Sommige mensen zijn er alleen maar op uit om te zuigen en als je ze daar dan op wijst doen ze heel verontwaardigd alsof ze je daadwerkelijk heel erg willen helpen,waardoor je haast weer aan jezelf gaat twijfelen. maar da's nergens voor nodig.
Nou heb er met de psycholoog over gepraat en ik heb wat oefeningen gekregen. En ze vind inderdaad dat ik depressief ben geworden door alles wat er gebeurd is het afgelopen jaar. En ergens denk ik dat ze gelijk heeft. Er hoeft maar iets heel erg naars te gebeuren en ik vlieg weer in een spiraal naar beneden ik voel me ontzettend schuldig en somber angstig en alles kost zoveel moeite.. het feit dat ik weer geopereerd moet worden heeft me weer ontwricht :( want het betekend weer minstens 1 maand tot 3 maanden stil staan en ik zit al zolang fysiek ziek thuis.. En ik wil gewoon zo graag weer normaal kunnen leven..

En wat betreft AD. Ik reageer dus extreem heftig op bepaalde medicatie dus het is de vraag of het wel goed zal gaan zei de psych want als de bijwerkingen te heftig zijn heeft het geen zin. En mijn psycholoog/ psychiater willen eerst de operatie afwachten voordat we het zelfs maar gaan overwegen en ik een beslissing kan nemen. En mijn operatie duurt nog weken.
Wat voor operatie krijg je?
lise1985 schreef:
05-09-2019 12:23
Wat voor operatie krijg je?
Weer oogoperatie.. Maar 1 van de bijeffecten kan dubbelzien zijn (aangezien je oogspieren belemmerd kunnen worden) en aangezien ik al last heb van dubbelzien na het ongeluk maar ik me er druk om dat het nog erger word en er misschien niks aan te doen is. Ik word er nu al gek van dat ik er last van heb, het doet m'n oogspieren vaak ook gewoon heel erg pijn. Maar ja de operatie moet, anders word ik blind.
Ben begonnen met yoga oefeningen en ontspanningsoefeningen en het helpt tijdelijk om me uit mijn hoofd te krijgen.. alleen verga ik inmiddels weer van de pijn en ik snap er niks van want ik doe iedere dag mijn schouder en nek oefeningen.. Ja ik kan nu meer tillen dat is fijn. Maar de pijn houdt maar niet op. En ik zit nu alweer 2 weken aan de slaappillen en ik moet er nu weer mee stoppen en nou ja.. sliep meteen niet meer en daardoor kreeg ik ook pijn. En nu weer angstig dat ik dadelijk weer niet slaap.. ik word er zo moe van ik wil gewoon normaal functioneren
Kreeg gisteren ineens mijn rechterarm niet meer omhoog zonder extreme pijn en kon mijn tanden niet meer poetsen zonder mijn schouder in een rare houding te trekken.. Denk toch iets te enthousiast geweest met de yoga of de nieuwe fysio oefening :( bleek bij de fysio (Heb een tijdelijke vervanger deze is ook fijn) dat mijn hele rechterkant verkrampt zat tot mijn ribben aan toe. Zo'n ribmassage is toch best erg pijnlijk. Keek ze ook even naar mijn voeten. Blijk ik van mijn voeten tot aan mijn billen/heupen (achillespees ook) verkrampt te zitten.. kan nog even vooruit. Zucht. Wacht nog op de nieuwe steunzolen ook. Want die heb ik nog steeds niet.. en op mijn oude is lopen toch erg pijnlijk. Weet nu wel wat er scheelt dus kunnen we er wat aan doen

En ik heb een hometrainer overgenomen van iemand dus nu kan ik thuis toch een beetje fietsen/bewegen. Hoop dat dat gaat helpen bij mijn herstel. Zwemmen ook al een paar keer geprobeerd maar dat blijft erg pijnlijk.. en mijn fysiotape liet al een paar keer los er door dus dat is ook niet handig. Ben sinds kort ook mijn hobby weer op gaan pakken. Heel vermoeiend, fysiek en ook wel mentaal. Maar was wel blij dat ik weer ben gegaan.
Nou volgende week mijn operatie.. niet voor de schouder maar mijn oog. Kijk er niet naar uit. Het herstel is heel pijnlijk (de boel word zwaar gekneusd) en vorige keer kreeg ik extra last van de spieren in mijn nek (en schouder).. En de arts gaf aan dat het misschien mijn kwaal niet op zou lossen dus dat is klote en daar maak ik me best druk om. Maar niet opereren is geen optie, dan krijg ik nog een veel groter probleem. :(
Zal blij zijn als het achter de rug is..
Sterkte met de operatie.. Maar ook sterkte met jezelf.. Je worstelt heel wat af zo te lezen..
Sterkte met je operatie. Hoop dat het meevalt en dat het snel achter de rug is.
@Doeslief
Sterkte met de operatie! Hopelijk valt de pijn achteraf mee. Geef ook goed aan dat je er vorige keer zo'n last van had; wie weet kunnen ze iets doen om dat nu te verminderen.
Nou de operatie is inmiddels een paar dagen geleden.. en het is echt verschrikkelijk :/ ik heb deze operatie al een paar keer eerder gehad en toen was het redelijk te doen maar nu.. zit iedere dag aan maximale pijnstilling en het voelt nog steeds alsof ze me met meerdere honkbalknuppels in elkaar hebben geramd bij mijn oog. Mijn hele linker kant van mijn hoofd en gezicht doen constant pijn. En voorheen kon ik nu wel redelijk zien maar als ik nu probeer te kijken zie ik zowel alles verticaal als horizontaal dubbel en ook nog eens alles scheef.. En ze kunnen me niet zeggen of dit nog weg gaat trekken. Ben nu gedwongen om mijn oog dicht te houden en met mijn andere oog te kijken maar die is zo slecht dat ik er deels blind mee ben dus kan ook nog eens bizar weinig.. Kan niet eens wandelen zonder iemand die me vasthoud. Ben er zo klaar mee :(

Mijn schouder blijft ook maar steeds verkrampt zitten. Snap het gewoon niet. Mijn kracht neemt toe maar mijn mobiliteit word alsmaar slechter, kan niet eens mijn tanden meer poetsen want die beweging wil gewoon niet meer.. fysio heeft er ook geen verklaring voor hoe het steeds weer vast kan zitten :/ het had allang een stuk beter moeten zijn zei ze ipv die terugval. Fijn.. En kan nu niet eens fatsoenlijk oefenen omdat ik door mijn oog niks mag tillen anders scheurt mijn netvlies weer los. Voelt als een gebed zonder eind dit

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven