Gezondheid alle pijlers

Cyclus en koperspiraal

19-10-2019 14:50 2 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nu sinds ruim 1,5 jaar een koperspiraal en bevalt erg goed. Flexi-t middelste maatje.

Ik ben 32 en heb een kind van 5. Nu is mijn cyclus na de zwangerschap een behoorlijke tijd van slag Geweest waar ik er vroeger de klok op gelijk kon zetten. Maar dat zal ook te maken hebben gehad met ruim een jaar borstvoeding geven.

Maar goed hij was weer redelijk regelmatig. Alleen wat me opvalt is dat ik nu voor de tweede keer in korte tijd een lange cyclus van 38 + dagen heb. Terwijl hij sinds het plaatsen van de spiraal behoorlijk stabiel tussen de 28/30 dagen was. Nu op dag 39 en nog steeds niet ongesteld. Wel wat buikpijn, maar voel me sowieso wat beroerd.


Vorige keer een zwangerschapstest gedaan omdat ik het echt wel heel lang vond duren maar die was gelukkig negatief. Dus ga er voor nu maar even vanuit dat ik niet zwanger kan zijn en die spiraal werkt. Hij zit nog op zn plek ;)

Iemand ervaring met de koperspiraal en een langere cyclus?
Alle reacties Link kopieren
Ja heb ik ook! Mijn cyclus duurt rond de 5/6 weken. Vind ik prima. Ik hoef geen kinderen meer dus hoe minder ongesteld hoe beter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven