Gezondheid alle pijlers

Diëten NEE, Normale leefstijl JA [ Geen OP]

04-01-2021 10:13 41 berichten
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-01-2021 17:04
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen.
99.92% gewijzigd
Succes met alles.
,
anoniem_63b5a02a2ccc4 wijzigde dit bericht op 04-01-2021 16:48
99.48% gewijzigd
Elaine25 schreef:
04-01-2021 14:54
Gemiste kans.
Nogmaals terug gelezen...:-) Eigenlijk moet ik hier heeel hard om lachen......volgens mij zitten hier heel wat dikkertjes. Van die dikkertjes die zeggen: begrijp het niet. Ik eet haast niets....onderuit gezakt in joggingspak met vlekken onderhand lekker bagger uitgooien over de post van mensen die het in het in de beginne goed voor hadden met je probleem.
Fijn 2021, wees een beetje lief voor elkaar.
nou blij dat jij niet mijn coach bent met zulke uitspraken :P
Alle reacties Link kopieren
Elaine25 schreef:
04-01-2021 14:54
Gemiste kans.
Nogmaals terug gelezen...:-) Eigenlijk moet ik hier heeel hard om lachen......volgens mij zitten hier heel wat dikkertjes. Van die dikkertjes die zeggen: begrijp het niet. Ik eet haast niets....onderuit gezakt in joggingspak met vlekken onderhand lekker bagger uitgooien over de post van mensen die het in het in de beginne goed voor hadden met je probleem.
Fijn 2021, wees een beetje lief voor elkaar.
dit dikkerdje (niet dikkertje) heeft een bmi van 20, en een spierpercentage waar jij alleen maar van kan dromen
Alle reacties Link kopieren
Elaine25 schreef:
04-01-2021 14:48
Jeetje, waarom altijd van die verbitterde en nare reacties op wat iemand post?
Het was met alle goede bedoelingen van mijn kant. Omdat ik mensen gun om blij in hun lichaam te kunnen leven. Ik heb netjes geprobeert mijn tekst te formuleren maar toch schiet het bij de meesten in het verkeerde keelgat.
En voor de persoon die verwijst dat er een mogelijke link van mij gaat volgen. Het klopt dat ik een praktijk heb waar ik mensen begeleid naar een aangename leefstijl. Daar zijn mijn klanten heel erg blij mee. Maar om deze lezers hier vervolgens naar mijn link te verwijzen was niet mijn bedoeling. Nogmaals ik plaatste dit stukje simpelweg met goede bedoelingen. Niet alles draait om geld. Ik had niet verwacht dat ook hier mensen zaten te lezen die hun frustraties botvieren op alles wat zij voorbij zien komen op het internet. Ik denk dat ik mijn stukje ga verwijderen. Hier heb ik geen zin in.
Maar wat wilde je dan wel met je topic??
als het geen link naar je bureautje is?
Alle reacties Link kopieren
Elaine25 schreef:
04-01-2021 14:54
Gemiste kans.
Nogmaals terug gelezen...:-) Eigenlijk moet ik hier heeel hard om lachen......volgens mij zitten hier heel wat dikkertjes. Van die dikkertjes die zeggen: begrijp het niet. Ik eet haast niets....onderuit gezakt in joggingspak met vlekken onderhand lekker bagger uitgooien over de post van mensen die het in het in de beginne goed voor hadden met je probleem.
Fijn 2021, wees een beetje lief voor elkaar.
Eigenlijk moet ik hier ook heeeeeel hard om lachen. Lekker generaliseren en 'dikkerdjes' belachelijk maken en dan afsluiten met 'wees een beetje lief voor elkaar'. Als je zo je gram moet halen dan weet je zelf ook wel dat je niet zo lekker bezig bent hè?
Elaine25 schreef:
04-01-2021 14:54
Gemiste kans.
Nogmaals terug gelezen...:-) Eigenlijk moet ik hier heeel hard om lachen......volgens mij zitten hier heel wat dikkertjes. Van die dikkertjes die zeggen: begrijp het niet. Ik eet haast niets....onderuit gezakt in joggingspak met vlekken onderhand lekker bagger uitgooien over de post van mensen die het in het in de beginne goed voor hadden met je probleem.
Fijn 2021, wees een beetje lief voor elkaar.


Dit is echt nog veel onaardiger dan onze reacties.

Als je de OP leest moet je toch toegeven dat het leest als 'ik ben geweldig, en ik ga jullie mijn methode verkopen'?

Mijn BMI is overigens nog nooit boven de 25 geweest, en ik draag mijn joggingbroek 2x per week, om niet te snel af te koelen na het hardlopen.

Wees een beetje lief voor elkaar...
Alle reacties Link kopieren
En zo ziet u maar weer; iedereen kan coach worden. :@@:
Alle reacties Link kopieren
Goh, Elaine, daar komt je ware aard boven. Weglopen voor kritiek, je aangevallen voelen en dan meteen maar blindelings terugmeppen. Ik zeg dit met goede bedoelingen: op deze manier gaat niemand luisteren naar je boodschap.
Alle reacties Link kopieren
Elaine25 schreef:
04-01-2021 14:48
Jeetje, waarom altijd van die verbitterde en nare reacties op wat iemand post?
Het was met alle goede bedoelingen van mijn kant. Omdat ik mensen gun om blij in hun lichaam te kunnen leven. Ik heb netjes geprobeert mijn tekst te formuleren maar toch schiet het bij de meesten in het verkeerde keelgat.
En voor de persoon die verwijst dat er een mogelijke link van mij gaat volgen. Het klopt dat ik een praktijk heb waar ik mensen begeleid naar een aangename leefstijl. Daar zijn mijn klanten heel erg blij mee. Maar om deze lezers hier vervolgens naar mijn link te verwijzen was niet mijn bedoeling. Nogmaals ik plaatste dit stukje simpelweg met goede bedoelingen. Niet alles draait om geld. Ik had niet verwacht dat ook hier mensen zaten te lezen die hun frustraties botvieren op alles wat zij voorbij zien komen op het internet. Ik denk dat ik mijn stukje ga verwijderen. Hier heb ik geen zin in.
Maar je OP is toch maar een vaag stukje met hoe eea volgens jou zou moeten? En media krijgen betaald voor het promoten van diëten, maar bij een diëtist zeggen ze hetzelfde ongeveer als jij hier hoor.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Elaine25 schreef:
04-01-2021 14:54
Gemiste kans.
Nogmaals terug gelezen...:-) Eigenlijk moet ik hier heeel hard om lachen......volgens mij zitten hier heel wat dikkertjes. Van die dikkertjes die zeggen: begrijp het niet. Ik eet haast niets....onderuit gezakt in joggingspak met vlekken onderhand lekker bagger uitgooien over de post van mensen die het in het in de beginne goed voor hadden met je probleem.
Fijn 2021, wees een beetje lief voor elkaar.
Hahaha, jouw stukje dat zo heerlijk tegenspreekt met je laatste zin. Wees lief voor elkaar. Dóe dat dan ook. Jeetje, zet inderdaad maar geen link neer, want ik hoop niet dat k ooit bij jou terecht kom voor advies. Bah.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
04-01-2021 16:33
Hahaha, jouw stukje dat zo heerlijk tegenspreekt met je laatste zin. Wees lief voor elkaar. Dóe dat dan ook. Jeetje, zet inderdaad maar geen link neer, want ik hoop niet dat k ooit bij jou terecht kom voor advies. Bah.
zet maar wel een link neer, je zult er per ongeluk terechtkomen!
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
04-01-2021 16:35
zet maar wel een link neer, je zult er per ongeluk terechtkomen!

Nou, dat je zegt "wat u daar vertelt, dat heb ik volgens mij al eens geprobeerd" en dat je dan een sneer terugkrijgt van "je bent gewoon zo'n luie dikkerd die met een vieze trui en joggingbroek op de bank ligt.. als het niet lukt ligt dat NIET aan mijn manier" :furious:
Later is nu
en een lege op...
Alle reacties Link kopieren
Och, wat jammer. Hoe moeten al die sneue dikkerdjes nou afvallen...

(ja, ik ben zelf ook zo'n sneue dikkerd. Heb k dat :| )
Later is nu
Dreamer schreef:
04-01-2021 16:57
Och, wat jammer. Hoe moeten al die sneue dikkerdjes nou afvallen...

(ja, ik ben zelf ook zo'n sneue dikkerd. Heb k dat :| )
ik pak nog wat te eten....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven