Klaarkomen tijdens de seks met je partner

15-12-2007 23:03 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Komen jullie soms, meestal of altijd klaar tijdens seks met jullie partner?

Zo ja: hoe gebeurt dat? Doet hij dat / doe je het zelf tijdens het seksen/ gebeurt het gewoon van de seks zelf?

Zo nee: heb je dan wel een bevredigend seksleven?



Dit wil ik graag met jullie bespreken , omdat ik hierzelf een probleem mee heb.

Ik kan namelijk niet klaarkomen tijdens de seks met mijn partner. Ik heb dit bespreekbaar gemaakt met hem.

Hij zegt dat ik dat zelf moet leren regelen. En volgens mij bedoelt hij dat ik mezelf moet helpen als ik bovenop hem zit.

Ik zou heel graag willen dat hij het bij mij doet, maar hij vindt het niet prettig dat ik dat zeg, en als hij zich daartoe verplicht voelt is de lol eraf bij hem voor de seks.



Ik ben heel nieuwsgierig hoe de seks er bij jullie aan toe gaat wat dit betreft, zodat ik een beetje inzicht kan krijgen in wat 'normaal' is.
Alle reacties Link kopieren
Normaal is alles waarbij jullie je prettig voelen...
Alle reacties Link kopieren
claire123 schreef op 15 december 2007 @ 23:11:

Normaal is alles waarbij jullie je prettig bij voelen...




Precies!

On topic: de ene keer kom ik wel klaar door de daad, de andere keer niet en soms help ik mezelf een handje. Het is maar net hoe het gaat.
Alle reacties Link kopieren
Claire, daar heb je een punt: we voelen ons nu allebei niet prettig :-)



En Peppermint_Patty: ik denk dat ik mezelf ook maar gewoon een handje moet helpen. Want dan haal ik denk ik de 'druk' bij mijn vriend weg. Maar zelf durf ik dat denk ik niet echt in zijn bijzijn, maar goed, dat is een kwestie van over de drempel heen stappen....



Ow god.. haha ik durf echt niet! Iemand een tip daarvoor?
Alle reacties Link kopieren
een goeie borrel van te voren ?

gooi je haar los , maak 'm gek ....

word lid van viva en ontvang een vieb ??
Alle reacties Link kopieren
Hij vindt het vast heel opwindend om jou met jezelf bezig te zien. Waarom durf je niet?
Alle reacties Link kopieren
ontdekster schreef op 15 december 2007 @ 23:03:



Ik heb dit bespreekbaar gemaakt met hem.

Hij zegt dat ik dat zelf moet leren regelen. En volgens mij bedoelt hij dat ik mezelf moet helpen als ik bovenop hem zit.




als het bespreekbaar is.. waarom vraag je je dan af wat hij bedoelt? vraag t hem!



klaarkomen is absoluut geen must trouwens, maar kan net de kers zijn zeg maar.
Alle reacties Link kopieren
Misschien kan hij voor - en na het neuken met jou wat meer actie ondernemen. Door je bijvoorbeeld lekker te vingeren of te beffen, Praat met elkaar over wat je lekker vindt, of ga gezellig samen masturberen. Ook heerlijk om dan alleen te vrijen trouwens Er zijn genoeg leuke oefeningen en hulpmiddeltjes te vinden op internet. Ik sluit me aan bij de mening van Lotje dat je niet te gericht met klaarkomen bezig moet zijn. Heb je er geen moeite mee om zelf klaar te komen?
Beter een verre vriendin dan een goeie buurman ;-)).
Alle reacties Link kopieren
Neem de tijd. Je hoeft niet binnen 20 minuten klaar te zijn met seks. En als hij zegt dat hij het niet wil / kan doen bij jou, is het misschien zo dat hij zich onzeker voelt over hoe hij jou moet bevredigen. Dat valt volgens mij ook helemaal niet mee voor mannen soms (zeker als ze jong of onervaren zijn).



Veel plezier.
Alle reacties Link kopieren
Hallo ontdekster,

Ook ik kan niet klaarkomen tijdens de daad, het is mij nog nooit gelukt zonder hulp! Met mijn huidige vriend lukt het wel als ik mijzelf help. Bij andere partners heb ik dit nooit durven doen. Ik moest wel een drempel over. Mijn vriend pakte dan mijn hand en bracht hem naar mijn klit, in het begin deed ikhet alleen in het donker, maar mijn vriend vindt het heerlijk als hij ziet dat ik mijzelf help en hij vindt het helemaal heerlijk, opwindend en genieten als hij ziet dat ik ervan geniet en dan ook klaarkom!
Alle reacties Link kopieren
Is het eigenlijk niet vreselijk dat deze vraag altijd van een vrouw komt en nooit van een man?!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties!

Wat Yamuna zegt dat is wat ik graag wil. Hem gek maken :-)

En ik denk dat hij dat ook wel heel opwindend zal vinden.

Om zelf klaar te komen daar heb ik geen moeite mee.

En ik denk dat hij zich inderdaad wat onzeker voelt ookal is het een jongen waarvan je dat niet zou verwachten.

Het enige wat moet is over die drempel heen te gaan en dat zou denk ik zoveel makkelijker gaan als hij doet wat Soleil11 haar vriend deed.

Maar aangezien onze seks eigenlijk helemaal niet zoveel voorstelt, vind ik het best moeilijk en eng. Ik denk wel dat ons seksleven er leuker op gaat worden als we dingen gewoon durven te doen.

Nu is het namelijk zo dat hij eigenlijk nooit zin in mij heeft.

En al een tijdje dring ik er ook niet meer op aan (nu twee weken :-) ) om te kijken of er van zijn kant initiatief komt. Tot op heden niet dus.... Maar goed.. als het er van komt ga ik om het makkelijk te maken denk ik gewoon zijn hand pakken en dan zelf gewoon verder gaan als jullie begrijpen wat ik bedoel.....



Nogmaals bedankt voor de reacties!!
Alle reacties Link kopieren
Ja, maak er een feestje van, ontdekster!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven