Gezondheid alle pijlers

Bloedverlies, spiraal, buikpijn en niet zwanger

18-11-2018 17:38 2 berichten
Ik ben benieuwd of iemand zich hierin herkend. Arts is op de hoogte en morgen word er een afspraak gemaakt voor een echo.

Ik ben 25. Op mijn 19e bevallen van mijn eerste kindje. Daarna 4 miskramen gehad en 4 curettages. Vanwege blaas problematiek is er in 2015 een echo gemaakt waarbij een follikelcyste op de linker eierstok als nevenbevinding werd geconstateerd. Ik heb sinds 5 weken licht toenemende buikpijn. In het begin merkte ik het tussentijds op dat het aanwezig was maar schonk ik er verder geen aandacht aan. Naarmate de weken vorderde werd de buikpijn heviger. 2 weken geleden ben ik met mijn man een weekend weg geweest en toen werd de buikpijn heftig en was constant aanwezig. Op de terugweg heb ik de huisarts gecontacteerd en die zei dat het niet van de spiraal af kan komen (geplaatst dec 2017) en dat ik het moest afwachten. Eind van de week op hun verzoek weer terug gebeld dat het nog niet over was. In de tussentijd last gekregen van hidratenitis dus daar ging de volle aandacht naar uit. Vrijdag is de buikpijn heviger geworden en in samenspraak met de arts wie de hidratenitis behandeld gelijk de huisarts gebeld en een echo aangevraagd. Vrijdagavond is er bloedverlies op komen zetten. Oud bruin bloed, met heftigere buikpijn. Dit is tot afgelopen zondag nacht zo geweest. Vannacht kon ik niet slapen van de buikpijn. Op een schaal van 1 tot 10 kreeg het een 8. Ik ging plassen en had helderrood bloedverlies, maar ook veel meer als de afgelopen paar dagen. Huisartsenpost gebeld en ik moest gelijk komen. BBZ is uitgesloten en een blaasontsteking ook. De onderkant van de darmwand was geprikkeld volgens de arts maar hij zag geen reden gezien het tijdstip om een echo te maken. Met naproxen naar huis gestuurd en nu afwachten tot morgen. De buikpijn komt door de naproxen heen, het helderrood bloedverlies is weer donkerbruin geworden. Ik kan op Google niet echt vinden wat het kan zijn, al zei de arts dat het van een cyste of verkleving af kan komen. Wie herkent zich hier toevallig in?
Alle reacties Link kopieren
Bij mij was het een bbz. Heb je getest? Geen hcg?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven