Gezondheid alle pijlers

Arts ziekenhuis stonk

22-03-2023 10:43 131 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik was gisteren bij een arts in een academisch ziekenhuis. Toen ik zijn behandelruimte in kwam, vond ik het al niet fris ruiken. Zelf rook hij echter ook niet fris, merkte ik toen hij met z’n handen dichtbij mijn gezicht kwam. Het was een jonge arts die er verder niet onverzorgd uitzag.
Nu vraag ik me af: hoe kan dit ? Misschien een type die nachten heeft doorgehaald? Al feestend? Ik neem aan dat hij z’n handen wel wast, dus hoe kan er dan alsnog zo’n geur van komen? Het was echt zo’n geur die onverzorgde (oude) mensen soms bij zich dragen, aan wie je kunt zien en merken dat ze niet vaak douchen. Of zou ik me vergist kunnen hebben , dat de sterke geur van een patiënt voor mij was? Gelukkig hoef ik er niet vaak heen, en ik maak me geen zorgen of er iets met hem is wat effect kan hebben op mijn behandeling. Behalve de geur viel me niks op, en ik ben goed geholpen.
😅🙄
Alle reacties Link kopieren Quote
Weet je wat ik vind TO? Dat als je het je zo afvraagt je het hem had moeten vragen toen je er was. Niet achteraf hier wat komen zaniken.
Alle reacties Link kopieren Quote
"Zorgen maken over een arts"

Heerlijk dit.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind dit topic best wel beledigend richting bejaarden! De bejaarden die ik ken stinken niet.


De arts in kwestie had vast een deo-failure, heb jij dat nooit, TO?
Alle reacties Link kopieren Quote
Er zijn naast slechte hygiene nog tig andere oorzaken van een vreemde lichaamsgeur.
-ziekte
-medicijngebruik
-eetgewoontes
Alle reacties Link kopieren Quote
Flamingo schreef:
22-03-2023 11:46
Nou het is niet dat ik er wat van zou willen zeggen, maar als ik heel vaak bij die man zou komen of als hij mijn oncoloog ofzo zou ,zijn dan zou ik me er misschien wel druk over maken.
Want voor een KNO-arts of de gynaecoloog maakt het niet uit?
Never judge someone without knowing the whole story. You may think you understand, but you don't.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zachte heelmeesters maken nou eenmaal stinkende wonden.
Kiiroitori schreef:
22-03-2023 13:13
Want voor een KNO-arts of de gynaecoloog maakt het niet uit?
Gynaecoloog 😀 nou wil ik wat zeggen …maar doe maar niet
Alle reacties Link kopieren Quote
Als je volgende keer naar het ziekenhuis gaat doe je watjes in je neus en geef je een Douglas pakketje cadeau als dank voor de goede zorg.
'balans leidt tot glans'
Alle reacties Link kopieren Quote
Raar topic
Alle reacties Link kopieren Quote
Misschien dakloos en leeft hij vanuit zijn auto. Maar ja, een watje met handenwasgel kan je dan wel gebruiken voor onder je armen. Werkt heel goed.
Dan moet het maar zoals het kan
Alle reacties Link kopieren Quote
turquasi schreef:
22-03-2023 12:11
Ik heb aardig wat artsen gekend en als er nou 1 beroepsgroep is waarbij mensen slecht voor zichzelf zorgen is het die groep wel.
Qua persoonlijke hygiëne? Voor mij is dat nieuw.
Alle reacties Link kopieren Quote
tv-icoon schreef:
22-03-2023 13:49
Misschien dakloos en leeft hij vanuit zijn auto. Maar ja, een watje met handenwasgel kan je dan wel gebruiken voor onder je armen. Werkt heel goed.
Als het om een jonge arts gaat is dat heel reeel, er zijn namelijk geen woningen meer te vinden voor jonge mensen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Subnautica schreef:
22-03-2023 12:15
Weet je wat ik vind TO? Dat als je het je zo afvraagt je het hem had moeten vragen toen je er was. Niet achteraf hier wat komen zaniken.
Hhaha, ja want het Viva forum is alleen voor de serieuzere levensvragen bedoeld die je nergens anders kunt stellen. Natuurlijk ga je een arts niet direct vragen waarom hij zo ranzig ruikt en wanneer hij voor het laatst gedoucht heeft.
Alle reacties Link kopieren Quote
Maar wat is je probleem nou TO? Waarom is het erger als je arts stinkt dan de persoon naast je in de bus?
Alle reacties Link kopieren Quote
nicole123 schreef:
22-03-2023 15:01
Maar wat is je probleem nou TO? Waarom is het erger als je arts stinkt dan de persoon naast je in de bus?
Ik heb geen probleem!
Alle reacties Link kopieren Quote
Calla schreef:
22-03-2023 13:27
Gynaecoloog 😀 nou wil ik wat zeggen …maar doe maar niet
Die verdienen een standbeeld met wat zij allemaal voor de neus krijgen.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren Quote
yasmijn schreef:
22-03-2023 15:06
Die verdienen een standbeeld met wat zij allemaal voor de neus krijgen.
:D
Alle reacties Link kopieren Quote
Flamingo schreef:
22-03-2023 15:03
Ik heb geen probleem!
Fijn! Maar waarom open je dan een topic erover? Zou je dat ook doen als de man in de bus naast je op weg naar het ziekenhuis had gestonken? Artsen zijn ook gewoon mensen, in vele soorten en maten. Als ze jou maar goed helpen maakt dat ook verder niets uit. En waarom zou het wel een probleem zijn als het je oncoloog was?
Alle reacties Link kopieren Quote
Flamingo schreef:
22-03-2023 11:00
Ik denk dat als jullie de geur zouden hebben geroken, mij minder vinden overdrijven.
Ik werk zelf in de zorg dus dat lijkt me erg stug :mrgreen: Je wil niet weten wat ik allemaal geroken heb met de jaren.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren Quote
Misschien had hij net wat broccoli in de magnetron gedaan. Laat die vent. Je bent toch goed geholpen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Flamingo schreef:
22-03-2023 15:03
Ik heb geen probleem!
waar zoek je dan een oplossing voor?
waar kunnen je mee helpen?
Alle reacties Link kopieren Quote
Pioen00 schreef:
22-03-2023 11:03
Dit hoop ik toch niet.
Nooit van de personeelstekorten in de ziekenhuizen gehoord en de hoeveelheid patiënten op de IC tijdens corona zeker vanuit je comfy bubbel?
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren Quote
Flamingo schreef:
22-03-2023 15:03
Ik heb geen probleem!
Open dan niet dit soort wereldvreemde huilie topics.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren Quote
Flamingo schreef:
22-03-2023 10:48
Het was geen vers zweet ofzo, maar echt zo’n geur van iemand die al langer zo ruikt.
En nu ben je bang dat het besmettelijk is?
Omdat je je afvraagt of het effect kan hebben op je behandeling? Hoe dan?

Als je me vertelt waar je voor behandeld wordt wil ik wel een leuke theorie uit mijn duim zuigen hoe dit effect kan hebben, als jij daar blij van wordt.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven