Gezondheid alle pijlers

Bloed na de seks

03-08-2024 17:20 5 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Even een nieuwe nick hiervoor aangemaakt en ik wist niet goed of het bij seks of gezondheid moest.

Ik ben begin 30 en ik slik de pil door maar man en ik hadden seks en tijdens de seks gebruikte we voor de eerste keer een te lange/smalle dildo bij mij en iets te enthousiast.... met als gevolg dat ik wel dieper ter hoogte van de venusheuvel een pijnprikkel voelde binnenin die na een paar minuten ook weer weg trok. Daarna nog gewone penetratie gehad van mijn man zonder pijn. Alleen had ik ruim een half uur later op de wc, bloed wat uit mijn vagina kwam. Helderrood. Dit heb ik normaal nooit maar ik heb ook de situatie niet eerder met de nooit eerder gebruikte dildo gehad dus wij geven deze de schuld. Moet ik me toch meer zorgen maken?
Als het nu eenmalig wat druppels bloedverlies is met een bekende oorzaak zou ik me niet direct zorgen maken. Als je bloed blijft verliezen kun je even overleggen met de HAP en anders maandag even overleggen met de huisarts. Als je er na toekomstige seks ook last van blijft houden ook even overleggen met de huisarts.

Ik zou de komende dagen en in het vervolg rustiger aan doen. Je zal de eerste niet zijn met een perforatie.
Net als een man die "per ongeluk op de wc-borstel viel" en toch zomaar zijn endeldarm geperforeerd had.
Waarschijnlijk heeft je baarmoedermond even gebloed omdat je dildo er iets te hard tegenaan kwam. Heb ik ook weleens en mijn gynacoloog merkte ook een keer op dat mijn baarmoedermond makkelijk bloedt. Ik zou me geen zorgen maken.
Dank voor de reacties. Had na dat ene toiletbezoek alleen nog wat lichtroze bloed aan het wcpapier bij de volgende. Ik zal het tot maandag in de gaten blijven houden in ieder geval. Nogmaals dank!
Trixie schreef:
03-08-2024 20:14
Waarschijnlijk heeft je baarmoedermond even gebloed omdat je dildo er iets te hard tegenaan kwam. Heb ik ook weleens en mijn gynacoloog merkte ook een keer op dat mijn baarmoedermond makkelijk bloedt. Ik zou me geen zorgen maken.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-08-2024 07:20
Reden: Trollen
34.05% gewijzigd

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven