Bijnieruitputting
zondag 19 oktober 2014 om 22:58
http://mens-en-gezondheid ... or-bijnieruitputting.html
zondag 19 oktober 2014 om 23:00
zondag 19 oktober 2014 om 23:07
Dat ligt er voor mij maar net aan wie het heeft vastgesteld, Franka.
De link is best betrouwbaar, dus het bestaat. Maar als het iets is dat alleen vastgesteld wordt dmv anamnese, dan is het nattevingerwerk. Zie je het in je bloed, dan geloof ik er wel in. De symptomen zijn in elk geval erg algemeen.
De link is best betrouwbaar, dus het bestaat. Maar als het iets is dat alleen vastgesteld wordt dmv anamnese, dan is het nattevingerwerk. Zie je het in je bloed, dan geloof ik er wel in. De symptomen zijn in elk geval erg algemeen.
zondag 19 oktober 2014 om 23:16
Even een belangrijk punt. De link is niet betrouwbaar! Het is een info-nu link. Daar schrijven mensen informatieve stukjes, hoe meer hits op de advertenties bij die info stukjes hoe meer de persoon geld verdient die het artikel schrijft. En iedereen kan een artikel schrijven, er is geen controle of dit door mensen met een medische achtergrond is geschreven. Dus pas daarvoor op.
zondag 19 oktober 2014 om 23:32
Laat ik het dan zo stellen. Ik geloof er niet in dat je met voeding je "bijnieruitputtng" onder controle krijgt.
Daarvoor moet je naar endryconloog en kunstmatige hormonen (aldosteron en cortison) voorgeschreven krijgen.
Omdat niet werkende bijnieren echt ernstige gevolgen kan hebben omdat je die hormonen niet aanmaakt.
Zit de link door te lezen en vind het bijna beledigend voor de mensen met de ziekte van addison.
Kapotte bijnieren ja. Uitgeputte en dan geen medicijnen, nee.
Daarvoor moet je naar endryconloog en kunstmatige hormonen (aldosteron en cortison) voorgeschreven krijgen.
Omdat niet werkende bijnieren echt ernstige gevolgen kan hebben omdat je die hormonen niet aanmaakt.
Zit de link door te lezen en vind het bijna beledigend voor de mensen met de ziekte van addison.
Kapotte bijnieren ja. Uitgeputte en dan geen medicijnen, nee.
Wie wind zaait zal storm oogsten
zondag 19 oktober 2014 om 23:57
Stitich, ik heb je even geloept en mijn advies is om vooral kritisch te kijken naar die alternatieve (miljarden) industrie alsook het raadplegen van een psycholoog (niet uit de alternatieve hoek.)
Is niet flauw bedoeld.
Is niet flauw bedoeld.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020
maandag 20 oktober 2014 om 00:16