Gezondheid alle pijlers

Bang voor de uitslagen!

09-01-2018 22:32 126 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag mensen,

Ik ben vandaag in het ziekenhuis geweest voor röntgenfotos .

Maar ben zo bang voor de uitslagen! Mijn klachten zijn namelijk ernstig. En toen ik daar was deden ze ook zo vreemd..

Maar kan pas morgen bij mij huisarts terecht voor de uitslagen.
Alleen nu zit ik nog altijd met die erg vervelende klachten, en stress :"-(

Mogen de radiologen niets zeggen misschien?

Alvast bedankt voor de reacties
Girl-1999 schreef:
14-01-2018 14:02
Ik heb toch niet gezegd dat dit door de val komt? Dat kon wel, was gewoon een vermoeden.
Volgens wie?
Alle reacties Link kopieren
Lucylucille schreef:
14-01-2018 14:07
Volgens wie?
Ja hallo, volgens de paus. Volgens wie denk je?
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
14-01-2018 14:03
je zei dat je een foto moest laten maken omdat je na een val zulke rare klachten kreeg.
op zich raar dat ze dan een rontgen maken, maar soit
De mensen van de röntgenfotos vonden dit ook vreemd. Maar bon. En dit was niet meteen na de val he. Maar na een week of 2/3. Weet ik niet meer. Maar ze wilden toch de mogelijkheid niet uitsluiten.
Girl-1999 schreef:
14-01-2018 14:08
Ja hallo, volgens de paus. Volgens wie denk je?
Lief meisje,

Wat wens je voor reacties te lezen? Wil je lezen dat je vast iets verschrikkelijks hebt, is dat beter?

En los van het antwoord op bovenstaande, waarom denk je zo onbeschoft te moeten reageren op de mensen die (de moeite nemen te) reageren?
Girl-1999 schreef:
14-01-2018 12:45
Hypochondeeen? Pff zo'n mensen als jij wens ik de zelfde klachten toe.
Zo dan. Staat je netjes.
Alle reacties Link kopieren
doemijdiemaardan schreef:
14-01-2018 14:14
Lief meisje,

Wat wens je voor reacties te lezen? Wil je lezen dat je vast iets verschrikkelijks hebt, is dat beter?

En los van het antwoord op bovenstaande, waarom denk je zo onbeschoft te moeten reageren op de mensen die (de moeite nemen te) reageren?
Ik reageerde eerst normaal hoor.
Ik zeg niet dat ik denk dat het iets ernstigs is. Ik wil gewoon weer normaal kunnen functioneren. In plaats van dat ik in het weekend weg ga met vrienden, moet ik hier heel de tijd op bed liggen. Zou jij dat dan leuk vinden als je zulke reacties krijgt?
Lees het bericht van Koffiehagedis (13.17u) eens goed.
En doe er wat mee.
Girl-1999 schreef:
13-01-2018 20:54
Nee, want ik wil niet wantrouwig overkomen. En ik durf niet direct te zeggen dat ze niks hebben kunnen vinden, als zij het niet grondig hebben onderzocht. Ik denk dat ik hier maar bij laat. Hoeft echt niet meer voor mij. Ik geloof niet meer in artsen. En ben zeker niet de enige. Als dit vanzelf overgaat, is het super. Als het iets ernstig is, tja kan gebeuren.

Mensen komen, mensen gaan.
Girl-1999 schreef:
14-01-2018 11:58
Omdat zij wellicht willen besparen op mensenlevens. Mijn huisarts is wel eerlijk geweest, dat is al iets. Hij zei " Ja dat kost veel geld voor de mutualiteit & en je moet heel lang wachten".

Na een tal van slechte ervaringen bij artsen vind ik het normaal dat ik er ook geen vetrouwen meer in heb.
Joh; doe niet zo melodramatisch. Toevallig heb ik een uurtje geleden een overlijdensbericht ontvangen. Dan alleen van de vader van een vriendin, die in 2 maanden tijd meer shit voor haar kiezen heeft gekregen dan de meeste mensen in hun hele leven. Ga jij nog lekker even dramatiseren en iedereen die je tracht te adviseren, lekker uitkafferen. Wat zul je op deze manier een vervelend leven hebben, in tegenstelling tot die vriendin van mij, die op alle steun kan rekenen, omdat ze eerlijk is over haar gevoel zonder een grote mond te geven, dankbaar is voor al het medeleven en advies en tracht zo hard mogelijk te vechten tegen alle narigheid, zonder er een drama van te maken...
Kortom: als je wat minder dramatiseert en wat rustiger reageert, zullen veel mensen je van harte willen steunen en met je mee willen denken.
Girl-1999 schreef:
14-01-2018 12:45
Hypochondeeen? Pff zo'n mensen als jij wens ik de zelfde klachten toe. Want geloof mij, daar kan je niet mee werken noch activiteiten doen. Moest ik "hypchonderen" zou ik blijven hameren op scans. Doe ik dat? Neen. Staat mij gewoon niet aan als mensen oordelen zonder dat zij weten wat het is.
Dat bedoel ik dus... Met jouw uitspraken maak je geen vrienden. Bovendien: weet jij wat de ander mankeert? Net zo min toch? Maar dat doet er niet toe; je hebt je oordeel over de ander net zo goed al klaar.
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 14-01-2018 14:42
27.10% gewijzigd
Als je uitval in je armen hebt, lijkt het me logisch dat ze een scan van je nek maken.
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
14-01-2018 14:31
Joh; doe niet zo melodramatisch. Toevallig heb ik een uurtje geleden een overlijdensbericht ontvangen. Dan alleen van de vader van een vriendin, die in 2 maanden tijd meer shit voor haar kiezen heeft gekregen dan de meeste mensen in hun hele leven. Ga jij nog lekker even dramatiseren en iedereen die je tracht te adviseren, lekker uitkafferen. Wat zul je op deze manier een vervelend leven hebben, in tegenstelling tot die vriendin van mij, die op alle steun kan rekenen, omdat ze eerlijk is over haar gevoel zonder een grote mond te geven, dankbaar is voor al het medeleven en advies en tracht zo hard mogelijk te vechten tegen alle narigheid, zonder er een drama van te maken...
Kortom: als je wat minder dramatiseert en wat rustiger reageert, zullen veel mensen je van harte willen steunen en met je mee willen denken.


Dat bedoel ik dus... Met jouw uitspraken maak je geen vrienden. Bovendien: weet jij wat de ander mankeert? Net zo min toch? Maar dat doet er niet toe; je hebt je oordeel over de ander net zo goed al klaar.
:hyper:
Girl-1999 schreef:
14-01-2018 14:41
:hyper:
Wat wil je daarmee zeggen? Het komt nogal vreemd op me over.

Gezien je eerdere topic over minderwaardigheidscomplex, vind ik de vraag of het ook psychosomatische klachten kunnen zijn, overigens echt niet zo vreemd hoor. Waarom kijk je alleen naar de somatische kant; kijken naar de psychische kant, lijkt me gezien je reacties in dit topic en de inhoud van je minderwaardigheidstopic echt niet verkeerd. Baat het niet, dan schaadt het niet toch?
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 14-01-2018 14:46
0.76% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hamsterweken schreef:
14-01-2018 14:42
TO kan typen, dus neurologische uitval in de correcte medische zin van het woord zal het niet zijn. Het zou sowieso wel verdomd toevallig (lees: onmogelijk) zijn om uitval en beide armen én benen tegelijk te hebben.

Slap gevoel in de ledematen zoals bij hyperventilatie zou dan zomaar wel weer kunnen.
Dit hebben zij ook gecontroleerd. Geen hyperventilatie. Ik weet ook heeel goed ik dat voelt. En zou maar raar zijn moest ik hyperventileren in mijn slaap. Of heel de dag door. En momenteel gaat het nog. Is niet zomaar zwakte. Anders zou ik daar niet zo over "dramatiseren" :P
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
14-01-2018 14:43
Wat wil je daarmee zeggen? Het komt nogal vreemd op me over.

Gezien je eerdere topic over minderwaardigheidscomplex, vind ik de vraag of het ook psychosomatische klachten kunnen zijn, overigens echt niet zo vreemd hoor. Waarom kijk je alleen naar de somatische kant; kijken naar de psychische kant, lijkt me gezien je reacties in dit topic en de inhoud van je minderwaardigheidstopic echt niet verkeerd. Baat het niet, dan schaadt het niet toch?
Vond het gewoon een grappig emoticon.
TO, wat wil je met dit topic?
Alle reacties Link kopieren
doemijdiemaardan schreef:
14-01-2018 14:49
TO, wat wil je met dit topic?
Niets? Mensen vroeger hoe het nog ging. En ik wilde het even laten weten. That's it. Ik wil er helemaal niets mee.
Girl-1999 schreef:
14-01-2018 14:48
Vond het gewoon een grappig emoticon.
Ik ga dit topic verlaten; ik merk dat je je afreageert op mensen die met je meedenken of hun vragen en suggesties negeert (zo ook die van mij) en dan besteed ik mijn tijd liever aan mensen die er op een andere manier mee omgaan en bij wie ik het meedenken niet als compleet nutteloos ervaar....
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
14-01-2018 14:52
Ik ga dit topic verlaten; ik merk dat je je afreageert op mensen die met je meedenken of hun vragen en suggesties negeert (zo ook die van mij) en dan besteed ik mijn tijd liever aan mensen die er op een andere manier mee omgaan en bij wie ik het meedenken niet als compleet nutteloos ervaar....
:bye:
Alle reacties Link kopieren
To, ik heb ook heel lang gedacht dat mijn klachten niet psychisch waren en heb dan ook heel veel tijd besteed aan Googlen en telkens vragen stellen aan allerlei artsen. Ook scans gehad, bloedtesten, de hele mikmak. Ben ook een keer naar de fysio doorverwezen, bleek het ook niet te zijn. Als laatste optie naar de psycholoog doorverwezen en daar bleek het probleem te zitten. Het zou echt kunnen dat je problemen in je hoofd zitten. Ik vind het dan ook niet eerlijk dat je meteen in je slachtofferrol terugvalt.
Heanig an
Alle reacties Link kopieren
Beter ga je ook naar een psych vrouw.. echt..

Gekke reacties
Nou ja.. dat dus..
Girl-1999 schreef:
14-01-2018 14:54
:bye:
Kleuter.
Alle reacties Link kopieren
Splinter_ schreef:
14-01-2018 15:00
Kleuter.
Uhu
Alle reacties Link kopieren
Girl-1999 schreef:
14-01-2018 15:01
Uhu
Heb je mijn post gelezen?
Heanig an
Ik hoop voor je, TO, dat dit (verlate) puberkuren zijn.
Zo niet, heel veel succes in dit leven verder.
Je gaat het nog heel lastig krijgen als je overal zo'n drama van maakt, en zo puberaal reageert.

Grow. Up.
Heeft je moeder toevallig MbP?
Of heb je een LVB? Dat laatste zou je reacties kunnen verklaren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven