Gezondheid alle pijlers

Constant warm na plaatsen implanon

14-06-2021 10:45 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vorige topic dat ik geopend had, was over PMS klachten. Hierop heb ik doorgepakt en dit besproken met mijn huisarts. De huisarts adviseerde om een implanon te proberen, omdat dit minder hormonen bevat en relatief makkelijk te plaatsen is. Maar nu heb ik de klachten die ik juist beschreven had in mijn vorige topic, de hele tijd... Ik heb de implanon nu 5 weken, ik weet dat het een tijd kan duren voordat je hormonen het wat kunnen regulieren. Maar ik heb het constant warm, het is momenteel 18 graden binnen en ik blijf het warm hebben. Ik heb gelukkig geen last van andere klachten, maar de warmte belemmerd ook echt de kwaliteit van mijn slaap... Ik probeer nu serieus op te letten dat ik genoeg drink, zodat ik niet gedehydreerd raak, want het gaat ook samen met best veel zweten. Ik heb ook wat zitten Googelen over deze symptomen, maar ik kom er niet echt veel verder mee... Behalve dat er een mogelijkheid is dat ik diabetes heb, wat ik waarschijnlijk binnenkort eens moet laten testen..

Heeft iemand dezelfde klachten gehad? Hoe is het verder gegaan?
Alle reacties Link kopieren
Nee, al 3 implanons versleten maar nog nooit last van gehad.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Geen ervaring, maar ben je 40 plus dan kunnen je hormonen ook gaan plagen met opvliegers en warmte.
En laat je schildklier checken.
Alle reacties Link kopieren
Pfff ik was met implanon alleen maar ongesteld (en dus zweterig) en zwanger op de kop toe…
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven