Andere pil, pijnlijke borsten, tips? Ervaring?
zondag 4 januari 2015 om 17:25
Anderhalve maand geleden ben ik overgestapt op een andere pil omdat de oude uit het assortiment was. Door de huisarts kreeg ik een nieuwe pil voorgeschreven. Nu heb ik eigenlijk sinds ik 'm slik pijnlijke borsten, 's nachten een opgejaagd gevoel en ben ik met vlagen echt sjaggerijnig.
Ik ga morgen de huisarts om advies vragen.
Nu zit ik zelf te denken aan overstappen op de koperspiraal.
Omdat die geen hormonen bevat. Wie heeft dat ook gedaan en wat zijn jouw ervaringen ermee?
Ik ga morgen de huisarts om advies vragen.
Nu zit ik zelf te denken aan overstappen op de koperspiraal.
Omdat die geen hormonen bevat. Wie heeft dat ook gedaan en wat zijn jouw ervaringen ermee?
zondag 4 januari 2015 om 18:03
zondag 4 januari 2015 om 21:24
Mijn tepels deden zeer bij de pil. als ik stopte met de pil ging het weg en bij weer slikken nam het weer toe. Omdat ik bang was voor het zetten van een koperspiraal eerst nuvaring geprobeerd. daar bleek ik allergisch voor te zijn.Daarna koperspiraal. 3 heftige pijnscheuten en daarna beetje zeurend. 6 maanden wat hevigere menstruatiekrampen gehad maar met goed doorheenademen ging het goed. Pijn in de borsten verdween al snel. Na 8 maand iets meer libido. Ik ben er erg blij mee en hij kan 10 jaar blijven zitten. Geen echt hevigere menstruatie bij mij.