Gezondheid alle pijlers

Donkerbruin bloedverlies, week na menstruatie + PCOS

21-06-2014 19:58 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik maak mij zorgen om mijn gezondheid...

Afgelopen oktober is er PCOS geconstateerd bij mij. Ik ben de afgelopen 1,5 jaar niet ongesteld geworden. Ik slikte geen pil vanwege klachten hiervan, zoals stemmingswisselingen.

4 maanden geleden begon ik weer met de pil, omdat mijn partner en ik genoeg hadden van het gebruiken van condooms. Hier ben ik 4 weken geleden mee gestopt,omdat ik weer vage klachten kreeg.

2 weken daarna kreeg ik na 4 dagen zeurende pijn rechts onderin de buik mijn onttrekkingsbloeding: yes!! Weer eens ongesteld na 1,5jaar. Daar was ik erg blij mee, ondanks dat het geen natuurlijke bloeding was. Deze menstruatie heeft 6 dagen aangehouden.

Inmiddels zij we 1 week verder en ben kk vanmiddag plotseling weer ongesteld geworden?! Had de afgelopen dagen wel enorme koppijn en huilbuien die ik niet kon verklaren... maar een ongesteldheid had ik alles behalve verwacht!!

Het is heel donkerbruin.. en ik maak me er eigenlijk best zorgen om. Normaal zou ik denken: tussentijdse bloedingen,onregelmatoge cyclus, niks aan het handje. Maar omdat ik hiervoor 1,5jr door de PCOS niet ongesteld ben geweest....

Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen of misschien zichzelf in dit verhaal herkent. Alvast bedankt!!
Niemand? :(
Dat donkerbruine bloed is oud bloed. Aangezien jouw cyclus heel onregelmatig of afwezig is, is het niet vreemd dat het er nu uitkomt.

Niets om je zorgen over te maken, maar doe je dat wel, ga dan naar een arts.
Cum non tum age
En anders misschien voor de zekerheid een zwangerschapstest of toch ff contacten met de HA?
Een test heb ik gisteren gedaan en die zegt dat ik niet. zwanger ben. Kan ook eigenlijk niet, want mijn vriend en ik vrijen nooit onveilig.

Dat donkere bloed daarentegen verbaast me juist wel, omdat ik een week geleden nog 6 dagen heb gevloeid..... dan zou je toch zeggen dat het 'oude bloed' er wel een keer uit is? Of zit dat anders in elkaar?

@noa: ik kan me voorstellen dat het bij mij nu ff anders gaat vanwege onregelmatige cyclus zoals je zegt, maar eigenlijk heb ik geen natuurlijke cyclus.. dat is wat me zo verraste!!

Maar naar jullie idee hoef ik me dus geen zorgen te maken?

Erg bedankt voor de reacties!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven