Gezondheid alle pijlers

Doodsbang dat ik hiv heb...

11-02-2018 15:07 169 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alle reacties! Ik heb er veel aan gehad maar verwijder het verhaal nu omdat ik het geen fijn idee vind dat het online staat.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-02-2018 19:05
Reden: maatregelen genomen ivm OP verwijderd
94.62% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alle reacties! Ik heb er veel aan gehad maar verwijder het verhaal nu omdat ik het geen fijn idee vind dat het online staat.
anoniem_364340 wijzigde dit bericht op 21-02-2018 19:40
84.58% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Je draait echt helemaal door en bent kennelijk, ondanks alle reacties die je krijgt, niet voor rede vatbaar. Ik hoop dat als de test morgen negatief uitvalt (die kans is ECHT nog steeds heel groot, wat je jezelf ook wijsmaakt) je hiervan leert en eventueel hulp zoekt om je emoties beter te kunnen reguleren.
Sterkte TO, ik snap je angst heel goed. Ik duim met je mee voor een goede uitslag.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat een paniek. Heb je niet gewoon de griep? Dat heerst.
Ja en?
Koffiehagedis schreef:
12-02-2018 15:27
Je draait echt helemaal door en bent kennelijk, ondanks alle reacties die je krijgt, niet voor rede vatbaar. Ik hoop dat als de test morgen negatief uitvalt (die kans is ECHT nog steeds heel groot, wat je jezelf ook wijsmaakt) je hiervan leert en eventueel hulp zoekt om je emoties beter te kunnen reguleren.
Nou, zeg dat. Echt buiten proporties hoor.
Wat denk je dat je dat die stress met je lichaam doet.
Lucylucille schreef:
12-02-2018 17:14
Nou, zeg dat. Echt buiten proporties hoor.
Wat denk je dat je dat die stress met je lichaam doet.
Vraag me af wat ze doet als het geen HIV blijkt te zijn.
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
12-02-2018 17:15
Vraag me af wat ze doet als het geen HIV blijkt te zijn.
Ik vrees dat ze dan nog steeds niet ziet dat ze doordraaft en emotioneel ontzettend overtrokken gereageerd heeft op de situatie. (waarmee ik niet zeg dat een angst voor HIV volledig ongegrond is, maar man man man...)
lise1985 schreef:
12-02-2018 17:15
Vraag me af wat ze doet als het geen HIV blijkt te zijn.
Dat gaat TO niet aannemen, denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Dus je hebt geheel vrijwillig onveilige seks gehad met minimaal honderd, en waarschijnlijk dus honderden mensen indirect, en alle symptomen van HIV, en een arts die HIV zeker niet uitsluit. En je beseft dat je kans op een HIV-infectie onder deze randvoorwaarden echt heel veel groter is dan 2%.

Lijkt me persoonlijk meer dan genoeg voor wat paniek. Ook als mensen op een forum beweren dat de kans heel klein is. Want zo klein is die kans kennelijk niet.

Sterkte TO :hug:
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Zouden jullie allemaal zo nuchter reageren als het jezelf betrof ?
Geen aanval , een oprechte vraag......

Ik zou mezelf namelijk ook gek google-en :@@:
Gekopbloemen schreef:
12-02-2018 18:50
Zouden jullie allemaal zo nuchter reageren als het jezelf betrof ?
Geen aanval , een oprechte vraag......

Ik zou mezelf namelijk ook gek google-en :@@:
Er zit nog iets tussen nuchter en een paniekaanval van 4 dagen, 40 uur googlen, je vriend van van alles beschuldigen en de dokter blijven bellen terwijl je weet dat er geen uitslag is.
JollyRider schreef:
12-02-2018 18:46
Dus je hebt geheel vrijwillig onveilige seks gehad met minimaal honderd, en waarschijnlijk dus honderden mensen indirect, en alle symptomen van HIV, en een arts die HIV zeker niet uitsluit. En je beseft dat je kans op een HIV-infectie onder deze randvoorwaarden echt heel veel groter is dan 2%.

Lijkt me persoonlijk meer dan genoeg voor wat paniek. Ook als mensen op een forum beweren dat de kans heel klein is. Want zo klein is die kans kennelijk niet.

Sterkte TO :hug:
Minimaal 100?

Mis ik wat?

:whut:
Alle reacties Link kopieren
[quote=Gekopbloemen post_id=28143721 time=1518457805 user_id=324207]
Zouden jullie allemaal zo nuchter reageren als het jezelf betrof ?
Geen aanval , een oprechte vraag......

Tuurlijk.
Je kan piekeren wat je wil, maar het verandert niks aan de kans dat je HIV hebt.
Gekopbloemen schreef:
12-02-2018 18:50
Zouden jullie allemaal zo nuchter reageren als het jezelf betrof ?
Geen aanval , een oprechte vraag......

Ik zou mezelf namelijk ook gek google-en :@@:
Ik heb ook weleens zo'n test gedaan, ik zat de avond voor de uitslag gewoon te janken.
Ontzettende diarree, klamme handen...

Gelukkig niks.
lise1985 schreef:
12-02-2018 17:15
Vraag me af wat ze doet als het geen HIV blijkt te zijn.
Dan gaat de paniekaanval nog 3 maanden door, want de test kan in de eerste 3 maanden een vals negatief geven.
Heeft ze op google gelezen...
Alle reacties Link kopieren
Kwartel123 schreef:
12-02-2018 19:03
Dan gaat de paniekaanval nog 3 maanden door, want de test kan in de eerste 3 maanden een vals negatief geven.
Heeft ze op google gelezen...
zucht
Gekopbloemen schreef:
12-02-2018 18:50
Zouden jullie allemaal zo nuchter reageren als het jezelf betrof ?
Geen aanval , een oprechte vraag......

Ik zou mezelf namelijk ook gek google-en :@@:
Ik zou me best zorgen maken, maar zo compleet over de top in paniek en niet voor rede vatbaar als TO nu reageert, daarvan kan ik met 100% zekerheid zeggen, dat ik dat niet zo zou doen.
Kwartel123 schreef:
12-02-2018 19:04
Ik zou me best zorgen maken, maar zo compleet over de top in paniek en niet voor rede vatbaar als TO nu reageert, daarvan kan ik met 100% zekerheid zeggen, dat ik dat niet zo zou doen.
Je weet pas hoe je reageert als je in hetzelfde schuitje zit.
Reken maar, dat je in je broek poept.

Want dat doet 99,9% die zo'n test laat doen.
Weet je dat veel mensen, vanwege deze angst, zichzelf niet eens durven te laten testen?

Maar ik heb nog steeds geen antwoord op die '100 man'.
Ze heeft toch maar 7 bedpartners gehad?
Delhi23 schreef:
12-02-2018 19:06
Je weet pas hoe je reageert als je in hetzelfde schuitje zit.
Reken maar, dat je in je broek poept.

Want dat doet 99,9% die zo'n test laat doen.
Weet je dat veel mensen, vanwege deze angst, zichzelf niet eens durven te laten testen?

Maar ik heb nog steeds geen antwoord op die '100 man'.
Ze heeft toch maar 7 bedpartners gehad?

Haar scharrel wel met 100.
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
12-02-2018 18:46
Dus je hebt geheel vrijwillig onveilige seks gehad met minimaal honderd, en waarschijnlijk dus honderden mensen indirect, en alle symptomen van HIV, en een arts die HIV zeker niet uitsluit. En je beseft dat je kans op een HIV-infectie onder deze randvoorwaarden echt heel veel groter is dan 2%.

Lijkt me persoonlijk meer dan genoeg voor wat paniek. Ook als mensen op een forum beweren dat de kans heel klein is. Want zo klein is die kans kennelijk niet.

Sterkte TO :hug:
Klein is de kans nog steeds wèl. Sla je statistieken erop na voordat je de paniek van TO nog meer voedt.

En in reactie op gekopbloemen, ik hèb in een vergelijkbare situatie gezeten. Ik was nerveus, zeker. Maar ging me niet suf googlen, nam adviezen en realistische overwegingen aan die me mogelijk wat rustiger zou kunnen maken en hield mijn koppie erbij. Oh ja, en zocht afleiding...

Nogmaals: de kans op HIV bestaat en is groter dan miniem, dus (flinke) nervositeit is logisch. Maar nog steeds is de kans groter dat dit alles níet speelt. Dus vind ik de mate van paniek (blíjven googlen om haar eigen angst te bevestigen (pure confirmation bias), blijven bellen of de uitslag er al niet, alles wat er mis is met haar lijf opvatten als ZIE JE WEL, etc etc) niet gegrond. En het zou een nare boodschap zijn die invloed heeft op je verdere leven, zeker. Maar het verpest je leven tegenwoordig allerminst.
Kans is ontzettend klein en de symptomen passen bij nog 463 andere aandoeningen.

Wel vreemd dat je zolang moet wachten op een uitslag. Paar jaar geleden kreeg ik die binnen een paar uur bij de GGD Amsterdam.
RégineFilange schreef:
12-02-2018 19:21
Haar scharrel wel met 100.
100???????????????

Niet normaal veel!
Dan ben je echt een afgelikte boterham.
Alle reacties Link kopieren
Delhi23 schreef:
12-02-2018 19:26
100???????????????

Niet normaal veel!
Dan ben je echt een afgelikte boterham.

Chillll
I wanna live my life with the volume full!
ikmoetwatvertellen schreef:
11-02-2018 16:03
@fantatica:
Ik weet het niet. Het ligt ook aan zijn reactie als ik het vertel, want ik wil echt zeker weten dat hij van niks wist. Al lijkt het me niet dat zoiets prils dit overleeft. We hadden het gewoon leuk samen en veel aan het flirten, maar we waren nog niet aan hele serieuze onderwerpen toe. Dan is dit toch wel andere koek.

[/b]Daar komt bij dat hij achteraf heeft verteld dat hij echt met heel veel vrouwen naar bed is geweest, zeg maar tegen de 100[/b], dus ik vind dat er wel een stukje verantwoordelijkheid bij hem ligt.

Ook bij mezelf, dat zeker. Ik weet het gewoon niet, word echt door de emoties heel en weer geslingerd...
Zo dan!
Nog een alarmbel.
Ik ben zo te lezen één vd weinigen die jouw paniek volkomen begrijpt en precies hetzelfde had gereageerd.
Vooral het wachten op de uitslag lijkt me slopend. Dat het maar gauw morgen mag zijn voor jou.
Ik hoop het echt zo hard voor je dat het allemaal loos alarm is en toeval.
Meid, ik begrijp je paniek. Heel veel sterkte met het wachten op de uitslag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven