Gezondheid alle pijlers

Blaasontsteking na schaamlipcorrectie

22-10-2019 00:25 33 berichten
-
anoniem_390663 wijzigde dit bericht op 10-03-2020 17:27
Reden: Ik wil dit topic verwijderen
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dit vind ik altijd een mooi gestileerd plaatje, niet aanstootgevend, waarbij je kunt zien hoe verschillend het kan zijn:

Afbeelding
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou je een schaamlipcorrectie doen? Ik kan me dat alleen voorstellen als je echt echt echt last hebt bij zitten of fietsen, maar niet voor een esthetisch iets. WEet waar je aan begint en wees ook blij met jezelf ook al zijn sommige dingen niet perfect.
Alle reacties Link kopieren
suzyqfive schreef:
22-10-2019 09:52
Ah! Nu weet ik dat vrouwen met een gat in hun zadel grote schaamlippen hebben :mrgreen:

;)
Tegenwoordig heb ik een veel subtieler zadel, meer zoiets:

Afbeelding
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Ik dit topic nooit plaatsen als ik geen last had gehad van pijn, irritatie etc. Maar dat is ook niet het onderwerp. Hoeveel last ik heb tegenover de bijwerkingen van de correctie ga ik allemaal nog overwegen. De vraag ging over blaasontstekingen als bijwerking van de correctie, en het is lief dat jullie je allemaal zorgen maken, maar dat is niet het onderwerp van deze topic. Maar volgens mij zijn er niet zoveel lezers met ervaring met een correctie (en blaasontstekingen) dus misschien is het aan een arts vragen een beter idee.
Nou heb ik nooit een schaamlipcorrectie ondergaan, maar ik heb van mezelf hele kleine binnenste schaamlippen. Ik heb zeg maar van nature wat anders het resultaat na een correctie zou zijn. En ik heb geen last van blaasontstekingen.
Alle reacties Link kopieren
Lauwiex schreef:
23-10-2019 12:12
Ik dit topic nooit plaatsen als ik geen last had gehad van pijn, irritatie etc. Maar dat is ook niet het onderwerp. Hoeveel last ik heb tegenover de bijwerkingen van de correctie ga ik allemaal nog overwegen. De vraag ging over blaasontstekingen als bijwerking van de correctie, en het is lief dat jullie je allemaal zorgen maken, maar dat is niet het onderwerp van deze topic. Maar volgens mij zijn er niet zoveel lezers met ervaring met een correctie (en blaasontstekingen) dus misschien is het aan een arts vragen een beter idee.
Niet een beter idee, maar het beste idee
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
23-10-2019 12:16
Nou heb ik nooit een schaamlipcorrectie ondergaan, maar ik heb van mezelf hele kleine binnenste schaamlippen. Ik heb zeg maar van nature wat anders het resultaat na een correctie zou zijn. En ik heb geen last van blaasontstekingen.
Nooit geweten dat grotere binnenste schaamlippen vaker voorkomt dan kleinere, maar het plaatje van Solomio laat dit ook zien.
Ik heb zelf ook kleine binnenste schaamlippen, bij tijden vaak een blaasontsteking gehad, maar nu al ruim 1,5 jaar niet. Ik kan me ook echt niet voorstellen dat dit er iets mee te maken heeft.
Alle reacties Link kopieren
Frequenter blaasontstekingen krijgen lijkt me geen logisch gevolg van een schaamlipcorrectie, is die aanname/gedachte ergens op gebaseerd?
Ik kan me wel voorstellen dat je vlak na de operatie misschien meer last van ontstekingen kan krijgen omdat het pijn doet en je het daarom misschien minder goed afveegt/wast.

Als je echt een schaamlipcorrectie overweegt kun je ook eens het gesprek met een arts aangaan hierover toch?
'You can't always get what you want'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven