Gezondheid alle pijlers

Beetje zilverpoets op hand gekregen

18-11-2017 18:36 281 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteren wilde ik mijn zilveren hangertje oppoetsen en toen kreeg ik een beetje van dit https://www.google.nl/search?source=hp& ... lOFUIcjO4A op mijn hand

(Hagerty zilverpoets)
vandaag zag ik dat mijn huid er 'n beetje vreemd uitzag (beetje rimpelig) plus een branderig gevoel

ik had voor de zekerheid toch even de huisartsenpost gebeld
In de zilverpoets zit Thiourea (niet te verwarren met diarea). Na dit bestanddeel even gegoogled te hebben weet ik dat het je DNA kan verstoren en ook als carcinogeen is verklaard (kankerverwekkend). Niet echt een onschuldig middeltje dus (wat ik dan ook niet meer ga gebruiken).

De huisartsenpost adviseerde mij om een koud washandje of een nat verbandje op mijn vinger te houden een tijdje. Ik heb het koude washandje er een tijdje opgehad toen leek het branderige gevoel iets minder. Mijn huid ziet er nog steeds wat raar rimpelig uit op die plek. Of dit nog wegtrekt weet ik niet.


Heeft iemand enig idee of dit wegtrekt en of het veel kwaad kon dat ik de zilverdip op mijn hand heb gekregen?

Je moet tegenwoordig ook bij alles opletten wat erin zit. Pfff.
Oh ja, ik zat laatst heel lang in bad. Mijn huid ook helemaal rimpelig. Heeft iemand daar misschien ervaring mee? Ik hoor graag. Je kunt ook al niet meer in bad zitten tegenwoordig.
LizBakker schreef:
18-11-2017 23:50
Oh ja, ik zat laatst heel lang in bad. Mijn huid ook helemaal rimpelig. Heeft iemand daar misschien ervaring mee? Ik hoor graag. Je kunt ook al niet meer in bad zitten tegenwoordig.
Hoe ruikt je gleuf? Zuur, zoet of naar vis?
MoirenPhae schreef:
18-11-2017 23:51
Hoe ruikt je gleuf? Zuur, zoet of naar vis?
Ik zal het hier zo even vragen.
Alle reacties Link kopieren
sprokkelientje schreef:
18-11-2017 19:32
Vroeger, beste mensen...viel je gewoon een gat in je kop van het klimrek en poetste je met je blote vrouwenklauwen het zilver, het koper...de piemel van je vent etc..
Niemand klaagde daarover...echt....
We zijn doorgeslagen...op elk vlak serieus......
Het wordt tijd dat de Walking Dead uitbreekt...natuurlijke selectie...ik zeg het!
Alsjeblieft niet! Dan wordt mijn leven nog saaier. :cry:
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
18-11-2017 23:58
Alsjeblieft niet! Dan wordt mijn leven nog saaier. :cry:
:HA:

Hardop!!!!
anoniem_338027 wijzigde dit bericht op 19-11-2017 00:09
0.32% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
MoirenPhae schreef:
18-11-2017 23:47
En zo ontstaat nou de zure sloot of visgleuf.
Ja :HA:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
LizBakker schreef:
18-11-2017 23:50
Oh ja, ik zat laatst heel lang in bad. Mijn huid ook helemaal rimpelig. Heeft iemand daar misschien ervaring mee? Ik hoor graag. Je kunt ook al niet meer in bad zitten tegenwoordig.
Ja volgende keer in ezellinenmelk baden rimpelloze huid verzekerd. Elke dag laat ik mijn personeel mijn ezels melken en mijn ligbad vullen ik heb de huid van een baby.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
LizBakker schreef:
18-11-2017 23:50
Oh ja, ik zat laatst heel lang in bad. Mijn huid ook helemaal rimpelig. Heeft iemand daar misschien ervaring mee? Ik hoor graag. Je kunt ook al niet meer in bad zitten tegenwoordig.
Dat bedoel ik niet. Door dit chemische middel kun je je huid beschadigen

Het is niet rimpelig zoals door water.
Alle reacties Link kopieren
Heel wat zilver en ook koper poets heb ik vroeger veel gebruikt en heb er niks aan over gehouden. Dus maak je niet druk het kan geen kwaad.
celticmyst schreef:
19-11-2017 00:38
Dat bedoel ik niet. Door dit chemische middel kun je je huid beschadigen

Het is niet rimpelig zoals door water.
Dat snap ik. Ik was niet serieus.
Alle reacties Link kopieren
Manji schreef:
19-11-2017 01:13
Heel wat zilver en ook koper poets heb ik vroeger veel gebruikt en heb er niks aan over gehouden. Dus maak je niet druk het kan geen kwaad.
Oh, okee. Maar was dat hetzelfde als die Hagerty zilverpoets?

https://goo.gl/images/eGCAs5
Alle reacties Link kopieren
celticmyst schreef:
19-11-2017 01:18
Oh, okee. Maar was dat hetzelfde als die Hagerty zilverpoets?

https://goo.gl/images/eGCAs5
TO, aangezien je je echt grote zorgen blijft maken zou ik vandaag toch nog een keer de HAP bellen. Zij alleen kunnen je uitsluitsel geven in deze zeer precaire kwestie. Weet je, wij zijn tenslotte maar een stel domme forummers. Wat weten wij nou van zilverpoets op je klauwen, rimpelige effecten en eventuele amputatie? Ik vind dit oprecht ernstig genoeg om serieus uit te laten zoeken.

Sterkte hoor hiermee. Ik snap dat je je zorgen maakt, het lijkt me terecht.
Alle reacties Link kopieren
MoirenPhae schreef:
18-11-2017 23:51
Hoe ruikt je gleuf? Zuur, zoet of naar vis?
Die van mij ruikt pittig gekruid. Weet je wat dat betekent of niet?
Sciocco schreef:
19-11-2017 07:42
Die van mij ruikt pittig gekruid. Weet je wat dat betekent of niet?
curry kut? :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
19-11-2017 07:52
curry kut? :mrgreen:
En ik altijd maar verlangen naar een karamel kut.. Dit valt tegen. Nou ja, zo lang ik er maar niet ziek van word..
Alle reacties Link kopieren
Geen tips voor je TO, maar ik weet wel dat ik dat 'dipding' in dat zwarte potje, ook nooit meer ga gebruiken. Jeetje, wat werd mijn zilver daar 'niet mooi' van.
Als het morgen nog niet veel beter is met je hand, zou ik nogmaals bellen met de huisarts voor tips.
Alle reacties Link kopieren
Tjonge, wat een heisa om niks.
En bel alsjeblieft niet de HAP, die moeten tijd overhouden voor serieuse medische zaken.
Alle reacties Link kopieren
Gadverdamme LV, ik lig al in het ziekenhuis en nu moet ik me ook nog een beeld vormen van jouw schaamlippen. Bah. Je wordt bedankt hoor.



@TO; het lijkt me oprecht verstandig als je eens met je huisarts gaat praten over dat dit je zo dwars kan zitten. Er is namelijk écht niks aan de hand maar daar kun je blijkbaar niet goed van overtuigd worden. Dan kan het helpen om er samen met iemand naar te kijken?
Natte tosti..
Alle reacties Link kopieren
celticmyst schreef:
19-11-2017 01:18
Oh, okee. Maar was dat hetzelfde als die Hagerty zilverpoets?

https://goo.gl/images/eGCAs5
Oh deze ken ik niet.
Die ik gebruikte was Silvo.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
18-11-2017 20:04
Tegelijk? Kinky.
Binnen 24 uur...telt dat ook?
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
Oh Oh Oh...wat worden die handjes toch rimpelig van zilverpoets van Silvo...
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
TO ligt inmiddels vast in quarantaine.
Alle reacties Link kopieren
Denkut ook ja..
Effe kijken wat Hart van Nederland hierover zegt....zo terug.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
sprokkelientje schreef:
19-11-2017 14:45
Oh Oh Oh...wat worden die handjes toch rimpelig van zilverpoets van Silvo...
middelen met zuren erin kunnen inderdaad je huid aantasten ja als dat erop komt.
Alle reacties Link kopieren
sprokkelientje schreef:
19-11-2017 14:45
Oh Oh Oh...wat worden die handjes toch rimpelig van zilverpoets van Silvo...
Silvo zilverpoets heb ik nog nooit gebruikt

maar dit is weer wat anders dan die zilverdip van Hagerty die ik gebruikt heb. Ik vermoed dat die laatste nog aggressiever is. :(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven